וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי: "ג'ורדן ופיפן הם האנשים הכי קמצנים שאני מכיר"

סר צ'רלס התארח אצל קונן אובריאן, ועקץ "מייקל אומר 'אם הומלס מבקש כסף, הוא גם יכול להגיד ברוך הבא למקדונלד'ס'"

סקוטי פיפן (ימין) וחברו מייקל ג'ורדן (שמאל). Charles Rex Arbogast, AP
"הם לא נותנים טיפ, זה הסוד שלהם". ג'ורדן ופיפן/AP, Charles Rex Arbogast

כשצ'רלס בארקלי מדבר אף פעם לא משעמם. שחקן העבר התארח אצל קונן אובריאן וסיפר בראיון שמייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן הם מהאנשים הקמצנים ביותר שהוא מכיר. הנושא עלה כשאובריאן שאל את בארקלי לגבי הטיפים הגדולים שהוא נוהג להעניק.

"אין מישהו יותר קמצן ממייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן", אמר סר צ'רלס, "כן, ג'ורדן הוא קמצן. אני תמיד נותן כסף לחסרי בית, והוא תמיד אומר לי 'אם הם יכולים לבקש ממך כסף, הם גם יכולים להגיד ברוך הבא למקדונלד'ס, אפשר לעזור לך בבקשה?'".

"אני חושב שזה חשוב שכשאתה מצליח, גם המלצר, המלצרים, הדילר של הבלאק ג'ק, צריכים לקבל טיפ. הם עובדים קשה ולא מקבלים משכורת גדולה, צריך לתת להם, ככה אני מאמין. הייתה פעם שנתתי טיפ של 25 אלף דולר פעם כשזכיתי ב-700 אלף דולר בבלאק ג'ק, אתה חייב לתת טיפ. יכולתי לתת יותר אם להיות כן".

המגזין פורבס דירג את ג'ורדן כספורטאי הלא פעיל הכי רווחי ב-2013. זאת לאחר שהרוויח כ-90 מיליון דולר אשתקד בזכות גרסת רטרו של נעלי "אייר ג'ורדן" שלו, אשר נמכרו בעולם בסכום של 2.25 מיליארד דולר.

גם הגולפאי האגדי טייגר וודס ספג ביקורת מבארקלי על כך שהוא קמצן. "אני חושב זאת הסיבה לזה שג'ורדן וטייגר וודס עשירים, הם לא נותנים טיפ, זה הסוד שלהם", אמר בארקלי. זאת לא הפעם הראשונה שבה בארקלי כינה את ג'ורדן "קמצן", זה קרה בעבר גם בראיון רדיו ל-ESPN ב-2012. "בעבר אמר בארקלי ל-CNN: "מייקל הוא טיפוס, אני אוהב אותו כבן אדם. מאיזושהי סיבה התרחקנו, אני חושב שהוא לקח אישית כמה דברים שאמרתי על הבובקאטס".

צ'רלס בארקלי. Mike Coppola, GettyImages
תמיד מפנק, מפנק, מפנק. בארקלי/GettyImages, Mike Coppola

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully