וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גליל הודחה, נהריה וקרית אתא כבר בחצי הגמר

הצפוניים נכנעו 91:75 לאתא שניצחה 0:2, נהריה הדיחה את מגדל העמק. אשקלון ועפולה השוו את הסדרות שלהן ל-1:1

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר למקום המוכר לו כל כך. אברהמי/ברני ארדוב

שלושה ימים לאחר שנפתחו סדרות הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל, שתיים מתוך הארבע כבר הסתיימו, ומועמדת אחת משמעותית כבר נשלחה הביתה. הפועל גליל עליון רשמה הפסד שני לאליצור קרית אתא, הפעם 91:75 והודחה בשלב רבע הגמר, בעוד עירוני נהריה עלתה לשלב הבא לאחר שהשלימה 0:2 על מגדל העמק כשהביסה אותה 52:72 בחוץ. אליצור אשקלון דרסה את עירוני רמת גן 75:97 כדי להשוות את הסדרה ל-1:1, בעוד עפולה עשתה את אותו הדבר כשניצחה ברמלה 73:78.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היה פשוט, אבל חזרו לחיים. גרינבוים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליצור קרית אתא - הפועל גליל עליון 75:91 (קרית אתא ניצחה 0:2 בסדרה)

החבורה של זיו ברתנא הוליכה לא מעט מחזורים את הליגה וסומנה כמועמדת מובילה להתמודד על העלייה לליגת העל, אבל כבר אחרי שני משחקים ברבע הגמר היא מוצאת את עצמה מחוץ למאבק, בדרך לעוד עונה בלאומית. ג'רמי אלן שוב היה בלתי ניתן לעצירה והוליך את המארחים ליתרון 8 בהפסקה. ארטלי החזיק את האורחים במשחק, אבל לא היה יכול לעשות את כל העבודה בעצמו, וברבע האחרון עלתה אתא ליתרון 14 משם גליל לא חזרה. אלן סיים עם 30, רות'פורד הוסיף 27 ו-12 ריבאונדים ואתא דוהרת לחצי הגמר. ארטלי היה ענק עבור גליל עם 33 ו-13 ריבאונדים.

הפועל מגדל העמק - עירוני נהריה 72:52 (נהריה ניצחה 0:2 בסדרה)

אחרי שפתחה טוב את סדרת הפלייאוף שלה, השלימה מוליכת הטבלה את העבודה גם בחוץ עם ניצחון קליל. מגדל העמק אמנם אירחה את המשחק, אבל ייתכן ששחקניה שכחו היכן האולם, כיוון שלרבע הראשון הם לא הופיעו. 5 נקודות בלבד (!) של המארחים ברבע הראשון סייעו לנהריה לשייט עד ל-22 הפרש במחצית, והפך את שני הרבעים האחרונים לגארבג' טיים אחד גדול. נהריה ממשיכה לשלב הבא שם תפגוש את המנצחת בין רמת גן לאשקלון. הובר הוליך את קלעי נהריה עם 19, ערן אסנטי הוסיף 12 ו-7 ריבאונדים. למגדל העמק: בן צבי 14.

אליצור רמלה - הפועל עפולה 78:73 (1:1 בסדרה)

האורחים הגיעו עם הגב לקיר אחרי שהחליקו בבית, אבל הצליחו לעשות את העבודה בחוץ וקבעו כי המשחק הקבוע ייערך אצלם בבית. המשחק היה צמוד מאוד ועצבני מאוד, אך ברבע השלישי הצליחה עפולה להשיג את הבריחה שלה ועלתה ל-9 הפרש. גור פורת עוד הצליח לצמק ל-4 הפרש בתוך הדקה האחרונה, עפולה החטיאה מהקו, ו-ורנון הוריד ל-76:73, 9 שניות לסיום. חלמיש החטיא גם הוא פעמיים מהקו, אך רמלה לא הצליחה לנצל זאת כש-ורנון החטיא גם הוא, והסדרה הולכת למשחק שלישי. איתי גרינבוים הוליך את עפולה עם 17, ריימונד סאלי סייע עם 16 ו-10 ריבאונדים. לרמלה: ורנון 14.

אליצור אשקלון - עירוני רמת גן 75:97 (1:1 בסדרה)

סדרה נוספת שהולכת למשחק שלישי היא זו בין רמת גן ואשקלון, ואין כל ספק כי אשקלון היא זו שתגיע אליו במומנטום אדיר. המארחים נהנו מרבע שלישי נפלא בו רצו ל-14:26 בעיקר הודות ליכולת נפלאה של רביב פיטשון, היתרון חצה את קו ה-20 ומשם רמת גן אפילו לא הצליחה לצמק. פיטשון סיים ערב ענק של 26 נקודות ו-9 ריבאונדים כשמור מסייע לו עם 19 ו-7 ריבאונדים. את רמת גן הוליכו אירם ואלכסנדר עם 16 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'רמיין הול שחקן אליצור אשקלון. ניב אהרונסון
יגיעו למשחק השלישי במומנטום אדיר. הול/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully