וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אם באיירן לא תרצה אותי, נלחץ ידיים וניפרד"

באיירן מינכן הדועכת מתכוננת לחצי גמר הגביע (21:30, ספורט2), גווארדיולה בלחץ: "בכושר הזה לא נעבור את ריאל מדריד"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן במסיבת עיתונאים. AP
הגיע לשיא מוקדם מדי? גווארדיולה/AP

לראשונה מאז הגיע לבאיירן מינכן, פפ גווארדיולה נאלץ להתמודד עם ביקורת, אולי אפילו קצת לחץ. אומנם באיירן מינכן זכתה באליפות הבונדסליגה בצורה מוחצת, כשהיא מפגינה כדורגל סוחף וכובשת בלי הפסקה, ונכון, הקבוצה העפילה לחצי גמר ליגת האלופות (שם תפגוש את ריאל מדריד) כשגם באירופה היא נראית חזקה ומועמדת בכירה לשמור על תואר אלופת אירופה, אבל בליגה הקבוצה השיגה רק נקודה אחת מ-9 האפשריות האחרונות, עם שני הפסדים רצופים, כולל 3:0 לדורטמונד, ובגרמניה כבר תוהים האם באיירן הגיעה לשיא מוקדם מדי.

הערב (רביעי) באיירן תשחק מול קייזרסלאוטרן בחצי גמר הגביע (21:30, ספורט2), וכשהיא לפני מפגש כפול מול ריאל מדריד בחצי גמר הצ'מפיונס - גווארדיולה נאלץ להתמודד עם שאלות.

"אני חייב לקבל את הביקורת ולהתמודד איתה", אמר גווארדיולה לקראת חצי גמר הגביע, "אני אומר לעצמי, 'פפ, תירגע'. אני כאן כדי לעשות את העבודה הכי טובה שאני יכול, הכוח הכי גדול שלי טמון בעבודה, עבודה, עבודה. אני כאן כדי לעזור. אם המועדון לא ירצה אותי, נלחץ ידיים וניפרד, אין בעיה מבחינתי".

גווארדיולה, שקבוצתו הבטיחה את האליפות כבר לפני שלושה שבועות, יודע שבאיירן "במצב מסוכן", כדבריו: "אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו בשלושת המשחקים האחרונים, אין לנו סיכוי להגיע לשום גמר", אמר, "אנחנו חייבים לחזור לכושר מהר. אנחנו במצב מסוכן. אם נשחק מול מדריד כומ ששיחקנו לאחרונה, אין לנו סיכוי. לפעמים הפסדים גורמים לך ללמוד ולהשתפר, אבל כשאין ריכוז, הכול עובד לאט יותר והראש לא עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully