וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נגד מכבי נתניה, קרית שמונה מול באר שבע

הגרלת חצי גמר הגביע סיפקה מפגש מסקרן בין שתי הפייבוריטיות לזכייה. מכבי נתניה מהלאומית תתמודד מול המלאבסים. אליניב ברדה: "זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל". המשחקים ייערכו ב-16 באפריל באצטדיון רמת גן, הגמר יתקיים ב-5 במאי

שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו (ימין) אליניב ברדה (מרכז) טומיסלב פאיוביץ' (שמאל). one
קיבלו הגרלה קשה. שחקני באר שבע חוגגים העפלה לחצי הגמר/one

הפועל באר שבע נגד עירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה מול מכבי נתניה - אלו הם שני משחקי חצי גמר הגביע שהוגרלו היום (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל. ההגרלה סיפקה מפגש אחד גדול בין שתי הפייבוריטיות הגדולות לזכייה במפעל - באר שבע השנייה וקרית שמונה השלישית ואילו במפגש השני תפגשנה מוליכת הליגה הלאומית והקבוצה של הלוזונים שנאבקת העונה על חייה בליגת העל ותקווה להתנחם עם קמפיין טוב בגביע. המשחקים בחצי הגמר ייערכו ב-16 באפריל באצטדיון רמת גן, משחק הגמר יתקיים ב-5 במאי.

שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, ליד שחקן מכבי נתניה, ערן לוי. קובי אליהו
ייפגשו במשחק הגמר? ערן לוי ואליניב ברדה/קובי אליהו

מכבי נתניה מגיעה בפעם ברביעית למעמד הזה מאז 2008. בפעם האחרונה שזה קרה היא הפסידה למכבי חיפה ב-2011 3:2. המלאבסים מגיעים לראשונה למעמד הזה מאז 2001 אז הפסידו למכבי תל אביב.

ערן לוי, קפטן מכבי נתניה אמר לאחר ההגרלה שסידרה לקבוצתו מפגש יחסית נוח מול המלאבסים: "אנחנו לא סינדרלה. חצי הגמר זה כבוד שמגיע למועדון ומעמד מאוד מחייב. אנחנו יכולים להגיע רחוק בטח עם הקהל שלנו. אנחנו מרגישים שווים ונגיע עם קהל שידחוף אותנו. ההגרלה לא פשוטה. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה ויש לה מאבקים קשים בסיום העונה. נגיע הכי מוכנים שאפשר. הראש שלנו שקט ואני מאמין שנעשה מה שצריך".

ניצן דמארי: "אנחנו מנסים לעשות את ההפרדה בין הליגה לגביע. אני לא חושב שזו הגרלה נוחה. נתניה ברמה של ליגת העל עם שחקנים מצוינים. יהיה משחק קשה ואין חוקים לגביע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אליניב ברדה, ערן לוי, ניצן דמארי, שיר צדק. קובי אליהו
יצאו מחוייכים. ארבע הקפטנים/קובי אליהו

המפגש שצפוי לרכז את מירב תשומת הלב הוא זה בין באר שבע לקרית שמונה. הקבוצה של אלישע לוי נחלה את הפסד הבית היחיד שלה העונה בליגה מול קרית שמונה, אך נקמה עם ניצחון חוץ. הקבוצה של ברק בכר תנסה לרשום העפלה שנייה רצופה למשחק הגמר, אחרי שבעונה החולפת היא הפסידה שם להפועל רמת גן. גם באר שבע הפסידה לאותה רמת גן בגמר הגביע ב-2003.

אליניב ברדה, קפטן הפועל באר שבע דיבר על ההגרלה הקשה: "שיר ואני דיברנו שזו תהיה ההגרלה. זה היה באוויר. אני לא יודע אם הגביע הוא המטרה, אבל מבחינתנו זו דרך להגיע לאירופה. זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל, אבל נבוא וננסה ליהנות".

קפטן עירוני קרית שמונה שיר צדק הוסיף: "בשנים האחרונות האוהדים בקרית שמונה התרגלו לדברים טובים. גם האליפות וגם ההישגים בגביע. בשנה שעברה הגענו לגמר והשנה נשארה לנו מטרה ואני מקווה שנצליח בה. אין הגרלה קלה. באר שבע עושה דברים נפלאים בליגה והגיע עד השלב הזה בגביע. יהיה משחק טוב והכול בו פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully