וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי שוב בפסגה, רביעיות לסיטי ויונייטד

סלאח כיכב ב-0:3 של הבלוז על סטוק, שער 18 לטורה ב-1:4 של התכולים על סאות'המפטון, צמד למאטה ב-0:4 על ניוקאסל

שחקן צ'לסי מוחמד סלאח חוגג. AP
משחקו הטוב ביותר בכחול. סלאח/AP

פסגת הליגה האנגלית רותחת, והיום (שבת) התחדשו קרבות הצמרת עם המחזור ה-33. מנצ'סטר סיטי התקרבה לליברפול אחרי 1:4 על סאות'המפטון, אך ראתה את צ'לסי מביסה את סטוק סיטי 0:3 ועולה בעצמה למקום הראשון, לפחות באופן זמני, כאשר ליברפול תתארח אצל ווסטהאם ביום ראשון. מנצ'סטר יונייטד לא התקשתה להביס את ניוקאסל 0:4 בחוץ.

צמרת הפרמיירליג:

1. צ'לסי 72 נקודות (33 משחקים)
2. ליברפול 71 נקודות (32 משחקים)
3. מנצ'סטר סיטי, 70 נקודות (31 משחקים)

נבחרת אנגליה: ג'יי רודריגז נפצע, בספק גדול למונדיאל

מזל טוב: אחרי עשור, לסטר סיטי חזרה לפרמיירליג

שחקן מנצ'סטר סיטי, אדין דז'קו, מול שחקן סאות'המטפון, ז'וזה פונטה. Chris Brunskill, GettyImages
פתח בהרכב והצטיין. דז'קו לפני פונטה/GettyImages, Chris Brunskill

מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 1:4

חמישה שערים, שני פנדלים, שער שהגיע אחרי נבדל, פציעה אחת חמורה ועוד ניצחון של הקבוצה הביתית. 90 דקות מלאות באירועים באצטדיון איתיחד הסתיימו עם שלוש נקודות של מנצ'סטר סיטי, שממשיכה לשעוט בצמרת.

הפתיחה של סיטי ושל דז'קו הייתה נהדרת. כבר אחרי שתי דקות החלוץ הבוסני כדרר בתוך הרחבה והוכשל על ידי ז'וזה פונטה. יאיא טורה בעט את הפנדל פנימה - שער ליגה 18 לקשר מחוף השנהב, ו-22 בכל המסגרות.

על אף הפיגור המוקדם ולמרות שהם איבדו את ג'יי רודריגז לפציעה שנראית רצינית, הסיינטס לא נשברו, יזמו, ניסו ובאו על שכרם בדקה ה-36. ג'ק קורק חדר לרחבה, פאבלו סבאלטה הכשיל אותו וריקי לאמברט קבע 1:1 מהנקודה הלבנה.

בדקות הבאות סיטי המשיכה להתקשות לפתח את המשחק הרגיל שלה, אבל בדקה ה-45 היא בכל זאת הצליחה למצוא את הרשת. דז'קו מצא את דויד סילבה שהיה בנבדל ברור, זה העביר למרכז וסמיר נאסרי כבש בנגיעה. השער היה צריך להיפסל, אבל אושר. 1:2 לסיטי. שתי דקות עברו, תוספת הזמן הגיעה וזה כבר 1:3. אלכסנדר קולארוב הגביה משמאל, השוער האורח פאולו גאזינגה תפס אוויר ודז'קו נגח מדויק פנימה.

המחצית השנייה הייתה פחות אטרקטיבית ועמוסה. בדקה ה-81 סטבן יובטיץ' המחליף ניצל כדור רוחב ארוך של חסוס נבאס ועבודה הגנתית לא טובה של האורחים כדי לקבוע 1:4 ולמעשה לחתום את התוצאה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מנצ'סטר סיטי, יאיא טורה. Chris Brunskill, GettyImages
שער 18 בליגה ו-22 בכל המסגרות. טורה/GettyImages, Chris Brunskill

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:0

האלופה עולה זמנית למקום השישי על חשבון טוטנהאם ומצמקת זמנית את הפער מהמקום החמישי המוביל לליגה האירופית לשלוש נקודות בלבד. דייויד מויס ביצע שמונה שינויים מההרכב שסיים ב-1:1 עם באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות, כשחאבייר הרננדס פתח כחלוץ בודד בעוד ויין רוני ורובין ואן פרסי הפצועים נותרו מחוץ לסגל.

בדקה ה-18 נפצע אשלי יאנג והוחלף על ידי אדנן ינוז'אי, ובדקה ה-39 עלו השדים האדומים ליתרון. זה קרה כשבעיטה חופשית מושלמת של חואן מאטה ננעצה בחיבוריו של רוברט אליוט, חמש דקות לפני ששינג'י גקאווה פגש את הקורה של אליוט וכמעט הכפיל את התוצאה. ה-0:2 הגיע בדקה ה-50, כשהרננדס מצא את מאטה, שהיטל בקלילות באליוט ובפבריציו קולוצ'יני, לפני שגלגל מקרוב פנימה וחגג צמד ליגה ראשון מאז אוקטובר 2012. בדקה ה-65 עבר צ'יצ'ריטו לתפקיד המבקיע, כשסיים בנגיעה את חילופי המסירות בין ינוז'אי וקגאווה וקבע 0:3. את הדובדבן על הקצפת הניח ינוז'אי בתוספת הזמן, כשקיבל עקב נפלא ממאטה והרשית את הרביעי. חגיגה אדומה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה חוגג עם פיל ג'ונס. GettyImages
צמד ראשון מאז אוקטובר 2012. מאטה/GettyImages

צ'לסי - סטוק סיטי 0:3

הבלוז שבים למקום הראשון, לפחות באופן זמני עד שליברפול תפגוש את ווסטהאם מחר, ועושים זאת בסטייל. ז'וזה מוריניו ושחקניו הצליחו לעצור את הדהירה של סטוק, שניצחה ארבע פעמים בחמשת משחקיה האחרונים עד הערב, ועל הדרך גם נקמו בפוטרס על ההפסד בסיבוב הקודם והיו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה בהרבה. ביכולת כזו, מי יודע, אולי הבלוז מסוגלים לסגור את הפיגור 3:1 מול פריס סן ז'רמן בגומלין רבע גמר ליגת האלופות.

הפתיחה היתה שייכת למוחמד סלאח, שהמשיך כדור רוחב נמניה מאטיץ' עם בעיטה חזקה בנגיעה אחת מקצה הרחבה, שהכניעה את אסמיר בגוביץ' ונכנסה בדקה ה-32. המצרי שהגיע מבאזל סחט פנדל בדקה ה-60 לאחר שהוכשל ברחבה על ידי אנדי ווילקינסון, פרנק למפארד בעט, אסמיר בגוביץ' הדף, אך הקשר הוותיק הגיע ראשון לריבאונד וקבע 0:2. את התוצאה חתם וויליאן עם בעיטה מסובבת נפלאה מחוץ לרחבה בדקה ה-72, שלא השאירה לשוער סטוק סיכוי.

שחקן צ'לסי פרנק למפארד. AP
החמיץ פנדל, ומיד כבש. למפארד/AP

משחקים נוספים

אסטון וילה - פולהאם 2:1
כבש לאסטון וילה: גרנט הולט (70), לפולהאם: קירן ריצ'רדסון (61), הוגו רודייגה (86)

קרדיף סיטי - קריסטל פאלאס 2:0
לפאלאס: ג'ייסון פנצ'ון (31), ג'ו לדלי (71)

האל סיטי - סוונסי סיטי 0:1
להאל: ג'ורג' בויד (39)

נוריץ' - ווסט ברומיץ' 1:0
לווסט ברום: מורגן אמלפיטנו (16)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully