וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "זו החמצה כי הם לא טובים מאיתנו"

27.3.2014 / 8:57

הפועל ירושלים מאוכזבת מההדחה, הפורוורד: "רוצים לשמור על המקום הראשון בליגה". אלון: "נחזור לאירופה חזקים יותר"

שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו, יותם הלפרין, ברייסי רייט. מגד גוזני
"ייקח כמה שנים לבנות מועדון אירופי שיוכל להתחרות ברמה הגבוהה ביותר"/מגד גוזני

אכזבה רבה הצטברה אתמול (רביעי) בהפועל ירושלים בעקבות ההפסד 88:72 לניז'ני נובגורוד וההדחה מהיורוקאפ בשלב רבע הגמר. בירושלים רצו מאוד להמשיך לחצי הגמר, והבעלים אורי אלון סיפר לוואלה! ספורט: "אני גאה מאוד בשחקנים ובמערכת כולה על עונה אירופית טובה. אנחנו נחזור בשנה הבאה לאירופה חזקים יותר. כמו שאמרתי גם אחרי ניצחונות, זה ייקח כמה שנים לבנות מועדון אירופי שיוכל להתחרות ברמה הגבוהה ביותר".

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו (שמאל) מול שחקן ניז'ני נובגורוד סמן אנטונוב (שמאל). קובי אליהו
"קלענו רק שלשה אחת וככה אי אפשר להעפיל לחצי הגמר. ליאור אליהו/קובי אליהו

ליאור אליהו שסיים עם 13 נקודות אמר: "ידענו מראש שנהיה חייבים להוריד את אחוזי הקליעה שלהם משלוש, ולא הצלחנו בכך. אנחנו מנגד קלענו רק שלשה אחת ואי אפשר להעפיל לחצי הגמר ככה. באופן אישי יש לי תחושת החמצה כי אני לא חושב שהם קבוצה יותר טובה מאיתנו. אסור לשכוח שיש לנו משימות חשובות מאוד בליגה וכבר ביום ראשון אנחנו מארחים את הפועל תל אביב למפגש במלחה. אנחנו במקום הראשון בליגה ואנחנו רוצים לשמור עליו".

רונלד דופרי שקלע 11 נקודות הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה הערב במשחק האחרון שלנו העונה במסגרת היורוקאפ. זו קבוצה טובה מאוד וראויה להיות בחצי הגמר. עשינו הרבה יותר מהתחזיות המוקדמות לגבינו והתקדמנו ורשמנו ריצה טובה באירופה השנה. אני גאה מאוד בקבוצה שלי ובהישגים שלנו עד עתה. עם זאת אנחנו חייבים להתרכז עכשיו במשימות שנותרו לנו בליגת העל, שם אנחנו מתקרבים לרגעי ההכרעה".

בתוך כך, בראיונות שהעניק אתמול בראד גרינברג, התייחס המאמן לפציעתם של יותם הלפרין, יניב גרין וארטיום פרחוסקי. השניים ייבדקו כשיגיעו לארץ, ומירושלים נמסר כי על פי מה שנראה כרגע, לא מדובר בפציעות חמורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully