וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוזון וליאז' חזרו לפסגה, שער שביעי לדאבור

סטנדרד פתחה את הפלייאוף העליון עם 0:1 על אנדרלכט האלופה, החלוץ כבש ב-1:3 של גראסהופרס, שער גם לקולאוטי

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
עניין שבשגרה. דאבור/אתר רשמי, blauwiis

זה הפך כבר עניין שבשגרה. מונס דאבור כבש היום (ראשון) את שערו השביעי בשבעה משחקים וסידר לגראסהופרס ניצחון חוץ 1:3 על ת'ון. החלוץ הישראלי ניצל הכנה של דניאל פבלוביץ' וטעות של שוער המארחים ושלח פנימה מקרוב את השני בדקה ה-63. שקלזן גאשי העלה את גראסהופרס ליתרון 0:1 עם פנדל מדויק בדקה ה-57, אך נלסון פריירה השווה כעבור דקה. מיכאל לנג חתם 13 דקות לסיום. דאבור הוחלף בדקה ה-88. גראסהופרס, לה היה זה ניצחון רביעי ברציפות, השוותה זמנית את מספר הנקודות שלה לזה של המוליכה באזל שתשחק מאוחר יותר.

עוד במחזור ה-27 בשוויץ, פ.צ ציריך רשמה הפסד ביתי מפתיע 3:0 לנועלת הטבלה לוזאן. אבי ריקן נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-55 קיבל הזדמנות נהדרת לאזן ל-1:1, כשציריך קיבלה פנדל, אבל הישראלי בעט לקורה.

כשהלחץ עליו לאחר אובדן המקום הראשון והחוזה חדש ביד, גיא לוזון וסטנדרד ליאז' פתחו ברגל ימין את הפלייאוף העליון עם 0:1 יוקרתי על אנדרלכט האלופה וחזרו למקום הראשון על חשבונה של קלאב ברוז'. מהדי קארסלה הקשר המרוקני כבש את שער הניצחון בדקה ה-19 אחרי שניצל הרמה מצד שמאל של פול מ'פוקו ובעט מקרוב לרשת.

בדקה ה-85 הורחק קארסלה אחרי כניסה גסה בשחקן אנדרלכט, שלחצה עד הסיום אבל קאוואשימה שוער ליאז' הציל שער בתוספת הזמן. ליאז' מקדימה כעת בשתי נקודות את ברוז' שדולקת בעקבותיה ופתחה פער של שמונה נקודות על פני אנדרלכט הרביעית שככל הנראה תיפרד מתואר בתום העונה. טל בן חיים הבלם לא נכלל בסגל.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
חזר למקום הראשון עם ניצחון יוקרתי מול האלופה. גיא לוזון/GettyImages

* קובי מויאל השלים 90 דקות בניצחון החוץ של שריף טירספול 1:4 על דינמו אוטו. שריף התגברה על פיגור מוקדם, ביצעה מהפך עם ארבעה שערים תוך 23 דקות במחצית השנייה ושמרה על פער שמונה הנקודות בפסגה.

* ביברס נאתכו קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל פאוק סלוניקי שגברה 1:2 במגרשה על קאלוני. בקבוצה החליטו לשמור את הקשר למשחק חצי גמר הגביע מול אולימפיאקוס ביום רביעי.

* בפעם השנייה ברציפות בן שהר ישב על ספסל ארמיניה בילפלד ולא שותף, הפעם ב-0:0 הביתי של קבוצתו מול אאלן. ארמיניה מתחת לקו האדום.

* עודד גביש לא נכלל בסגל שלאסק וורוצלאב הפולנית שהפסידה בחוץ 1:0 לזבישה בידגושץ'.

* בפלייאוף התחתון בקפריסין, א.א.ק לרנקה עם חיים מגרלשווילי בהרכב וללא חסן אבו זייד הפצוע סיימה ב-0:0 את המשחק הביתי שלה מול אתניקוס אכנאס. מגרלשווילי שיחק 90 דקות.

* חוזרים ליוון. עשהאל בן שבת פתח ושיחק 90 דקות בהפסד של פנתראקיקוס 3:2 בבית מול אפולון סמירניס. בן שבת קיבל צהוב בדקה ה-63.

* אנורתוזיס של רוברטו קולאוטי, משה אוחיון ועמית בן שושן הפסידה 3:1 בחוץ לאומוניה בפלייאוף העליון בקפריסין. קולאוטי כבש כבר בדקה הרביעית והעלה את קבוצתו ליתרון חורחה הורחק בדקה ה-21 ואומוניה עשתה מהפך. בן שושן ואוחיון לא שותפו.

* המשך המחזור ה-32 בסגונדה: דודו ביטון לא נכלל בסגל אלקורקון שהפסידה 3:1 בחוץ מול ג'ירונה. גיא אסולין לא נכלל בסגל הרקולס שסיימה ב-1:1 בחוץ מול ריאל חאאן.

* טוטו תמוז נכנס כמחליף בדקה ה-70 ב-2:2 הביתי של פטרולול מול דינמו בוקרשט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully