וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה עקפה את הגליל, נקבעו סדרות הפלייאוף

נהריה ראשונה אחרי ניצחון על רמלה. הקבוצה של רמי הדר גברה 75:86 על מגדל העמק, וניצלה את הפסד הגליל לכפ"ס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפולה ואיתי גרינבוים ניצלו את ההפסד של הגליל וחגגו סיום עונה מתוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה הסדירה בליגה הלאומית הגיעה הערב (שלישי) לסיומה, ובתום מאבקי מיקום קשים בישורת האחרונה נקבעו מיקומי הקבוצות לקראת משחקי הפלייאוף בין שמונה הראשונות ולקראת סיבוב המשחקים בין הקבוצות בחלק התחתון של הטבלה. עירוני נהריה שמרה על המקום הראשון בזכות ניצחון ביתי על אליצור רמלה בתוצאה 71:87, אבל המחזור האחרון בכל זאת סיפק מהפך בצמרת, כשהפועל עפולה חלפה על פני הפועל גליל עליון. העפולאים ניצחו את מגדל העמק 75:86 וניצלה את הפסדה של גליל עליון לכפר סבא בהארכה בתוצאה 111:104.

סדרות רבע גמר הפלייאוף יחלו ביום רביעי הבא, ה-16 באפריל. שמונה הקבוצות בחלק העליון של הטבלה יתמודדו בסדרות של הטוב משלושה משחקים, כשהראשונה תארח את השמינית, השנייה את השביעית וכן הלאה. הקבוצות המדורגות בין המקומות 9 ל-14 ממשיכות לסיבוב משחקים אחד כשהתוצאות מהעונה ממשיכות איתן הלאה.

סדרות הפלייאוף העליון:

עירוני נהריה (1) - מגדל העמק (8)
הפועל עפולה (2) - אליצור רמלה (7)
גליל עליון (3) - קרית אתא (6)
עירוני ר"ג (4) - אליצור אשקלון (5)

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
שמר על הפסגה. רועי חגאי/קובי אליהו

עירוני נהריה - אליצור רמלה 71:87

הסגולים היו חייבים ניצחון על היריבה מהתחתית כדי לשמור על הפסגה בתום העונה ועשו זאת. רמלה לא מצאה את היד מהשלוש (3 מ-21 בלבד) ונהריה ניצלה זאת. נייט מילר הוליך את המנצחת עם 18 נקודות, דינמה אודיקוסה הוסיף 14. טיל ורנון הוליך את רמלה עם 22 נקודות.

הפועל מגדל העמק - הפועל עפולה 86:75

סיום מתוק לקבוצה של רמי הדר, שניצחו את השכנה מהעמק וסיימון במקום השני בטבלה. המארחת, שהופיעה עם זר אחד בלבד, השתחלה לפלייאוף העליון בגלל ההפסד של רמת השרון. איתי גרינבוים הצטיין עם 20 נקודות עבור עפולה, דרינגטון הובסון הוליך את קלעי מגדל העמק עם 17 נקודות.

הפועל כפר סבא - הפועל גליל עליון 104:111 (בהארכה)

מותחן גדול בשרון, בסיומו המארחת שיפרה עמדות לקראת מאבקי התחתית בהמשך העונה וקלקלה לקבוצה של זיו ברתנא, שאיבדה את המקום השני בטבלה במחזור האחרון. 8 שניות לסיום אדיר הרוש החטיא סל ניצחון לכפר סבא והתוצאה בתום הזמן החוקי הייתה 93:93. אבל בתוספת הזמן כפר סבא לא נתנה לניצחון לחמוק, וראתה את שאנון שורטר משלים ערב אדיר עם 37 נקודות. אריק אטלי הוליך את קלעי הגליל עם 25 נקודות, דייויד לאבו הוסיף 21.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
פיניש מצוין של רמת גן לעונה. עמית תמיר/ברני ארדוב

מכבי באר יעקב - עירוני רמת גן 103:74

פיניש אדיר של העונה לרמת גנים, שרשמו ניצחון שישי רצוף. היה זה הרבע השלישי בו נועלת הטבלה קלעה רק 10 נקודות לעומת 26 של האורחת, והפך את הרבע הרביעי לפרוטוקול. ינעם אירם בלט ברמת גן עם 21 נקודות, עמית תמיר הוותיק הוסיף 17. דנטה מיליגן קלע 21 לבאר יעקב.

אליצור יבנה - עירוני אשקלון 75:82

ניצחון מפתיע וחשוב לעמיר עוזי ושחקניו, שעלו מעל הקו האדום וניצחו את האורחת, שהייתה פייבוריטית על הנייר. דניאל איידן וקינו רושפורד קלעו 19 כל אחד ליבנה. רביב פיטשון הצטיין באשקלון עם 23.

הפועל קרית טבעון - אליצור קרית אתא 94:86

האורחים חיפשו ניצחון חמישי רצוף שייתן להם כרטיס לפלייאוף העליון ועמדו במשימה. ג'רמי אלן היה בלתי עציר בקרית אתא עם 29 נקודות ב-9 מ-12 מהשדה, פרד האנטר הוליך את קרית טבעון עם 20 נקודות.

מכבי הוד השרון - א.ס רמת השרון 76:80

קבוצתו של אבי סוכר קיוותה להפתיע ולנצח כדי לצבור נקודות לקראת המשך מאבקי התחתית, אבל הפסידה במותחן. ג'וש אלכסנדר קלע 26 נקודות לרמת השרון, אבי פוגל הוליך את הוד השרון עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully