וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער שני ברציפות וכרטיס אדום ליוסי בניון

25.3.2014 / 23:33

קשר קווינס פארק ריינג'רס ניצח את וויגאן 0:1 וראה צהוב שני בתוך תוספת הזמן: "שמח שכבשתי, לצערי הורחקתי בפעם הראשונה בקריירה למרות שלא נגעתי בשחקן". בישול לאלמוג כהן

יוסי בניון חוגג שער עם שחקני קווינס פארק ריינג'רס. האתר הרשמי של קווינס פארק ריינג'רס, אתר רשמי
שער שני ברציפות. בניון/אתר רשמי, האתר הרשמי של קווינס פארק ריינג'רס

יוסי בניון לא עוצר. הקשר הישראלי, שרק ביום שבת כבש את שערו הראשון במדי קווינס פארק ריינג'רס, מצא הערב (שלישי) את הרשת פעם נוספת, הפעם מול וויגאן, במה שהתברר בסוף כשער הניצחון ב-0:1 של ק.פ.ר. בנוסף, בניון גם ראה צהוב שני בתוספת הזמן והורחק לראשונה בקריירה האירופית שלו.

השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-15. קלינט היל העביר כדור רוחב טוב משמאל ובניון השתלט במרכז הרחבה ובגלישה שלח לרשת. בדקה ה-72 ג'יימס מקארתור ספג צהוב אחרי עבירה על הישראלי, שבעצמו ראה את הצהוב הראשון עשר דקות לאחר מכן כאשר בעט בכדור לאחר השריקה. דקה בתוך תוספת הזמן, בניון ראה צהוב שני אחרי עבירה סמוך לרחבה של ק.פ.ר. בעקבות ההרחקה, בניון יחמיץ את משחק הבית של קבוצתו מול בלקפול בשבת.

בניון אמר לוואלה! ספורט: "אני שמח מאוד שוב לשחק ותמיד כיף להבקיע. כמובן שזה מיוחד יותר כשזה שער ניצחון. לצערי הורחקתי בצהוב שני בפעם הראשונה בקריירה למרות שלא נגעתי בשחקן, אבל זה חלק מהכדורגל. מקווה להמשיך ככה בדרך הזו. אני תמיד עובד קשה ומאמין בעצמי ומנסה לנצל כל הזדמנות שאני מקבל".

* אלמוג כהן שיחק 90 דקות בניצחונה של אינגולשטאט 0:3 על בוכום ואף בישל את השער השני במשחק. קבוצתו חזרה למסלול אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, והתקדמה למקום ה-11 עם 34 נקודות ב-27 מחזורים - שמונה נקודות מעל המקום ה-16 המוליך למבחני ההישרדות. הקשר הישראלי שוב ענד את סרט הקפטן של אינגולשטאט, שעלתה ליתרון משער של פיליפ הופמן בדקה ה-27. כהן סיפק את האסיסט השני שלו העונה בדקה ה-74, עם מסירת עומק נהדרת למחליף קרל היינץ לאפה שכבש את השני. חמש דקות לאחר מכן, הופמן השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.

* קובי מויאל נכנס במחצית המשחק וסייע לקבוצתו שריף טיראספול להגדיל יתרון 0:1 ל-0:4 בסיום במשחק הגביע שלה במולדובה מול אולימפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully