וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "שבאיירן תחליט האם אני המאמן הנכון עבורה"

המאמן רוצה גב מההנהלה ועונה למבקרים אחרי ריאל: "עכשיו אני משוכנע עוד יותר בשיטה שלי". הופנר מונה לנשיא המועדון

מאמן ריאל מדריד פפ גווארדיולה. AP
הטיקי-טאקה כאן כדי להישאר. גווארדיולה/AP

התבוסה לריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות גרמה לאנשים רבים לתהות האם שיטת ה'טיקי-טאקה' של פפ גווארדיולה מיצתה את עצמה. המאמן הספרדי ספג כמות ביקורות גדולה בימים האחרונים על פילוסופיית הכדורגל שלו, והיום (שישי) הוא סוף סוף ענה - גם בצל השמועות על כך שעלול לא להמשיך בבאיירן מינכן.

"המועדון חייב להחליט האם המאמן הנוכחי הוא המאמן הנכון", אמר גווארדיולה. "אני לא אשנה את דעתי על הקבוצה או על האנשים שעובדים כאן בגלל הפסד אחד. אני מרגיש כחלק מהמועדון ואעשה את הטוב ביותר שלי עד יומי האחרון כאן. לקבל תמיכה מהציבור זה לא חשוב, הדבר היחיד שחשוב בכדורגל זה לנצח או להפסיד. יש לי את הרעיונות שלי, ואחרי ההפסד אני אפילו משוכנע יותר שהפילוסופיה שלי נכונה".

"עשינו דברים טובים העונה", הוסיף מאמן ברצלונה לשעבר. "אני מרוצה מהסגל. עשינו עבודה גדולה עם השיטה והשחקנים הללו. בעונה הבאה נשחק 100 אחוז עם הרעיונות שלי, אני לא יכול לאמן בלי שאאמין ברעיונות שלי. עכשיו צריך להתמקד בשני משחקי הליגה האחרונים שנותרו לנו, שיהוו הכנה טובה לגמר הגביע".

בנוגע לשמועות על עזיבה אפשרית של חלק משחקניו בקיץ, אמר גווארדיולה: "אני בטוח שמריו גצה, חאבי מרטינס ותומאס מולר ישחקו עבורנו גם בעונה הבאה".

קארל הופנר מונה היום באופן רשמי כנשיא המועדון החדש, לאחר שאולי הנס נשלח בחודש מרץ לשלוש וחצי שנים לכלא. הופנר בן ה-62 החל לעבוד במועדון בשנות השמונים, וקיבל 99.6 אחוז מהקולות.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן עם צלחת האליפות. Boris Streubel, GettyImages
לא הולך לשום מקום. מולר/GettyImages, Boris Streubel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully