וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "הפסדנו כי הגיע לנו להפסיד"

מאמן מכבי פתח תקוה על ההדחה בחצי הגמר: "נתניה היתה טובה מאיתנו". דיין: "מנסים לעשות קאט להפסדים וזה לא מצליח"

one

אם יש משהו שיכול היה להמתיק את העונה האומללה של מכבי פתח תקוה זה ללא ספק הגביע. אולם אחרי המכה הכואבת בליגה, בדמות הפסד להפועל רעננה, וההידחקות למקום האחרון בטבלה, המלאבסים חטפו אתמול עוד חבטה קשה ממכבי נתניה שגזלה את החלום לפגוש את הנשיא. למרות ההפסד הכואב נראה היה כי הראש של פתח תקוה יותר בליגה ובמאבקי ההישרדות. "כמובן שרצינו להיות בגמר", אמר החלוץ רועי דיין בסיום המשחק. "הגענו לחצי הגמר וזה מאכזב שלא עלינו. אני לא חושב שזה אומר עלינו משהו שהפסדנו לנתניה, כי הם לא ברמה של ליגה לאומית. המשחק היה די שקול וידעתי שמי שתבקיע ראשונה תנצח, וחבל שאלה לא היו אנחנו".

"זה לא נעים מה שעובר עלינו", המשיך דיין. "זו שרשרת של הפסדים ואנחנו מנסים לעשות לזה קאט וזה לא מצליח לנו. אין לנו ברירה אלא להסתכל על המשחק הקרוב ולקוות להוציא ניצחון ברמת השרון כי אם לא, זה כבר יהיה מאוחר מדי. זה כדורגל ואין פה קסמים. צריך להכין את עצמנו גם פיזית וגם מנטלית ואין תירוצים ואת אף אחד זה לא יעניין ששיחקנו בחצי הגמר. אנחנו צריכים לדעת לבוא ולעשות את העבודה שם, כל אחד בנפרד וכל הקבוצה ביחד, ואני מקווה שנצליח לעשות את זה. יש לנו ארבעה משחקי גמר עד סוף העונה ולא גמר אחד וכל משחק אנחנו צריכים לנצח. זו משימה מאוד קשה בהתחשב בנסיבות, אבל אין שום ברירה אחרת. כל הדברים מסביב לא מחלחלים ואנחנו לא מתעסקים בזה שעולים לכר הדשא זה לא מעסיק אותנו. האחריות היא שלנו כשחקנים ולא ניתלה בתירוצים מחוץ למגרש".

"זה מציק לנו מאוד שלא עלינו", סיכם בפנים נפולות המאמן קובי רפואה בסיום. "לא בכל יום מגיעים למעמדים כאלה וחבל שהפסדנו. נתניה הייתה יותר טובה מאיתנו, כל הכבוד לה. כל פעם אני צריך לעמוד פה ולהצטדק אחרי הפסדים, הפסדנו כי הגיע לנו להפסיד. נשארו לנו עוד ארבעה מחזורים, ניתן בהם את הכל כדי להישאר בליגה כי אין לנו ברירה אחרת, ביום שבת יש לנו את גמר הגביע האמיתי מול רמת השרון וזה יהיה משחק לא פשוט. ננסה להרים את הקבוצה עם שיחות אישיות, נעשה הכל כדי שהם יעמדו על הרגליים מחדש".

אחרי 36 שנה: מכבי נתניה עלתה לגמר הגביע

היריבה של נתניה בגמר: קרית שמונה ניצחה את באר שבע 1:2

האם ברק בכר הוא מאמן העונה?

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"לא בכל יום מגיעים למעמדים כאלה וחבל שהפסדנו. נתניה הייתה יותר טובה מאיתנו, כל הכבוד לה. כל פעם אני צריך לעמוד פה ולהצטדק אחרי הפסדים". קובי רפואה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully