וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת חן ורמת השרון השוו ל-1:1 בחצי הגמר

שוויון בסדרות הפלייאוף: רמת חן ניצחה 58:64 את האלופה אליצור רמלה, גם רמת השרון בעניינים אחרי 80:82 על אשדוד

נעמה שפיר שחקנית אליצור רמלה. ברני ארדוב
רמלה נעצרה. נעמה שפיר/ברני ארדוב

שתי סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים נמצאות בשוויון. האלופה אליצור רמלה הפסידה הערב (חמישי) 64:58 למכבי רמת חן שהשוותה ל-1:1 בסדרת הטוב מחמישה משחקים, וזו התוצאה גם בסדרה המקבילה, בה רמת השרון השיגה ניצחון ביתי 80:82 על מ.ס. אשדוד.

מכבי רמת חן - אליצור רמלה 58:64

אחרי ההפסד הדרמטי במשחק הראשון, רמת חן איזנה את הסדרה בזכות הגנה נהדרת ורבע אחרון מוחץ. רמלה הוליכה במחצית 29:34 בניצוחה של אליסון הייטאוור, כשהמארחות קלעו שש נקודות בלבד ברבע השני. גם לאחר ההפסקה הסתפקו שחקניות רמת חן בתשע נקודות ברבע השלישי והפער צמח, אך 10 הדקות האחרונות היו כולן של רמת חן. אשלי שילדס (26 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) הובילה את הקאמבק עם שלשות ואסיסטים, הדר לוי וקארימה כריסמס (19 נקודות ו-11 ריבאונדים) סייעו לה וכך הפכה רמת חן את התוצאה בדרך לניצחון יוקרתי. הייטאוור ותמרה ג'יימס קלעו 18 כל אחת עבור רמלה.

רמת השרון - מ.ס. אשדוד 80:82

המארחות ביצעו התאוששות מרשימה לעומת המשחק הראשון, הציגו יכולת קבוצתית גבוהה ושרדו גם את המתח בסיום, בדרך לניצחון בכורה העונה על היריבה מהדרום. הקרב היה צמוד מאוד במחצית הראשונה, בדיוק כמו במשחק הראשון, אך הפעם הייתה זו רמת השרון שברחה. אחרי יתרון מינימלי של 44:45 במחצית הראשונה, רמת השרון ביצעה ריצת 1:20 עם תשע נקודות מהירות של מירב דורי, ומשם כל שנותר לאשדוד זה לרדוף. אז האורחות ניסו לנגוס בפער ואף צימקו ל-72:67 באמצע הרבע האחרון, כשרק קליעות העונשין שמרו את רמת השרון ביתרון. שלשה של קטיה אברמזון צימקה ל-81:79, אך לבסוף הניצחון נותר בשרון. שמילה המפטון הובילה את רמת השרון עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשמייגן פראזי סייעה עם 17 ו-7 כדורים חוזרים. דניאל אדמס שוב הצטיינה מתחת לסלים עם 25 ו-9 ריבאונדים עבור אשדוד, טיפני ג'קסון סיימה עם 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully