וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפין: "ניסיתי לזוז הצידה ולא להפריע לכריס פול"

הקליפרס מהללים את ההצגה של הרכז הנפלא, לאינדיאנה מתחיל להימאס מהיברט: כל התגובות והמספרים ממשחקי הלילה

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין יושב על שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. Sue Ogrocki, AP
ישבו עליהם. בלייק גריפין מעל ווסטברוק/AP, Sue Ogrocki

מספרי המשחק בין אוקלהומה סיטי והקליפרס (106:122 לקליפרס, שעלו ל-0:1 בסדרה)

* זה היה הלילה של כריס פול, שמעולם לא קלע יותר מחמש שלשות במשחק בודד, ולפתע התפוצץ בדרך ל-8 מ-9 מחוץ לקשת, 32 נקודות ו-10 אסיסטים.

* את שיא הקריירה שלו, השווה פול כבר ברבע הראשון.

* לרכז העילאי היו 85.7 אחוזים מהשדה - הנתון הטוב בתולדות הפלייאוף לשחקן שקולע לפחות 30 נקודות ומוסר לפחות 10 אסיסטים (מייקל ג'ורדן היה ראשון עד הלילה, עם 83.3 ב-1991). בכלל, מאז אייר ג'ורדן ב-1991, לא היה שחקן שקלע 30 נקודות או יותר ומסר 10 אסיסטים או יותר תוך שהוא קולע ב-75 אחוז מהשדה.

* ב-53 המשחקים הראשונים העונה, כריס פול קלע 51 מ-156 מחוץ לקשת. ב-17 המשחקים האחרונים, הוא על 52 מ-102.

* פול היה רחוק שלשה אחת מהשוואת שיא הפלייאוף אותו חולקים ג'ייסון טרי, ריי אלן, וינס קרטר ורקס צ'פמן. שנזכיר שהוא קלע את 8 השלשות שלו ב-28 דקות בלבד?

* הקליפרס קלעו 15 מ-29 מחוץ לקשת (51.7%), ורק 17 מ-30 מהעונשין (56.7%).

* גרוע מכולם היה דיאנדרה ג'ורדן, עם 1 מ-8.

* קווין דוראנט העמיד את ממד הפלוס-מינוס הגרוע ביותר שלו בתולדות הפלייאוף - מינוס 26.

* ראסל ווסטברוק קלע 29 נקודות, אך בפלייאוף הנוכחי, כשהרכז החידתי קולע 27 נקודות או יותר, הת'אנדר עומדים על מאזן 4:0. זאת לעומת כשהוא קולע 27 או פחות - 0:4.

* קבוצות החוץ בפלייאוף 2014 במאזן של 24 ניצחונות ו-24 הפסדים.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר דרק פישר. Sue Ogrocki, AP
ישר לספרי ההיסטוריה. פול/AP, Sue Ogrocki

מה היה להם להגיד?

כריס פול אמר על הערב הנדיר שלו: "הגעתי לאולם מוקדם וזרקתי הרבה. נדמה לי שזה היה קשור. אני ובלייק דיברנו על זה באימון בבוקר. אני מנסה לנצל את מה שנותנים לי, ופשוט ניסיתי להמשיך להיות אגרסיבי. לא רציתי להכריח זריקות. אני מהאנשים שחושבים שאם אתם חם ולוקח זריקה רעה - זה נגמר. זה היה אחד מהערבים האלה, אבל אל תבנו על זה במשחק 2. מעולם לא עברתי את הסיבוב השני, וזו העונה התשיעית שלי. יש לנו קבוצה מיוחדת".

דוק ריברס החמיא לכוכבו: "זה הקשיחות שלו. הוא קבע את קצב המשחק מוקדם. הוא יהיה בהרבה סדרות סיבוב-שני, זו לא תהיה האחרונה. היום הוא בא עם תחושת דחיפות כאילו זה המשחק האחרון שלו, וזה חשוב לקבוצה. אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו בליגה הזאת".

בלייק גריפין הוסיף: "כשמישהו חם ככה, אתה פשוט מנסה לזוז מהדרך שלו כמה שאפשר, אבל גם לעזור לו להמשיך לירות".

בצד המפסיד, אמר קווין דוראנט המתוסכל: "אנחנו חייבים להיות פיזיים יותר".

סקוט ברוקס הוסיף: "אנחנו חייבים לשחק טוב יותר בהגנה. הוא קלעו, חדרו לצבע וזרקו שלשות. נהיה חייבים לשמור טוב יותר על קו ה-3".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. Ronald Martinez, GettyImages
איך מתאוששים? ווסטברוק/GettyImages, Ronald Martinez

מספרי המשחק בין אינדיאנה ו-וושינגטון (96:102 לוויזארדס, שעלו ל-0:1 בסדרה)

* וושינגטון עלתה למאזן של 0:4 במשחקי חוץ בפלייאוף הנוכחי.

* לפני הפלייאוף הזה, הוויזארדס עמדו על מאזן 23:4 במשחקי 1. כמו כן, עד הלילה, הם הפסידו 12 משחקי חוץ רצופים באינדיאנה.

* עוד? עוד: זה היה ניצחון הסיבוב השני הראשון של הקבוצה מעיר הבירה מאז 1982 (!).

* בראדלי ביל סיים עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות - השחקן הראשון שמעמיד מספרים שכאלה בפלייאוף מאז בארון דייויס ב-2002.

* השוטינג גארד הנהדר הצטרף לדרק רוז, טוני פארקר ומג'יק ג'ונסון כבני 20 (או פחות) שקולעים לפחות 25 נקודות ביותר מניצחון פלייאוף אחד בעונה.

* טרבור אריזה השווה פעם נוספת את שיא השלשות של הוויזארדס בפלייאוף - 6, כפי שעשה בסיבוב הראשון מול שיקגו. הפעם הוא עשה זאת ללא החטאה מחוץ לקשת.

* אריזה הוא השחקן השלישי בהיסטוריה ללא החטאה מחוץ לקשת בשש זריקות או יותר (קדמו לו: רוברט הורי עם 7 מ-7 ופז'ה סטויאקוביץ' עם 6 מ-6).

* כששמר על פול ג'ורג', החזיק אריזה את כוכב אינדיאנה על 1 מ-8 מהשדה.

* מה תגידו על רוי היברט? הסנטר המאכזב הפך להיות השחקן הראשון מאז 1992 שלא קולע, לא מוריד ריבאונדים ומבצע לפחות חמש עבירות בפלייאוף.

* זו היתה הפעם השלישית העונה שהיברט לא קולע ולו נקודה. כשהיה על הפרקט הלילה, הפייסרס קלעו ב-28 אחוז מהשדה. כשהיה על הספסל, זה השתפר ל-46.

* גם מדד הפלוס-מינוס שלו - מינוס 17 - היה הגרוע ביותר מכל חבריו.

* 20 נקודות ב-10 מ-29 מהשדה - זה היה מאזן הצבע של הפייסרס הלילה, הגרוע ביותר שלהם העונה.

* כל שחקני החמישייה של וושינגטון קלעו בספרות כפולות, בדרך ל-87 נקודות, לעומת 63 בלבד של חמישיית אינדיאנה.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. Michael Conroy, AP
בחברה טובה ואקסקלוסיבית. ביל/AP, Michael Conroy

מה היה להם להגיד?

בראדלי ביל, שסיפק את אחד המשחקים הטובים בקריירה הצעירה שלו, אמר: "אני בן 20, משחק בפלייאוף, אז למה לא ליהנות מזה? למה לא לקבל את האתגר וליהנות? זה כל מה שאני עושה - נהנה. ניצחנו משחק אחד, אבל צריך לנצח עוד שלושה. כשאנחנו משחקים ביחד ובדרך הנכונה, זה נותן לי מוטיבציה להיות הכי טוב שאני יכול".

מרצ'ין גורטאט, שתרם 12 נקודות ו-15 ריבאונדים, סיכם: "כולם הבינו שאסור למעוד בפלייאוף. צריך לתת 110 אחוז, להילחם על השם שלך ועל הכבוד שלך. כל העולם צופה בך. זה כיף, אבל זו רק ההתחלה. זה רק משחק אחד. הסדרה הזאת יכולה להתפתח בכמה כיוונים שונים. אנחנו יכולים להילחם עם כל קבוצה ולנצח כל קבוצה".

בצד המפסיד, הודה פול ג'ורג': "יש להם קבוצה שלמה. יש להם שחקני רוטציה סולידים, ובחמישייה יש להם את כל הכלים שצריך. יש להם אולסטאר כרכז, שוטינג גארד מצוין, שחקן כנף ותיק כמו אריזה. שני הגבוהים שלהם יכולים לשחק בפנים ובחוץ והם מתפקדים טוב אחד עם השני. הם מבינים מי הם. אנחנו לא יכולים להמשיך לשים את עצמנו בצרות הללו, היינו צריכים ללמוד מהסדרה הראשונה. חייבים להתחיל משחקים טוב יותר".

כמובן שהסיפור הגדול באינדיאנה ממשיך להיות רוי היברט, שסיים עם 0 נקודות ו-0 ריבאונדים. "אנחנו צריכים את רוי וצריכים אותו עכשיו", אמר ג'ורג'. גם דייויד ווסט לא חסך בביקורות: "רוי חייב להיות חלק מהקרב. הוא חייב להיות חלק מהדבר הזה כדי שנגיע לאנשהו". היברט עצמו אמר בסיום: "אני חייב להיות אגרסיבי, אני צריך להיות רוי היברט אחר. אנסה לשנות כמה דברים לקראת המשחק השני".

גם ברחבי הליגה לגלגו על ההופעה של היברט. טרייסי מקגריידי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לי ולרוי היברט היתה את אותה כמות נקודות וריבאונדים".

רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
מה יהיה? היברט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully