וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון: "אימפריה לא מקימים ביום, אבל אנחנו בכיוון"

24.3.2014 / 10:45

הפועל ירושלים חגגה ניצחון גדול. הבעלים: "רוצים להיות קבוצת יורוליג תוך שלוש שנים, יכול להיות שזה יגיע יותר מוקדם"

צילום: טל אנגלנדר

1. בהפועל ירושלים חגגו את הניצחון המרשים 65:93 בחוץ על מכבי תל אביב אמש (ראשון) ביד אליהו. בבירה השתוקקו להשיג נקמה ספורטיבית אחרי ההפסד הקודם לצהובים, הצהירו אז ש"נפיק לקחים" ואתמול נראה שכך גם עשו.

בקבוצה אמרו: "המפתח היה לפתוח אינטנסיבי. היינו מרוכזים מההתחלה וזה מה שהיינו צריכים לעשות". המאמן בראד גרינברג ביקש מהם לא לגלוש לשאננות ולהישאר מרוכזים לקראת משחק הגומלין נגד ניז'ני נובגורוד ברבע גמר היורוקאפ ביום רביעי ברוסיה. הבעלים אורי אלון אמר בחדר ההלבשה לשחקנים: “כל הכבוד. בשם האוהדים ולא בשם הבעלים - אני רוצה לומר לכם תודה".

לוואלה! ספורט אמר אלון: "השחקנים הם חבורה של גברים. הפקנו את הלקחים מהמשחק הקודם, יש לנו צוות מקצועי מצוין וכישרון שלא נופל משום קבוצה. אנחנו רוצים להיות קבוצת יורוליג תוך שלוש שנים, יכול להיות שזה יגיע יותר מוקדם. לא זכינו בשום תואר, אבל אימפריה לא מקימים ביום אחד. אנחנו בהחלט בכיוון הנכון. אבל עוד לא היה כלום. זה משחק אחד. הם ניצחו אותנו, אנחנו ניצחנו אותם, מכבי תל אביב בנו אימפריה במשך 30 שנה. לאט לאט גם אנחנו ננסה לעשות דברים דומים".

אורי אלון, מבעלי הפועל ירושלים. מגד גוזני
"מכבי תל אביב בנו אימפריה במשך 30 שנה. לאט לאט גם אנחנו ננסה לעשות דברים דומים". אורי אלון/מגד גוזני

2. המנכ"ל גיא הראל אמר אמש: "זה ניצחון גדול, אבל אנחנו לוקחים הכול בפרופורציות - כמו שלקחנו את ההפסד הקודם בפרופורציות. היו הרבה הבדלים בין המשחק הקודם שלנו כאן לזה, מגיע קרדיט לכולם".

ליאור אליהו הוסיף: "באנו חדים מתחילת המשחק , הצגנו דומיננטיות בצבע וגם מחוץ לקשת. גם ידענו לנצל יום לא טוב של מכבי. בפעם שעברה ב-12 הדקות הראשונות היינו בשוק, אבל היום באנו מוכנים וכנראה שהם לא. הגענו לכאן בתחושה שאנחנו רוצים לנצח. הופתעתי מהתוצאה - לא צפיתי ל-30 הפרש על מכבי בנוקיה - זה אחד המשחקים הכי קשים באירופה".

יניב גרין אמר: "'הטרפנו' את המגרש. ידענו מה אנחנו רוצים לעשות. מה שקרה פה בפעם שעברה ישב לנו בזיכרון, וטוב שהזיכרון שלנו עובד ומשפיע עלינו לטובה. כנראה שיש פה שחקנים עם כבוד שידעו להגן על עצמם. אני לא זוכר כזה הפרש, גם בתקופה שאני שיחקתי פה. טוב שאני בצד המנצח, זו הרגשה נפלאה, כי מדובר במשחק מאוד חשוב נגד קבוצה מהטובות באירופה".

כאלף אוהדים של הפועל ירושלים חיכו לשחקני ואנשי הקבוצה מחוץ לאולם והריעו להם אחרי המשחק. אורי אלון הקפיד לחגוג ולהתחבק איתם והמנכ"ל הראל אמר: "האוהדים נהנים מהניצחון ומגיע להם. הם נהנים כל העונה ואנחנו נהנים מהם". משם הקבוצה המשיכה לחגוג את יום הולדתו של חבר ההנהלה אייל חומסקי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל ירושלים, ליאור אליהו, מול שחקן מכבי תל אביב, גיא פניני. מגד גוזני
"באנו מוכנים וכנראה שהם לא". אליהו/מגד גוזני

3. בצד הניצחון בירושלים ממשיכים להביט קדימה ואחרי הצירוף של יותם הלפרין וליאור אליהו שמצטיינים במדים האדומים, ימשיכו לנסות למשוך את הכישרונות הישראליים הגדולים ביותר. לכן אין להתפלא אם שחקנים ישראלים נוספים יצטרפו לקבוצה מהבירה במשך העונה הקרובה ובעונה הבאה. על פי גורמים, לא כל הישראלים במכבי מרוצים ממצבם, כך שאף אחד לא יהיה 'חסין' בפני חבילת הפיתויים הירושלמית: אם זה דייויד בלו, שבמכבי מנסים להחתים על חוזה חדש ואם אלו גיא פניני או סילבן לנדסברג. החוזה של שלושת האחרונים במכבי יסתיים בקיץ. גם אפיק ניסים סומן אצל האדומים.

בירושלים בונים על כך שהישראלים הטובים שיעברו אליהם יהוו תשתית איתנה ויציבה לקבוצה – כמו גם קלף מנצח בהתמודדויות בזירה המקומית, אך מובן שפניה כזו לא תיעשה עד תום העונה.

היום כבר ימריאו האדומים לרוסיה לקראת משחק הגומלין נגד ניז'ני נובגורוד. ירושלים ניצחה במשחק הראשון 78:81 וברייסי רייט אמר: "הניצחון על מכבי מעניק לנו מומנטום לקראת המשחק ביום רביעי. ניז'ני היא קבוצה שקשה לנצח בבית, אז אנחנו רוצים לבנות על הניצחון על מכבי לקראת המשחק ברוסיה ולהשיג ניצחון חוץ נוסף".

ליאור אליהו הוסיף: "אנחנו טסים במטרה לערוך מחר שני אימונים כפי שצריך, נתארגן כמו שצריך, נקווה שלא יהיו עיכובים בטיסות כי הן לא פשוטות". גיא הראל סיכם:" יש לנו משחק לא פחות גדול, אני לא חשוב שהניצחון מול מכבי ישפיע לכאן או לכאן".

שחקני הפועל ירושלים, יותם הלפרין, ברייסי רייט. מגד גוזני
רוצה עוד ניצחון חוץ במגרש לא פשוט. רייס משמאל/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • אורי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully