וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מודה: "רוצים את פרננדו טורס לעונה הבאה"

הג'נרל מנג'ר מרקו פאסונה נשאל לגבי החלוץ הספרדי של צ'לסי והשיב: "לא מכחישים, הוא אחד המועמדים הבכירים שלנו"

פרננדו טורס שחקן צ'לסי חוגג שער. Warren Little, GettyImages
בדרך לסן סירו? טורס/GettyImages, Warren Little

אינטר נאבקת בימים אלה על המקום החמישי בליגה האיטלקית, שיוביל אל הליגה האירופית בעונה הבאה. ייתכן מאוד שחלק גדול מהכסף שהנראזורי ירוויחו, אם וכאשר הם באמת יעפילו לאירופה, יוציאו בקבוצה ממילאנו על פרננדו טורס.

הג'נרל מנג'ר של אינטר, מרקו פאסונה, אמר הערב (שני) בראיון ברדיו האיטלקי: "פרננדו טורס הוא אחד מהשחקנים בהם אנחנו מעוניינים לעונה הבאה. הבעלים אריק טוהיר לא הכחיש זאת. ברגע שהעונה הנוכחית תסתיים, טורס יהיה אחד המועמדים הבכירים להצטרפות אלינו. בחודשים האחרונים הבעלים שלנו ביקש שנכוון את כל המאמצים להשגת המקום באירופה לעונה הבאה. תהיה לנו בעיה אם לא נעפיל למפעל אירופי עונה שנייה ברציפות, לא רק בגלל כל העבודה שהשקענו העונה, אלא גם מבחינה כלכלית".

אם אינטר אכן תעשה צעד לעברו של טורס, נראה שהחלוץ הספרדי יצטרך לקצץ משמעותית את הסכום אותו הוא מרוויח בימים אלה בצ'לסי, 160 אלף ליש"ט לשבוע. טורס נרכש על ידי הבלוז מליברפול בינואר 2011 תמורת 50 מיליון ליש"ט, סכום שהיה בזמנו השישי בגובהו בהיסטוריה וכיום הוא העשירי ועדיין מהווה שיא כל הזמנים עבור קבוצה אנגלית.

בשלוש וחצי העונות שלו בצ'לסי כבש טורס 43 שערים בלבד, לאחר שכבש 81 בשלוש וחצי עונותיו בליברפול. הוא זכה עם הבלוז בליגת האלופות, בליגה האירופית ובגביע האנגלי, אולם לא שיחק יותר מדי העונה תחת המנג'ר ז'וזה מוריניו, שמעוניין לראות חלוצים חדשים במועדון בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully