וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אופרה ווינפרי מועמדת לרכוש את לוס אנג'לס קליפרס

אחת הנשים החזקות בעולם עשויה לחבור לדייויד גפן ולארי אליסון, בנסיון להחליף את סטרלינג. ומה עם מאט דיימון?

שלטי מחאה נגד דונלד סטרלינג, לוס אנג'לס קליפרס. AP
סטרלינג כבר בחוץ, מי יחליפו?/AP

מאז שפרשת דונלד סטרלינג התפוצצה והבעלים של לוס אנג'לס קליפרס הושעה לכל החיים מה-NBA, החל מבול שמות בארצות הברית באשר לזהות הבעלים החדשים. האופציה המעניינת ביותר עד כה מגיעה הערב (רביעי), כאשר ב-ESPN פרסמו כי אופרה ווינפרי, היא ולא אחרת, עשויה להיות חלק מקבוצת רכישה שתעמוד בראש המועדון בלוס אנג'לס.

על פי הדיווח, אחת הנשים החזקות באמריקה שוקלת לאחד כוחות עם מפיק-העל דייויד גפן והמיליארדר לארי אליסון (האדם השלישי הכי עשיר בארצות הברית), בתקווה להחליף את סטרלינג ואנשיו. עדיין לא ברור בכמה כסף הקליפרס יימכרו, אך כסף הוא לא אישיו עבור אופרה (שמוערכת בכ-2.9 מיליארד דולר), גפן (6.2 מיליארד) ואליסון (48 מיליארד).

גם המתאגרף פלויד מייוות'ר, מהמר ספורט ידוע וחובב כדורסל גדול שהרוויח למעלה מ-400 מיליון דולר בזירת האגרוף, נמצא על הפרק. בחשבון הטוויטר שלו, אגב, עוקב מייוות'ר אחר חשבון אחד בלבד: זה של הקליפרס (לעומת 4.79 מיליון נעקבים). הראפר פי דידי גם כן התבטא באופן פומבי על כך שיהיה מעוניין לקחת חלק ברכישה אפשרית, כמו גם מתאגרף נוסף - אוסקר דה לה הויה.

השם הרציני ביותר, ככל הנראה, שייך למג'יק ג'ונסון, שהחזיק בעבר ב-4.5 אחוז מהמניות של הלייקרס. שחקן העבר האגדי רכש כבר את לוס אנג'לס דודג'רס, ויש לו את הגב של הקומישנר אדם סילבר שאמר: "מג'יק יודע שתמיד נשמח לקבל אותו כבעלים של קבוצה. הוא חבר קרוב של משפחת ה-NBA".

מג'יק קיבל חיזוק בלתי צפוי משחקן הקולנוע מאט דיימון, שאמר: "אין לי כסף כמו שיש לסטרלינג, אבל אם מג'יק יארגן קבוצת רכישה, אקפוץ פנימה כמשקיע זוטר".

אופרה ווינפרי, אמי טקס האמי 2008. Kevin Winter, GettyImages
תחלק מתנות לצופים גם ב-NBA? אופרה/GettyImages, Kevin Winter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully