וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:3 להפועל ת"א בדרבי, חגיגות האליפות נדחו

מערכת וואלה! ספורט

26.4.2014 / 21:54

מכבי תל אביב יכלה להבטיח אליפות עם ניצחון, אך חטפה שלישייה כבר במחצית הראשונה. עומר דמארי פתח, דגני הפציץ לחיבורים וגילי ורמוט הוסיף בפנדל. טל בן חיים החמיץ פנדל מהצד השני, ערן זהבי צימק עם שער יפהפה. תיקו בבאר שבע בשבוע הבא יבטיח לצהובים את התואר

one

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שבת) 1:3 את מכבי תל אביב בדרבי הגדול ומנעה מהשחקנים של פאולו סוזה לחגוג מולם את תואר האליפות. הכל היה מוכן למשחק ההכתרה של הצהובים. זמן קצר אחרי שהפועל באר שבע סיימה בתיקו מאופס מול סכנין, הצהובים ידעו שניצחון בדרבי הגדול יבטיח להם זכייה שנייה ברציפות בתואר הנכסף, אבל על המגרש הייתה רק קבוצה אחת, במיוחד במחצית הראשונה שבה הוכרע המשחק. הקבוצה של רן בן שמעון פתחה בבליץ ועלתה ל-0:3 עוד לפני ההפסקה במשחק שבו שי שטרית שורק לשלושה פנדלים מוצדקים והפך לגיבור המשני של ההצגה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה אדומה. שחקני הפועל בטירוף/ברני ארדוב

החגיגה האדומה החלה כבר אחרי חמש דקות. קרלוס גרסיה נגע בכדור בידו ברחבה, עומר דמארי בעט את הפנדל שנהדף על ידי חואן פאבלו אבל הגיע ראשון לריבאונד וכבש. אוראל דגני הפציץ לחיבורים של פאבלו כעבור שש דקות והכניס את הצהובים להלם. טל בן חיים יכל לצמק את הפיגור הצהוב עם פנדל מהצד השני, אבל דני עמוס הדף וממש על סף המחצית קיבלה הפועל פנדל נוסף ובניגוד לשני הפנדלים הקודמים, גילי ורמוט דייק מהנקודה הלבנה. בהפסקת המחצית הכניס פאולו סוזה את ערן זהבי הכוכב שלו וזה הגיב עם שער חמישי העונה בדרבים כשסובב לחיבורים בדקה ה-58, אך הפעם למכבי לא היו כוחות להשלים קאמבק הירואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוראל דגני הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
הרסו למכבי. שחקני הפועל חוגגים/ברני ארדוב

הצהובים קיוו לחגוג את התואר באצטדיון הביתי המוכר להם, אבל ספגו מפלה קשה, הפסידו לראשונה העונה שני משחקים רצופים וייאלצו לחכות עוד שבוע למחזור הבא שבו תיקו מול הפועל באר שבע בווסרמיל יבטיח להם מעשית את התואר. הפועל תל אביב מצידה משיגה ניצחון ראשון העונה בדרבי, וצימקה את הפער מקרית שמונה השלישית לארבע נקודות.

עומר דמארי הפועל תל אביב חוגג מול חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבש כבר אחרי שש דקות. עומר דמארי חוגג/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1: שי שטרית הוציא את המשחק לדרך לעיני יציעים מלאים ואווירה מחשמלת.

דקה 5: פנדל להפועל! איזו פתיחה לאדומים. גילי ורמוט הרים כדור מצד ימין, קרלוס גרסיה נגע בכדור בידו ושי שטרית הורה בצדק על הנקודה הלבנה.

דקה 6: גול! עומר דמארי בעט את הפנדל חזק לפינה, חואן פאבלו הדף אבל דמארי הגיע ראשון לריבאונד ובעט פנימה. 0:1 מהיר להפועל.

* שני פנדלים בלבד נשרקו העונה לחובת מכבי תל אביב. שניהם היו בדרבי מול הפועל.

השופט שי שטרית. ברני ארדוב
שרק לשלושה פנדלים עוד לפני המחצית. שי שטרית/ברני ארדוב

דקה 11: גול! לא ייאמן, הפועל מכפילה את היתרון שלה עם שער מדהים. עומר דמארי הצליח להגיע לכדור אבוד ברחבה והסיט את הכדור לכיוונו של אוראל דגני שבעט פצצה מ-20 מטרים לחיבורים של חואן פאבלו ההמום. 0:2 מהיר מאוד לאדומים.

דקה 23: פנדל למכבי תל אביב! ראדה פריצה עלה לכדור קרן שהוגבה מצד ימין ונגח, שי אבוטבול ספק נגע בכדור בידו ושטרית הורה על הנקודה הלבנה, אבל טל בן חיים בעט חלש לפינה ודני עמוס הדף. דרמה גדולה בבלומפילד.

אוראל דגני הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
שער ענק שלו. אוראל דגני חוגג/ברני ארדוב

דקה 29: הצרות של מכבי ממשיכות. פאולו סוזה נאלץ להחליף את ניקולה מיטרוביץ' שהתלונן על כאבים בחזה והכניס במקומו את דור מיכה.

דקה 34: כמעט השלישי של הפועל שיצאה להתקפה מתפרצת קטלנית. עבדורחימי המהיר קיבל כדור בצד ימין ומסר לורמוט שהכניס כדור לרחבה. הגנת מכבי שגתה בהרחקה, הכדור הגיע לדמארי שממצב קורץ מאוד נגח חזק, אבל הכדור פספס את השער של פאבלו.

דקה 45: מצב נהדר להפועל. אוראל דגני שלח כדור ארוך. עומרי בן הרוש נגח לא טוב אחורנית והותיר את עבדורחמי מול פאבלו שהדף, אבל לא הצליח להוציא בעיטה טובה.

דקה 45: עוד פנדל להפועל! שי שטרית שרק לפנדל שלישי אחרי שחואן פאבלו גלש לרגליו של עומר דמארי והכשיל אותו.

דקה 45: גול! אחרי ההחטאה של עומר דמאר בפנדל הראשון, הפעם גילי ורמוט בעט מדויק לפינה וסגר מחצית חלומית של האדומים. 0:3 ענק להפועל בהפסקה.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב עוצר פנדל. ברני ארדוב
עצר פנדל כמו גדול. דני עמוס/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 46: פאולו סוזה ניסה לשנות והכניס את ערן זהבי על חשבון טל בן חיים.

דקה 48: ניסיון נדיר של שרן ייני שעלה להתקפה, תעתע באוראל דגני ונפל ברחבה אבל הכשלה לא הייתה.

דקה 58: גול! ערן זהבי שוב כובש שער נהדר בדרבי. דור מיכה המחליף השני פרץ ומימין ויישר כדור למרכז הרחבה. זהבי הגיע בתזמון מצוין ובנגיעה הפציץ לחיבורים. 3:1 להפועל.

* זה היה השער החמישי העונה של ערן זהבי בדרבים. הנתון המדהים עוד יותר הוא שכל השערים של מכבי העונה מול הפועל היו של זהבי.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שער חמישי העונה בדרבים. ערן זהבי/ברני ארדוב

דקה 85: מכבי תקפה, אבל הפועל יצאה למתפרצות ואחת מהן כמעט הסתיימה בשער של עומר פדידה המחליף שקיבל כדור עומק מדמארי אבל מזווית לא פשוטה בעט החוצה.

דקה 87: ניסיון קלוש של ראדי בבעיטה מ-30 מטרים, אבל הכדור שלו היה חלש וחמק החוצה.

* ניצחון ראשון של הפועל בדרבי אחרי שישה משחקים. הניצחון האחרון שלה היה 0:1 ב-11/11/12 וגם אז דמארי בעט פנדל (וכבש) ומכבי החטיאה פנדל (עטר).

* הפעם האחרונה שמכבי הפסידה שני משחקי ליגה רצופים: הדרבי ההוא בו הפועל ניצחה אותה ושישה ימים לאחר מכן, לבני יהודה.

בסארט עבדורחימי הפועל תל אביב מול עומרי בן הרוש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טעות שלו כמעט עלתה בשער של עבדורחימי. בן הרוש/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, בריאן חרסיסיץ', יגאל אנטבי, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, בסארט עבדורחימי (סלים טועמה, 56), גילי ורמוט (עומר פדידה, 80), ישראל זגורי, עומר דמארי (רן יצחק, 89).

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' (דור מיכה, 29), דן איינבינדר (עומרי אלטמן, 69), מהראן ראדי, טל בן חיים (ערן זהבי, 46), ראדה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully