וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוב, הרע ונערת השער: הטלנובלה שמסעירה את איטליה

מקסי לופס לקח את מאורו איקרדי תחת חסותו, איקרדי לקח למקסי את האישה. פרשיית הבגידה הזו נעה מהמגרש, אל חדר המיטות, ובחזרה. והכול מתועד ברשתות החברתיות. גם אחרי הנוקאאוט הספורטיבי ב"דרבי של וונדה", אין רגע של שקט בגזרה

2005 - שחקן ברצלונה מקסי לופס חותם למאורו איקרדי בן ה-12

מקסי לופס במדי ברצלונה חותם לילד מאורו איקרדי. טוויטר, צילום מסך
מקסי לופס במדי ברצלונה חותם לילד מאורו איקרדי/צילום מסך, טוויטר

2014 - מאורו איקרדי עם הבן של מקסי לופס, לבוש במדי אינטר

מאורו איקרדי שחקן אינטר עם בנו של מקסי לופס. טוויטר, צילום מסך
מאורו איקרדי שחקן אינטר עם בנו של מקסי לופס/צילום מסך, טוויטר

ועכשיו, לסיפור המלא.

בתחילת העונה שעברה עלה מאורו איקרדי הארגנטינאי לקבוצה הבוגרת של סמפדוריה. מקסי לופס, החלוץ שהגיע לקבוצה כמושאל מקטאניה, לקח את בן ארצו הצעיר ממנו בתשע שנים תחת חסותו. איקרדי היה עם מקסי בכל מקום, גם מחוץ למגרש. הוא היה ממש בן בית אצל מקסי ואשתו וונדה נארה, להם שלושה בנים. תוך זמן קצר, האידיליה הזו התפוגגה, וממש לא בגלל שאיקרדי תפס את מקומו של חברו בחוד של סמפדוריה. זו הייתה הבעיה האחרונה.

בנובמבר 2013 יצאה לאור הבגידה הגדולה. איקרדי ונארה פרסמו את דבר אהבתם - בטוויטר, כמובן - והאדמה נעה תחת רגליהם. לופס השבור טען כי עולמו חרב עליו, בעוד נארה, כוכבנית ארגנטינאית ודוגמנית עירום, מיהרה להסביר שמקסי בגד בה עשרות פעמים לפני כן, ואילו היא פצחה ברומן עם איקרדי רק לאחר שהחל הליך הגירושין.

ונדה נארה. GettyImages
לפני שאיקרדי נכנס לתמונה. מקסי לופס עם וונדה נארה/GettyImages

בקיץ איקרדי נמכר לאינטר ולקח איתו למילאנו גם את וונדה ושלושת הילדים. הזוג הזה מתעד כל צעד ושעל מחייו ברשתות החברתיות, וכך העלה איקרדי תמונות שלו ישן מחובק עם בניו של מי שהיה חברו הטוב. מקסי שבר שתיקה ארוכה בנושא והפציר בזוג לא לפרסם תמונות של הילדים, אך איקרדי הגיב בזעם (שוב, בטוויטר): "איזה ילדים? אלו שלא ראית כבר 10 ימים ואפילו לא התקשרת אליהם?". לאחר מכן הוא כמובן פרסם תמונות שלו עם הילדים מיום כיף משותף. כדי לזרות עוד מלח על הפצעים.

ביום ראשון הכול התנקז לכר הדשא במראסי. איקרדי הגיע עם אינטר לפגוש את קבוצתו לשעבר סמפדוריה ואת מקסי לופס, שכל כך רצה להשיג איזושהי נקמה. התקשורת באיטליה קראה למפגש הזה "הדרבי של וונדה". הדרבי לא אכזב מהרגע הראשון, כאשר מקסי סירב ללחוץ יד לחלוץ אינטר. איקרדי כבש בדקה ה-13 ורץ להתגרות בקהל המקומי שהקניט אותו, לפני שקיבל צהוב וכמעט חטף מכות מאחד משחקני סמפ. חמש דקות לאחר מכן קיבל מקסי הזדמנות לעשות צדק, אך סמיר הנדנוביץ' קלקל והדף את הפנדל שלו. מקסי המיואש ראה את איקרדי ממשיך בכושרו המצוין ומסיים עם צמד ב-0:4 המוחץ של הנראזורי. אבל גם הנוקאאוט הזה על כר הדשא לא הביא לרגיעה.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. Pier Marco Tacca, GettyImages
הקניט את אוהדי סמפדוריה וספג צהוב. מאורו איקרדי/GettyImages, Pier Marco Tacca

ביומיים שחלפו מאז, נראה שכל הגבולות בסיפור הזה כבר נפרצו. איקרדי לא הסתפק בהשפלה על כר הדשא, וכהרגלו העלה לטוויטר עוד תמונה משותפת עם אחד מבניו של מקסי. הפעם הייתה זו תמונה מתגרה, ובה הילד לבוש בחולצת אינטר הנושאת את שמו של איקרדי.

האקט חסר המוסר הזה הפך את איקרדי לנבל אמיתי. אוהדים כינו אותו "השחקן השנוא בליגה האיטלקית", עמיתיו למקצוע סלדו מהתנהגותו ומאמנו וולטר מצארי הפציר בו פעם נוספת "להתרכז בכדורגל ולצמצם פעילות ברשתות החברתיות", אבל איקרדי לא עוצר וממשיך לפרסם תמונות בניסיון ללעוג למי שהיה חברו הטוב. בקיץ, אגב, איקרדי ונארה צפויים להתחתן. פרשיית ג'ון טרי-ויין ברידג' קטנה ליד הטלנובלה הזו. תהיו בטוחים: המשך יבוא.

מקסי לופס שחקן סמפדוריה. AP
הושפל על המגרש ויום לאחר מכן גם ברשתות החברתיות. מקסי לופס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully