וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת רוצה להאריך את החוזה של אפיק ניסים

2.5.2014 / 9:35

בקבוצה מציעים לשחקן שדרוג בשכר, אך לא ברור האם יסכים להמשיך לעונה שלישית. פאלמר: "מקווה שנוכל להיות יציבים"

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. מגד גוזני
יסכים להישאר לעונה שלישית? אפיק ניסים/מגד גוזני

המנצחת הגדולה של משחקי אמש (חמישי) ברבע גמר הפלייאוף הייתה הפועל אילת, שניצחה 82:98 את הפועל תל אביב בהדר יוסף, גנבה את יתרון הביתיות, ותנסה ביום חמישי הבא באולמה הביתי להתקרב יותר לחצי הגמר. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהמשחק של טריקו וויט ואלישי כדיר, שהוגדר על ידי מאמן האדומים ארז אדלשטיין כשחקן שעשה את ההבדל. עם זאת, באילת נשמעו טענות על כך שנאלצו לשחק בבית התחתון ולא יכלו לקחת את יתרון הביתיות כבר מסיום הסיבוב השני.

"זה היה מוזר לי ששיחקנו בבית התחתון וזה הוציא קצת את הטעם מהמשחק, אלה החוקים של הליגה ולא התפקיד שלי להחליט", התייחס קווין פאלמר, שלהט עם 18 נקודות ב-7 מ-10 מהשדה לעובדה הזאת, "ידענו שיהיה קשה כאן, הפועל היא קבוצה טובה בבית עם הקהל הזה, אבל באנו מוכנים לתת מלחמה ואני שמח שידענו לנצל את זה כדי לנצח. ההגנה שלנו במעבר הייתה יוצאת מן הכלל וסגרנו טוב לריבאונד וזה עבד. אני מקווה שנוכל להיות יציבים עם הקליעה שלנו בהמשך הסדרה"

באילת עושים מאמצים על מנת להאריך את חוזהו של אפיק ניסים, שהוביל את הקבוצה בשנתיים האחרונות לחצי גמר הפלייאוף ולגמר גביע המדינה. על פי גורמים בקבוצה, ניסים אמור לקבל שדרוג בשכרו אם יבחר להמשיך, למרות שבשלב הזה לא ידוע האם המאמן עודד קטש ימשיך לעונה שלישית, או שאת מקומו יתפוס אריק שיבק שנחשב לאחד המועמדים הבולטים להגיע לקבוצה אם קטש יעזוב. מקורבי ניסים טענו בימים האחרונים כי אם אילת הייתה בוחרת להאריך את חוזהו בקיץ שעבר, היה הנושא קל יותר, וכעת לא ברור האם ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully