וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס סיכם לשנתיים וחצי נוספות

22.4.2014 / 16:21

הבלם האריך את חוזהו בקבוצה לאחר פגישה עם ההנהלה. המועדון הציע לשחקן תוספת של 50 אחוז בשכרו, ובסך הכול סוארס ישתכר מעל 220 אלף דולר לעונה. סוארס: "יש לי חיבור מיוחד לעיר, למועדון ולקהל"

one

בלם הפועל באר שבע וויליאם סוארס סיכם בקבוצה לשנתיים וחצי נוספות במועדון, זאת לאחר פגישה בין השחקן להנהלת הפועל באר שבע. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בסוף השבוע, באר שבע הציעה לשחקן תוספת של 50 אחוז בשכרו, ובסך הכול סוארס ישתכר מעל 220 אלף דולר וזאת לעומת החוזה הנוכחי שלו, שמסתכם בכ-145 אלף דולר. הברזילאי יישאר בקבוצה עד יוני 2017.

ביום ראשון פרסמנו: ב"ש הציעה לסוארס תוספת של 50 אחוז בשכרו

וויליאם סוארס הפועל באר שבע חוגג שער. יוסי ציפקיס
ממשיך בבירת הנגב. סוארס/יוסי ציפקיס

סוארס מסר בתגובה: "אני שמח להישאר חלק מהקבוצה. יש לי חיבור מיוחד לעיר, למועדון ולקהל המיוחד שיש כאן. אני מאחל לקבוצה ולי הצלחה רבה בעונה הבאה". בעקבות ההחתמה הזאת, באר שבע תרד כרגע מצירוף בלם זר ותתמקד בשני נושאים עיקריים: צירוף קשר זר ברמה גבוהה במקום דויד הובר שיחזור לגנט וניסיון להשאיר את גליינור פלט בקבוצה. אם פלט לא יישאר, היא תצרף חלוץ אחר ברמה גבוהה. ההולנדי כבר בודק אופציות באירופה.

סוארס, 29, הגיע לישראל בקיץ 2007 ולמעשה הוא השחקן הזר שמשחק בישראל את התקופה הארוכה ביותר ברציפות. הברזילאי שיחק בהכח עמידר רמת גן בליגה הלאומית ועלה עם הקבוצה לליגת העל, אך בקיץ חצה את הכביש וחתם בהפועל רמת גן, גם היא מהליגה הלאומית וגם איתה עלה לליגת העל. בינואר 2010 רכשה אלונה ברקת את כרטיסו תמורת כחצי מיליון דולר. הוא הופיע במדים האדומים של באר שבע 132 פעמים במסגרת הליגה וכבש שישה שערים, כאשר בחלק מהתקופה גם שימש כקפטן. במשך השנים בבאר שבע הביע סוארס מספר פעמים חששות מהמצב הבטחוני ואף שקל עזיבה, אך בסופו של דבר שוכנע להישאר. העונה גילה הברזילאי יכולת גבוהה בעמדת הבלם והפך לאחד מעמודי התווך של הקבוצה בריצה שלה בצמרת. כזכור, סוארס לא שיחק בחודש האחרון לאחר שנפצע בפניו במהלך משחק הגביע בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully