וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת שטח באור יהודה לבניית אצטדיון ביתי

אנגלידיס ונציגי העירייה נפגשו, בתכנון: אצטדיון בסטנדרטים אירופאים בעל 28 אלף מקומות. איינבינדר: "הרוטציה עוזרת לי"

one

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה ביום שני הקרוב. בקבוצה מרגישים שאפשר יהיה לסיים רשמית את סיפור האליפות כבר בעוד מספר מחזורים, כאשר פער של שמונה הנקודות בראשות הטבלה על פני השנייה הפועל באר שבע נותן לשחקנים המון ביטחון לקראת המשך המשחקים בפלייאוף העליון.

סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן פאולו סוזה, שיקבל בחזרה גם את החלוץ השבדי ראדה פריצה שסיים לרצות עונש הרחקה משני משחקים בגין כרטיס אדום בדרבי וחמישה צהובים שצבר עוד קודם לכן. כלל לא בטוח שפריצה יחזור להרכב, וזאת לאחר הצטיינותם של טל בן חיים וברק בדש במשחק העונה נגד באר שבע, מוקדם יותר השבוע.

במקביל להכנות המקצועיות לקראת האליפות שמתקרבת לקרית שלום, ממשיכים ראשי המועדון הבעלים - מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס - בעבודה מאומצת מאחורי הקלעים כדי למצוא שטח ראוי לבנות עליו את אצטדיון הבית של הקבוצה. לאחרונה נבדקו מספר אפשרויות להקמת אצטדיון חדש שיחליף את בלומפילד, ולוואלה! ספורט נודע כי לפני מספר שבועות קיימה ראשי המועדון פגישה עם נציגים מעיריית אור יהודה שהציעו להקים את האצטדיון במערב העיר. מדובר בפגישה ראשונית שבה נכחו בין השאר ג'ק אנגלידיס ונציגים מטעם עיריית אור יהודה, בהם המנכ"ל בנצי אזאצ'י. במכבי תל אביב חשים כבר זמן רב כי מספר המקומות הקטן בבלומפילד מונע מאלפי אוהדים נוספים להגיע למשחקים, ובמקביל מונע מהמועדון הכנסה כספית נוספת הן ממכירת כרטיסים והן ממקורות עסקיים שונים שמתוכננים להיות בקומפלקס העתיד להיבנות.

על פי ההצעה שהוצגה בפני אנשי מכבי תל אביב, יוקם אצטדיון במימון משותף שישרת את הצהובים ויעמוד בסטנדרטים האירופאים שיאפשרו לארח קבוצות בליגת האלופות וכמובן במסגרת הליגה האירופית בהנחה שהקבוצה תגיע למעמדים הללו גם בשנים הבאות. התכנון מתייחס לאצטדיון שיכיל 28 אלף מושבים ויכלול קומת מסחר כפי שנבנה באצטדיון סמי עופר בחיפה. אחד היתרונות מבחינת מכבי תל אביב להקים את האצטדיון באור יהודה הוא מעצם העובדה שהרכבת הקלה עתידה לעבור בסמוך למקום המיועד שנמצא על הגבול עם כביש גהה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצהובים לא יצטרכו לנדוד בעונה הבאה לאצטדיון חלופי, שכן השיפוץ בבלומפילד נדחה בשנה נוספת ויערך רק בעונת המשחקים 2015-2016.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב חשים כבר זמן רב כי מספר המקומות הקטן בבלומפילד מונע מאלפי אוהדים נוספים להגיע למשחקים, ובמקביל מונע מהמועדון הכנסה כספית נוספת הן ממכירת כרטיסים והן ממקורות עסקיים שונים/ברני ארדוב

דן איינבינדר: "עכשיו אני מציג את היכולת האמיתית שלי"

קשר הקבוצה דן איינבינדר, התארח היום בלייב צ'אט בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון, והתייחס בין היתר ליחסיו עם המאמן פאולו סוזה: "אני רק צובר יותר ביטחון ככל שהזמן עובר, גם זה שהוא שיחק בתפקיד שלי עוזר לי ללמוד ממנו הרבה. פאולו מביא אהבה גדולה מאד למשחק ועבר מאוד גדול ככדורגלן. לגבי הרוטציה, אני לא מרגיש שזה פוגע בי. יש במכבי שחקנים טובים מאוד וצוות מקצועי מעולה ואני לומד מהם הרבה. בנוסף גם התחרות על ההרכב מוציאה ממני את המקסימום. אני מודע לזה שיש ציפיות ממני, גם לי יש ציפיות מעצמי ואני מקווה לעמוד בהן. עכשיו אני מרגיש שאני מציג את היכולת האמיתית שלי".

הקשר נשאל מה הסיכוי שיעזוב את מכבי תל אביב והאם יש סיכוי שיחזור לבית"ר ירושלים, המועדון בו גדל, והשיב: "אני מאוד מרוצה במכבי ומקווה להמשיך כאן כמה שיותר. שאלו אותי אם אני אחזור לבית"ר אי פעם ואמרתי שאולי בעתיד, כשהדרך תוביל אותי לשם כי משם באתי, אבל אני הרבה יותר מנהנה במכבי תל אביב ורואה את העתיד שלי שם".

איינבנדר התייחס לסוגיית המנהיגות בקבוצה ואמר: "הגדולה של הקבוצה היא שאין רק מנהיג אחד אלא כמה מנהיגים כמו שרן ייני, קרלוס גרסיה, גל אלברמן, יואב זיו וערן זהבי". על ההרגשה אחרי הניצחון בדרבי, אמר: "הרגשה מדהימה, מהנוער לא שיחקתי בדרבי וזו תחושה מדהימה, בעיקר לנצח בדרבי התל אביבי שזה משהו שונה. אני שמח שלקחתי חלק במשחק דרבי בלתי נשכח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"יש במכבי שחקנים טובים מאוד וצוות מקצועי מעולה ואני לומד מהם הרבה". איינבינדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully