וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי: "נעשה הכל שאליפות אירופה תתנהל כמו שצריך"

30.3.2014 / 14:30

ראש עיריית תל אביב נתן את יריית הפתיחה לאליפות אירופה בהרמת משקולות, שתצא לדרך בתל אביב ב-5 לאפריל

עיריית תל אביב אירחה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת אליפות אירופה בהרמת משקולות, שתצא לדרך ב-5 לאפריל בעיר. התחרות תתקיים באולם "תיכונט" באזורי חן, והכניסה לכל אחד מימי התחרות תהיה חופשית עבור הקהל הרחב. בנוסף, התחרות תועבר בשידור ישיר ב"יורוספורט".

מארגני התחרות חששו תחילה מעיצומי משרד החוץ הישראלי, בגללם לא הייתה אפשרות לנפק אשרות כניסה למתחרים ממדינות מסויימות במזרח אירופה, אלא שבסופו של דבר העניינים נפתרו מול משרד הפנים.

את ישראל ייצגו בתחרות הזאת ארבעה משקולנים: אנטולי מושיק (עד 85 ק"ג, זכה במדליית ארד קטנה באליפות אירופה ב-2011 והושעה על שימוש בחומרים אסורים), דוד ליטבינוב ואיגור אולשנצקי (מעל 105 ק"ג) ואוקסנה זלוטובה (53 ק"ג).

מסיבת עיתונאים אליפות אירופה בהרמת משקולות. ברני ארדוב
נציגי ישראל באליפות יחד עם יו"ר האיגוד אלי סדרס/ברני ארדוב

ראש העיר רון חולדאי אמר במסיבת העיתונאים: "זה לא אירוע מפוצץ כמו הכדורגל, אבל זו אליפות שצופים בה המון בטלוויזיה ברחבי העולם. העיר תל אביב שמחה שמגיעות לכאן תחרויות כמו זו. נעשה הכל כדי שזה יתנהל כמו שצריך, בכל ההיבטים".

יו"ר איגוד הרמת המשקולות אלי סדרס הוסיף: "יש התעניינות רבה באירופה, יהיו שידורים בכל היבשת, עם מספר מדינות רבות עם אלופי עולם, אלופי אירופה ושיאני עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully