וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירין חסן: "אולי אפשר להביא את הגביע למועדון"

26.3.2014 / 11:00

מכבי נתניה באופוריה לאחר העלייה לחצי הגמר, כובש השער השלישי: "זו עונת פיצוי". מי השחקנים המועמדים לעונה הבאה?

one

במכבי נתניה חגגו אמש (שלישי) את ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה אחרי הניצחון המשכנע 0:3 על הפועל ניר רמת השרון, כאשר דקות ארוכות לאחר המשחק השחקנים נשארו ושרו ביחד עם הקהל הרב שהגיע למשחק. הקפטן ערן לוי ניצח על החגיגה כשלקח את המיקרופון והלהיב את הקהל.

בנתניה יחכו כעת להגרלת חצי גמר הגביע, כאשר בקבוצה רוצים להבטיח בשבועיים הקרובים את העלייה כדי להתעסק אך ורק במשחק הגביע שייערך יומיים לאחר ליל הסדר. בנוסף, בקבוצה יבחנו את מצבם של סביטי ליפנייה שנפצע בחימום ולא שיחק אתמול, ואת רן רול שקיבל מכה חזקה בברך וביקש להתחלף. עידו לוי וליאור ז'אן זכו למחמאות גדולות על משחק ההגנה הטוב שהציגו, כמו גם אוהד לויטה שצובר בטחון ונראה מצוין. בכלל, נראה שהמאמן יוסי מזרחי מרוצה מאוד מהתפקוד של כל שחקניו, כשאחד מהם הוא ירין חסן שכבש את השער השלישי של הקבוצה.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם ערן לוי. ברני ארדוב
נתניה חוגגת, שאבו לא מאמין/ברני ארדוב

"יש לנו קהל אדיר שדוחף אותנו בכל משחק והניצחון הזה מוקדש לו", אמר חסן. "מגיע להם שאפו גדול. אנחנו מעכלים שאנחנו בחצי הגמר. נתניה זה מועדון שכבר היה שם ונבוא בשיא המוטיבציה. אנחנו מאמינים בעצמנו, יוסי מזרחי ושי הולצמן נותנים לנו את כל הכלים להצליח ואני מאמין שאפשר לעשות משהו ואולי להביא גביע למועדון הזה".

על השער שלו אמר חסן: "כל עוד השערים שלי עוזרים לקבוצה זה טוב. אני תמיד שמח להבקיע ואיפה שיתרגלו אותי אני אשחק. למדתי השנה תפקיד חדש וזה קשר, ואני שמח שזה עוזר לקבוצה. יש לי יום הולדת השבוע ולא יכולתי לבקש מבורא עולם מתנה יותר גדולה. מבחינתי זו עונת פיצוי על העונה שעברה".

על המשך הדרך בגביע אמר השחקן הצעיר: "אנחנו לא צריכים להתעסק מי היריבה, מי שתבוא נצטרך להסתכל לה בגובה העיניים. אנחנו צריכים להישאר בפרופורציות, אנחנו עוד צריכים לחתום את העליה שלנו. הגביע זה דבר גדול וניתן את הפייט גם בגביע וגם בליגה. אני שומר בלב מי היריבה המועדפת מבחינתי.

בינתיים, הבעלים אלי שגב ושמעון גונן הגיעו לארץ וצפויים להתחיל ולהכין את הקבוצה לעונה הבאה, כשהצעד הראשון הוא סגירת חוזהו של המאמן יוסי מזרחי. בקבוצה ינסו לסגור גם עם משה אוחיון וחיים מגרלשווילי, כשהמטרה של שגב היא להנחית גם לגיונר בכיר בקבוצה. בין השמות שעלו בינתיים: דודו ביטון, שלומי ארבייטמן וחנן ממן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נושא חלוץ מונס שלומי ארבייטמן. GettyImages
גם הוא על הכוונת של נתניה. שלומי ארבייטמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully