וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נציג מיונייטד נפגש עם לואיס ואן חאל

האם האלופה היוצאת תבצע זעזוע הקיץ? ב"מירור" טוענים כי ההולנדי עשוי לרשת את מויס. וגם: הרננדס יעזוב לאתלטיקו?

לואיס ואן חאל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
זו הסיבה שהוא מתעכב עם טוטנהאם? ואן חאל/רויטרס

האם מנצ'סטר יונייטד עומדת בפני זעזוע בקיץ הקרוב? אחרי ההדחה מליגת האלופות וכשהיא יודעת שאין לה שום סיכוי לסיים את העונה עם תואר (פרט לגביע הצדקה), הנהלת יונייטד נפגשה עם מאמן נבחרת הולנד, לואיס ואן חאל, כך מדווח הבוקר (שבת) ב"מירור" האנגלי. על פי הדיווח, נציג מטעם משפחת גלייזר ערך פגישה סודית עם המאמן ביומיים האחרונים.

כידוע, מויס נמצא תחת לחץ כבד מאז שירש את אלכס פרגוסון בתחילת העונה, ולמרות החוזה ארוך הטווח שבו הוא מחזיק, לא מן הנמנע שבהנהלת השדים האדומים יחליטו על זעזוע כאשר ואן חאל, שכבר הדריך את אייאקס, ברצלונה ובאיירן מינכן ויסיים בקיץ לאחר המונדיאל את חוזהו בנבחרת הולנד, עשוי להגיע במקומו. ואן חאל כבר הצהיר כי הוא לא מתכוון להמשיך בנבחרת הולנד מעבר לקמפיין הקרוב, ושמו עלה בתקופה האחרונה דווקא כמועמד להגיע במקומו של טים שרוורד לטוטנהאם.

שחקן מנצ'סטר יונייטד חאבייר הרננדס חוגג. JON SUPER, AP
המחליף של קוסטה? הרננדס/AP, JON SUPER

בימים האחרונים התקשו נציגי טוטנהאם להגיע לסיכום עם ואן חאל, מה שאולי מגדיל את האפשרות שבסופו של דבר ההולנדי ינחת באולד טראפורד, המקום שבו הוא עשוי להמשיך לשתף פעולה עם רובין ואן פרסי. על עף העובדה שמויס מקבל תמיכה פומבית מהנהלת יונייטד, בכל מקרה קיימים ספקות רבים אם המאמן שקיבל תקציב בגובה 200 מיליון ליש"ט בקיץ יוכל להוציא את העגלה מהבוץ לקראת העונה הבאה.

ובינתיים ב"גארדיאן" טוענים כי סיכוייו של טוני קרוס להגיע הקיץ ליונייטד נמוכים כאשר הקשר צפוי לחתום על חוזה חדש בקבוצתו. קרוס סומן על ידי מויס כאחת המטרות העיקריות לקיץ הקרוב ונראה שבמועדון יצטרכו לחשוב על פתרונות אחרים. מעבר לכך יונייטד גם נערכת ללא מעט שחרורים כשאחד השמות הבולטים בהקשר הזה הוא חאבייר הרננדס, שעל פי "אל מונדו דפורטיבו" אתלטיקו חושקת בשירותיו של המקסיקני שפתח העונה רק ב-11 משחקים בכל המסגרות. הרננדס עשוי להחליף את דייגו קוסטה שלא מעט קבוצות ינסו לצרף אותו הקיץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully