וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "ההפסד מהגמר האחרון עדיין מציק לנו"

קפטן קרית שמונה דיבר לקראת הגמר. ערן לוי: "זכייה תהיה רגע מושלם, אישית ולמכבי נתניה בכלל" (רביעי, 20:00)

ברק בכר, שיר צדק, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
שני הקפטנים עם הגביע. לוי וצדק/קובי אליהו

אחרי שאמש (שבת) נקבעה אלופת המדינה לעונת 2013/14, יחולק ביום רביעי גם התואר השני של העונה בכדורגל הישראלי: גביע המדינה. בגמר, שייצא לדרך באצטדיון רמת גן בשעה 20:00, ייפגשו עירוני קרית שמונה, שנמצאת בתקופה נהדרת, לא הפסידה כבר 14 מחזורי ליגה רצופים וקוראת תיגר גם על המקום השני בליגת העל ומכבי נתניה, שטיילה כל הדרך לזכייה בליגה הלאומית ותשמח לחזור לליגת העל בעונה הבאה עם גביע שני בתולדותיה וראשון מאז 1978.

היום נערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה נחכו שני המאמנים, ברק בכר ויוסי מזרחי ושני הקפטנים, שיר צדק וערן לוי.

יוסי מזרחי, ערן לוי, מכבי נתניה. קובי אליהו
מי תזכה?/קובי אליהו

מזרחי אמר: "אם היו אומרים לי בתחילת העונה שנגיע לגמר עם נתניה העונה, הייתי צוחק. אבל לפעמים דברים קורים והם קרו העונה. אנחנו משחקים נגד הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בארץ ומשחקת הכי טוב כרגע. אבל בטח שלא נבוא לשמש תפאורה ברמת גן. ניתן הכול וננסה לזכות. הקהל דחף אותנו מהמחזור הראשון, למרות שהקבוצה ירדה ליגה בעונה שעברה. השחקנים צריכים לתת הכול כדי שהוא לא יילך מאוכזב הביתה".

לוי: "אנחנו לא מגיעים עם סיכוי נמוך, למרות שהיריבה טובה. נבוא לשחק את הכדורגל שלנו, נלמד מה שצריך ללמוד ואני מקווה שבסופו של דבר יקרה מה שאנחנו רוצים שיקרה. עשינו משהו מאוד יפה ואם אני ולידי קובי חסן, נניף ביחד את הגביע, זה יהיה רגע מושלם, אישי וקבוצתי".

בכר אמר: "זו השנה השנייה ברציפות שאנחנו מגיעים למעמד הזה ואנחנו מתרגשים. יהיה לא קל, הכול פתוח. אני מתרגש גם לשבת לצד מאמן גדול כמו יוסי מזרחי. גם בשנה שעברה שיחקנו מול קבוצה שירדה ליגה, אבל באנו מאוד מוכנים. אלא שבמשחק כזה, במשחק אחד, הפערים מצטמצמים. נתניה היא קבוצת ליגת העל לכל דבר".

צדק: "התקופה האחרונה בקרית שמונה היא תקופה טובה. בנוסף לתארים, אנחנו בחלק העליון ונהנים מכל רגע. אליפות ואולי גביע בזמן כל כך קצר זה לא מובן מאליו. ההפסד מהשנה שעברה מציק, כי עדיין חסר למועדון גביע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully