וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש ניצחה 2:3 את ראשל"צ ועלתה לחצי גמר הגביע

רגע לפני משחק העונה מול מכבי תל אביב, חלום הדאבל של הפועל באר שבע נשאר בחיים תודות לשער ניצחון מצוין של אליניב ברדה מבישול של מאור בוזגלו עם העקב (81). קודם לכן, גבאי (16) ואראל (25) קבעו 0:2, לפני שנחום (40) ומרטין (66) השוו במפתיע. סוארס נפצע בראשו

one

הפועל באר שבע הזיעה לא מעט לפני שחגגה הערב (שלישי) עלייה לחצי גמר גביע המדינה. שחקניו של אלישע לוי ניצחו 2:3 את הפועל ראשון לציון אחרי שכבר הוליכו 0:2 משערים של דובב גבאי וגל אראל, וכשהיה נדמה שראשון לציון מרימה ידיים, שחקניו של שרון מימר התעלו, והשוו ל-2:2 בזכות שערים של ניר נחום (40) ומתיאס מרטין (66). אבל באר שבע, שיתרונה האיכותי לא הוטל בספק, התעשתה בזמן, ומסירת עקב של מאור בוזגלו אל אליניב ברדה הסתיימה בשער של החלוץ בדקה ה-81, שער שהעניק לאדומים מהנגב את הכרטיס לחצי הגמר, מעמד בו לא היו מאז עונת 2002/03, אז הפסידו בגמר. החגיגה של באר שבע הייתה מהולה בחשש ודאגה בנוגע למצבו של בלמה וויליאם סוארס, שנפצע בדקה ה-60 בראשו והורד מהמגרש באלונקה. ראשון לציון, מתחתית הליגה הלאומית, ראויה לכל המחמאות על עמידתה האיתנה ועתה היא תתמקד בקרבות ההישרדות בליגה השנייה.

חלוץ הפועל באר שבע אליניב ברדה (מרכז) חוגג עם חבריו. קובי אליהו
היה קשה, אבל נגמר מתוק. שחקני באר שבע חוגגים/קובי אליהו

באר שבע שלטה במשחק שליטה מוחלטת מן הדקה הראשונה, ומימשה את יתרונה האיכותי כבר בדקה ה-16 כשדובב גבאי המשיך פנימה מסירת רוחב של וויליאם סוארס וקבע 0:1. בדקה ה-25 גל אראל קיבל מסירה ממאור בוזגלו ובעט שטוח פנימה כדי לקבוע 0:2 לאורחים. אחרי השער באר שבע המשיכה ללחוץ, אבל ראשון לציון חזרה למשחק משער נגיחה של ניר נחום בדקה ה-40, שקבע 2:1.

באר שבע איבדה בדקה ה-60 את בלמה לואיס סוארס, שנפצע בראשו כשעלה לנגיחה עם אחד משחקני ראשון לציון. לאחר טיפול קצר במגרש, פונה סוארס באלונקה והוחלף בבן אלגרבלי. זהוי הפתיעה השנייה של סוארס השבוע, לאחר שנפצע נגד בני סכנין. ראשון לציון לא נכנעה, ובדקה ה-66 חוללה קאמבק גדול כשמתיאס מרטין כבש וקבע 2:2. כשהיה נדמה שהמשחק הולך להארכה, הגיע אליניב ברדה ובדקה ה-81 הפך מסירת עקב של מאור בוזגלו לשער ניצחון יקר, כשבעט פנימה וקבע 2:3 לבאר שבע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
פתח את מסכת השערים. גבאי/קובי אליהו

מחצית 1

דקה 1: השופט ארז פפיר הוציא את ההתמודדות לדרך.

דקה 8: דובב גבאי מסר למאור בוזגלו, שנותר חופשי בצד שמאל של רחבת ראשון לציון, אך בעט שטוח החוצה.

דקה 16: גול! כדור חופשי של באר שבע הגיע לוויליאם סוארס, שתוך כדי החלקה מסר מסירת רוחב לדובב גבאי, שמחמישה מטרים בעט פנימה וקבע 0:1 לאורחים.

דקה 25: גול! באר שבע עלתה ל-0:2. מאור בוזגלו מסר לגל אראל שהגיח מאחור, נותר לא מכוסה במרכז רחבת המארחים ובעט שטוח פנימה.

דקה 32: הזדמנות ראשונה לראשון לציון. שלומי אזולאי הגביה כדור קרן מצד שמאל, ותיאגו דה פריינטס נגח כדור שפספס את שערו של אג'ידה.

דקה 40: גול! ראשון לציון מצמקת ל-2:1. הגבהה מצד ימין של שלומי אזולאי הגיעה לראשו של ניר נחום, שנגח פנימה והחזיר את המארחת למשחק.

דקה 44: ניר נחום בעט מחוץ לרחבה, והכדור שלו שרק ליד הקורה של אג'ידה.

שחקן הפועל ראשון לציון ניר נחום חוגג שער. קובי אליהו
החזיר את ראשון לציון למשחק. ניר נחום/קובי אליהו
בלם הפועל באר שבע וויליאם סוארס. קובי אליהו
משחק עגום מבחינתו. סוארס/קובי אליהו

מחצית 2

דקה 57: מאור בוזגלו בעט כדור חופשי מכ-20 מטר אך פספס את מסגרת שערו של מכלוף.

דקה 60: בלמה של הפועל באר שבע וויליאם סוארס הורד מהמגרש באלונקה לאחר שנפגע בראשו בהתנגשות ראשים. בן אלגרבלי החליפו.

דקה 65: החמצה גדולה של באר שבע. אילוז מסר מצד ימין של רחבת ראשון לציון, גבאי בעט, מכלוף הדף, בוזגלו עט על הכדור החוזר אבל מכלוף הקדימו והדף.

דקה 66: גול! ראשון לציון חוללה קאמבק אדיר והשוותה ל-2:2. ברטקובסקי, פרץ מצד ימין, מסר רוחב, אג'ידה הדף לא טוב ומתיאס מרטין בעט מקרוב פנימה. יש משחק חדש.

דקה 81: שוער ראשון לציון דניאל מכלוף קלט כדור חופשי שבעט מאור בוזגלו.

דקה 81: גול! אליניב ברדה קיבל מסירת עקב ממאור בוזגלו, הניף את רגל ימין ובעט את הכדור לפינה הרחוקה של מכלוף. 2:3 לבאר שבע.

שחקני הפועל ראשון לציון מתיאס מרטין (מרכז), שלומי אזולאי (ימין) ניר נחום (שמאל). קובי אליהו
קאמבק זמני, אבל מרגש. אזולאי ונחום חוגגים עם מתיאס מרטין/קובי אליהו

הרכבים

הפועל ראשון לציון: דניאל מכלוף, גיא אבנד, איתי טואף, גל ספיר, גל מאיו, מור שקד, תיאגו דה פריינטס, ליאור ברטקובסקי, שלומי אזולאי, ניר נחום, מתיאס מרטין.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', בן תורג'מן; דויד הובר, לוטם זינו, גל אראל, מאור בוזגלו, אליניב ברדה; דובב גבאי.

אוהדי הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
אוהדי ראשון לציון נתנו הצגה, וגם הקבוצה שלהם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully