וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכול אפשרי כשרוני בכושר כזה, גם שער מחצי מגרש"

באנגליה ובעולם היללו את חלוץ יונייטד: "שחזר את הגול הפלאי של בקהאם". ברנדן רוג'רס בעננים: "האוהדים יכולים להאמין"

לואיס סוארס, דניאל סטארידג', ליברפול. GettyImages
חזק בתמונת המאבק על האליפות. שחקני ליברפול חוגגים בקרדיף/GettyImages

הצמרת האנגלית צפופה ואחרי המחזור ה-31 צ'לסי מוליכה עם 69 נקודות, כשאחריה ליברפול עם 65 נקודות מ-30 משחקים. האדומים ניצחון 3:6 בקרדיף כשלואיס סוארס מככב עם שלושער, ונמצאים חזק בתמונת המאבק על התואר. "אני יכול להתמקד רק בעתיד הקרוב. האוהדים יכולים להאמין ולחלום", אמר מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. "כשהקבוצה שלך מבקיעה בחוץ שישה שערים, אז יש סיבה טובה להאמין".

קרדיף הובילה פעמיים לפני שליבפרול חוללה מהפך ושעטה לניצחון. "התגובה שלנו היא הדבר החשוב, גדלנו בשנה וחצי האחרונות מבחינה מנטלית ומבחינת הביטחון שלנו לחזור למשחק, אני מרוצה מזה", הוסיף רוג'רס.

השפלה: צ'לסי הביסה 0:6 את ארסנל האומללה

מוריניו: ”באנו להרוג, אלה היו 10 דקות הרסניות”

מנצ'סטר יונייטד: רובין ואן פרסי ייעדר כחודש וחצי

ברנדן רוג'רס מאמן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
אוהב את הבגרות המנטלית. רוג'רס/GettyImages, Michael Regan

אחרי שחגגה העפלה לרבע גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד חיכה גם בפרמיירליג כשבשבת ניצחה 0:2 את ווסטהאם ועשתה זאת בסטייל בעיקר בזכות אחד, ויין רוני. חלוץ השדים האדומים קיבל בדקה ה-8 כדור במחצית המגרש, השתלט עליו, זיהה ששוער ווסטהאם אדיראן נמצא מחוץ לשער ובעט טיל שנעצר ברשת. שער מדהים, שהציב את רוני במקום השלישי בטבלת הכובשים של יונייטד בכל הזמנים עם 212 שערים. דייויד בקהאם, שהיה ביציע, בוודאי נזכר בשער האגדי שלו מול ווימבלדון והגיב ופרגן לכוכב הנוכחי של יונייטד. והוא לא היה היחיד. עיתוני אנגליה והעולם היללו את הביצוע של רוני. "הכול אפשרי כשוויין רוני בכושר כזה, גם גול מחצי מגרש", היללו ב"גארדיאן", "אם הוא אי פעם יכבוש שער יותר טוב מזה ביונייטד, אז כדאי שנפסיק לצפות בכדורגל כי לא יישאר עוד מה לראות".

גם בעולם השער הנדיר סחף את התקשורת. "ויין רוני שחזר את הגול הפלאי של דייויד בקהאם", נכתב ב"טורונטו סטאר", "השער המדהים של רוני סגר שבוע טוב ליונייטד", נכתב ב"אייריש טיימס", "רוני עשה בקהאם וכבש מחצי מגרש".

צפו בשער המדהים של רוני

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
אם יכבוש שער יותר גדול מזה כבר לא יהיה מה לראות יותר. רוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully