וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: ראשון לציון יורדת לאילת

15.4.2014 / 18:17

הקבוצה של עודד קטש, שהבטיחה את המקום החמישי, תפגוש למשחק לפרוטוקול את הכתומים שגמרו את העונה (19:30)

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
ההישארות כבר הובטחה. צביקה שרף/ברני ארדוב

המחזור ה-28 בליגת העל, והשישי בבית התחתון, ייצא מחר (רביעי) לדרך עם המפגש בין הפועל אילת למכבי ראשון לציון (19:30, שופטים: יערי רייניש, יאיר מיכאלי, דוד איזמירלי). הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק שלושה ימים לאחר שרצף הניצחונות שלה נקטע על שבעה במשחק החוץ באשדוד, אך בזכות ההפסד של נס ציונה בגן נר, הבטיחה את המקום החמישי וכעת נותר לה לחכות לראות מי מבין הפועל תל אביב ומכבי חיפה תפגוש אותה ברבע גמר הפלייאוף. באילת עשויים לעשות ניסויים במשחק לקראת הפלייאוף, כשעיקר המטרה היא להביא את הקבוצה בכושר הטוב ביותר, וללא פציעות, לפלייאוף.

הקבוצה של צביקה שרף מגיעה למשחק השלישי שלה מאז שהבטיחה את ההישארות, כשביום ראשון גילתה ספורטיביות והפתיעה בבית את בני הרצליה שנלחמת כנגד הירידה. בראשון לציון היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים, והודו שקשה לשמור על מתח ספורטיבי בימים אלה. בהנהלת הקבוצה קיבלו החלטה עקרונית להמשיך עם שרף, בהתאם לסיכום על תנאיו הכספיים, למרות שחלק מחברי ההנהלה דרשו לבצע שינוי כללי בקבוצה לקראת העונה הבאה. שרף צפוי שוב להעניק דקות משחק לגארד הצעיר גל כוהנר, שפתח בחמישייה במשחק נגד הרצליה, וקלע נקודות בכורה בליגת העל.

ניצן חנוכי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
אילת זקוקה לשומר המצטיין שלה בכושר טוב. ניצן חנוכי/ברני ארדוב

המספר הנוסף

8 - משחקים רצופים שדרור חג'ג' לא רואה ולו דקת משחק אחת.

17.7 - איבודים בממוצע למשחק לאילת בשלושת המחזורים האחרונים.

19 - נקודות קלע ניצן חנוכי בהפסד לאשדוד, שיא עונה עבורו.

יעמוד למבחן: ניצן חנוכי. הקפטן של ראשון לציון בשנים האחרונות מגלה יכולת סבירה באילת, ואם הקבוצה של עודד קטש רוצה להפתיע ברבע גמר הפלייאוף, היא תצטרך את השומר הטוב ביותר שלה בכושר טוב במשחקים החל מעוד שבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully