וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קצת מוזר שיש כל כך הרבה משחקי דרבי העונה"

מאמן מכבי ת"א מוכן לעוד מפגש עם הפועל (ב', 18:45, ע' 1). נאור: "צריך לשים הכל על המגרש". מארשל מחוץ לסגל האדום

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מתוסכל. קובי אליהו
שוב פוגש את הצהובים. נאור/קובי אליהו

המחזור ה-26 בליגת העל, והרביעי בבית העליון והתחתון, יגיע מחר (שני) לסיומו עם הדרבי התל אביבי הרביעי העונה, בו תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב (18:45, שידור ישיר בערוץ 1). הקבוצה של ארז אדלשטיין מגיעה למשחק לאחר ההפסד להפועל ירושלים במלחה, שבעקבותיו ירדה אל המקום הרביעי בטבלה, בו חזר לסגל הקפטן מתן נאור. יותם שירן חזר במהלך השבוע לאימונים, וצפוי להתלבש, אך לא ברור האם ישחק, כשלעומתו מי שלא ישחק הוא הגארד טמיר אריאלי. בקבוצה יודיעו בסיום האימון המסכם מי הגארד שיתלבש להתמודדות - וינסנט קאונסיל, או אנתוני מארשל שקיבל את ההזדמנות בשלושת המשחקים המשחקים האחרונים ולא הרשים. בהפועל מאמינים כי ניתן להפתיע את מכבי, אך רואים את עצמם כאנדרדוג להתמודדות. 50 שוטרים ו-65 מאבטחים יאבטחו את משחק הדרבי.

קפטן הפועל תל אביב מתן נאור אמר: "זה משחק בו צריך לשים הכל על המגרש. היסטורית, כשמכבי נמצאת בתוך התקופה הרצינית של היורוליג, ההפסדים מגיעים בתקופה הזו כי הראש שלהם נמצא שם". על העובדה כי לא שיחק בדרבי הקודם אמר נאור: "המשחקים שלא הייתי היו קשים עבורי. אני אנסה לתרום בכל דרך אפשרית מחר. אני עוד לא בכושר שהייתי רוצה להיות, אבל עשיתי כל מה שיכולתי כדי שיהיה לי יותר קל לחזור, ואני מקווה שלקראת הפלייאוף אהיה במצב טוב יותר".

מכבי תל אביב מתייצבת למשחק לאחר שקטעה את רצף ארבעת הפסדיה בניצחון על באיירן מינכן ביום חמישי האחרון, ובכך הבטיחה את המקום השלישי בטופ 16 ותפגוש בשלב ההצלבה את מילאנו. הצהובים יודעים שאם יאבדו משחק אחד עד לסיום העונה, ובמקביל הפועל ירושלים תמשיך בכושר המצוין שלה, הם יסיימו את העונה במקום השני, ללא קשר למשחק במלחה ביום שבת, ולכן לוקחים את ההתמודדות בדרבי ברצינות רבה. הקבוצה התאמנה בסוף השבוע האחרון בתיכון עירוני א' בעיר, לאחר שהיכל יד אליהו היה תפוס, וכך גם אולם הדר יוסף בו ייערך המשחק. אנדריאה ז'יז'יץ' לא יירשם בטופס של בלאט, בעוד מהצד השני אנתוני מארשל לא נרשם, וינסנט קאונסיל יחזור לסגל של ארז אדלשטיין.

דייויד בלאט התייחס לאולם החלופי שקיבלה קבוצתו בעירוני א' ואמר: "אולם נהדר, הרבה תודה לאנשים הנחמדים שדואג לנו ומאפשר לנו להתאמן, כשלא מקבלים אישור להתאמן במקומות האחרים. לנו לא אכפת, אנחנו באים לעבוד איפה שיש אפשרות לעבוד בלי תירוצים ובלי סיפורים".

על התחושות לאחר ההעפלה להצלבה אמר בלאט: "ההרגשה הייתה מאוד טובה. עשינו הישג לא מבוטל, לעלות לשמונה הגדולות בהתחשב בעובדה שעברנו כל כך הרבה דברים העונה, ולעובדה שהיורוליג כל כך חזקה -זה אומר משהו עלינו. זה קצת מוזר שיש הרבה משחקי דרבי במהלך העונה הרגילה, אף אחד לא רגיל לזה, אבל זה נחמד לקהל".

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס זורק עונשין, ברקע דייויד בלאט. ברני ארדוב
האימון האישי יעזור? טיוס זורק עונשין מול בלאט/ברני ארדוב

המספר הנוסף

8.2 - נקודות בממוצע למשחק רשם וינסנט קאונסיל בארבעת משחקיו האחרונים לפני שאיבד את מקומו בסגל.

17.6 - נקודות הפרש הסתיימו משחקי הדרבי עד כה העונה.

30 - אסיסטים חסרים ליוגב אוחיון כדי להגיע ל-1,000 אסיסטים בקריירה בליגת העל.

יעמוד למבחן: קרלון בראון. הכוכב של הפועל תל אביב הוכיח העונה כי מסוגל לסחוב את הקבוצה על הגב לניצחונות, ויצטרך לעשות זאת גם בדרבי הנוכחי כדי להרים את קבוצתו להפתעה שנייה נגד הצהובים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' לצד שחקן העבר אולסי פרי. ברני ארדוב
גם אולסי פרי הגיע לאימון, והשתעשע עם דווין סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully