וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד זכתה בגביע אחרי 1:2 על ברצלונה

שער ניצחון אדיר של גארת' בייל (85) העניק לבלאנקוס את התואר בפעם ה-19 בתולדותיהם. די מריה כבש ראשון (11), ברטרה השווה זמנית (68). בארסה עם הפסד שלישי רצוף, ריאל הולכת על הטרבל?

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד עם הגביע. GettyImages
בליגה הוא לא משחק, בגביע הוא הגיבור האמיתי. קסיאס חוגג עם הגביע/GettyImages

ריאל מדריד זכתה הלילה (רביעי) בפעם ה-19 בתולדותיה בגביע הספרדי אחרי 1:2 בלתי נשכח על ברצלונה בקלאסיקו השלישי העונה בין שתי הענקיות של ספרד. הבלאנקוס, שהפסידו לבארסה פעמיים בליגה, חסרו את רונאלדו הפצוע אבל היה להם אס אחר שעלה לא מעט כסף והצדיק בגדול את ההשקעה - גארת' בייל. הקיצוני הוולשי קיבל כדור במרכז המגרש בדקה ה-85, דהר לאורך יותר מ-50 מטרים כשהוא משאיר מאחוריו את ברטרה האומלל ומכניע את פינטו כדי לכבוש את שער הניצחון היקר מפז.

בייל סיים קלאסיקו דרמטי, שהחל טוב מאוד עבור ריאל שעלתה ליתרון מוקדם בזכות שער של אנחל די מריה בדקה ה-11. מארק ברטרה, הבלם שהיה בספק למשחק הזה הצליח להשוות בדקה ה-68 עם נגיחה לחיבורים אחרי כדור קרן, אבל היה אשם בשער של בייל. ממש לפני שריקת הסיום ניימאר כמעט הצליח שוב להשוות אבל הדביק כדור לקורת שערו של קסיאס. רונאלדו, שהוליך את ריאל לתואר הזה לפני שלוש שנים עם שער ניצחון ב-0:1 על ברצלונה בדיוק באותו אצטדיון, חגג מהיציע. ברצלונה, שהודחה מליגת האלופות וירדה למקום השלישי בליגה הספרדית, נוחלת הפסד שלישי רצוף לראשונה מאז 2003 ועלולה לסיים את העונה הזו ללא אף תואר. ריאל מנגד, נמצאת עדיין במאבק על כל התארים ויכולה להשלים עונה אדירה מבחינתה שאולי תסתיים עם טרבל.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג את שער הניצחון בגמר הגביע. AP
הצדיק את המיליונים ששולמו עליו. גארת' בייל חוגג/AP

מחצית ראשונה

דקה 4: ניסיון ראשון של ברצלונה. ג'ורדי אלבה החליף מסירות עם אינייסטה וחדר לרחבה, אבל דניאל קרבחאל המגן הימני בלם אותו ברגע האחרון.

דקה 5: המשחק הקצבי נמשך. איסקו הכניס כדור עומק נהדר לגארת' בייל שמזווית לא פשוטה בעט ברגל שמאל, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 11: גול! ריאל מדריד עולה ליתרון ראשון בקלאסיקו בסיומה של התקפה מהירה ומדויקת. איסקו הכניס כדור לגארת' בייל ששלח בצד שמאל את בנזמה. הצרפתי זיהה את אנחל די מריה שהקדים את ג'ורדי אלבה ותחת השמירה בעט כדור לא חזק בשמאל. פינטו רק נגע אבל לא הצליח למנוע מהכדור לחדור לרשת. 0:1 מהיר לריאל.

* 29 מתוך 36 הגמרים האחרונים הוכרעו לטובת הקבוצה שנטלה ראשונה את ההובלה.

שחקן ריאל מדריד אנחל די מריה חוגג. AP
הקפיץ את אוהדי ריאל. די מריה חוגג/AP

דקה 23: ברצלונה חיפשה את השוויון עם דני אלבס שפרץ משמאל והרים כדור שמצא את ראשו של ג'ורדי אלבה המגן השני שנגח חלש היישר לידיו המושטות של קסיאס.

דקה 35: ליאונל מסי עם ניסיון ראשון שלו במשחק. הארגנטינאי קיבל כדור אחרי קרן קצרה ומטווח של 20 מטרים בעט כדור חלש מאוד ברגל שמאל שנקלט על ידי קסיאס.

דקה 41: מסי שוב הגיע למצב נוח כשקיבל כדור על סף הרחבה, אבל בעט רע מאוד החוצה.

דקה 45: ריאל ניסתה להכפיל את היתרון עוד לפני המחצית וכמעט הצליחה אחרי שאנחל די מריה הפעלתן פרץ מצד ימין ושלח רוחב מדויק לקארים בנזמה, אבל החלוץ הצרפתי בעט החוצה. 0:1 במחצית.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מול שחקן ברצלונה חאבייר מסצ'ראנו. GettyImages
עשה צרות למאסצ'ראנו. גארת' בייל/GettyImages

מחצית שנייה

דקה 46: טאטה מרטינו ביצע חילוף כפוי במחצית כשהכניס את אדריאנו במקום ג'ורדי אלבה שנפצע שמהלך המחצית הראשונה.

דקה 48: כמעט השני של ריאל. איסקו המצוין הכניס את גארת' בייל שחדר לרחבה אבל בעט לא טוב החוצה במקום להחזיר לאיסקו.

דקה 54: גארת' בייל קיבל עוד הזדמנות להכפיל את היתרון עם בעיטה מהאוויר מ-17 מטרים, אבל הכדור פספס במעט את המסגרת של פינטו.

דקה 61: ריאל השתלטה על המשחק והמשיכה ליזום. קארים בנזמה קיבל כדור כ-20 מטרים משערו של פינטו ובעט חזק, אבל דני אלבס בלם אותו לקרן.

דקה 65: מארק ברטרה הבלם הצטרף להתקפת ברצלונה ובעט פצצה מ-30 מטרים, אבל קסיאס המנוסה הדף לקרן.

דקה 66: איזה מצב לריאל (!). קארים בנזמה התגבר על השמירה של דני אלבס ובעט פצצה ברגל ימין לפינה. פינטו הדף בקושי לקרן.

ליאונל מסי, ניימאר שחקני ברצלונה מאוכזבים. GettyImages
שני הכוכבים של ברצלונה מאוכזבים. ניימאר מנחם את מסי/GettyImages

דקה 68: גול! ברצלונה השיגה את השוויון המיוחל עם שער של מארק ברטרה. הבלם עלה לכדור קרן של צ'אבי והתרומם מעל כל הגנת ריאל כדי לנגוח לחיבורים של קסיאס. 1:1 במסטאייה.

* ברטרה הוא השחקן הראשון שהכניע את קסיאס במשחקי הגביע.

דקה 80: איזה מצב לריאל (!). לוקה מודריץ' נותר חופשי במרכז השדה, התקדם ובעט פצצה ברגל ימין מטווח של 20 מטרים אבל הכדור נעצר רק בקורה.

מארק בארטרה שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
שם גול גדול אבל לא הצליח לעצור את בייל. ברטרה חוגג זמנית/רויטרס

דקה 85: גול! איזה שער ענק לריאל מדריד. גארת' בייל קיבל כדור מקואנטראו ודהר לאורך חצי מגרש כשברטרה לא מצליח להדביק אותו ומול פינטו בעט שטוח לרשת. 1:2 דרמטי לריאל מדריד.

* בייל הפך לוולשי הראשון שכובש בקלאסיקו ולבריטי הראשון שעושה זאת מאז מייקל אואן ב-10 באפריל 2005.

דקה 90: קורה לברצלונה (!). ניימאר קיבל כדור ענק מצ'אבי ומתוך הרחבה בעט פצצה לקורת שערו של קסיאס. איזה מזל לריאל מדריד, איזו דרמה במסטאייה.

* הפעם האחרונה בה ברצלונה לא ניצחה שלושה משחקים ברציפות: 23/4-1/5/2013 (פעמיים באיירן בליגת האלופות ובאמצע בילבאו בליגה).

* הפעם האחרונה בה ברצלונה ספגה שלושה הפסדים רצופים: 18/1-1/2-2003 (ולנסיה בבית, סלטה ויגו ואתלטיקו מדריד בחוץ, כולם במסגרת הליגה).

גארת' בייל, סרחיו ראמוס שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
יש גביע. בייל חוגג עם ראמוס בסיום/AP

הרכבים

ברצלונה: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, מארק ברטרה (אלכסיס סאנצ'ס, 86), ג'ורדי אלבה (אדריאנו, 46), סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ניימאר, פברגאס (פדרו, 60), ליאונל מסי.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, פפה, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, לוקה מודריץ', אנחל די מריה (אסייר יראמנדי, 86), איסקו (קסימירו, 89), גארת' בייל, קארים בנזמה (רפאל וראן, 90).

שחקני ריאל מדריד מניפים את המאמן קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
עושים כבוד לקרלו אנצ'לוטי/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
שוב חגגו במסטאייה/AP
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד הפצוע עם גביע המלך. AP
גם כריסטיאנו רונאלדו הניף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully