וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הודיעה לנתניה שהקופסל לא יאושר לעונה הבאה

17.3.2014 / 13:58

לאחר דחיות רבות בנושא האולם החדש בעיר, במנהלת מאיימים להעביר את המשחקים מנתניה. בקבוצה שוקלים את צעדיה

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה. מגד גוזני
ראשת העיר נתניה, מרים פיירברג/מגד גוזני

מנהלת הליגה הודיעה היום (שני) שהיא הוציאה בימים האחרונים מכתב שני לקבוצת ברק נתניה ולראשת העיר מרים פיירברג-איכר, ובו הודיעה לקבוצה כי אם לא תחול התקדמות כלשהי בנושא היכל חדש בעיר, לא יאושר האולם הנוכחי של הקבוצה בעונה הבאה. המנהלת הסבירה שהאולם אינו מתאים לאמות המידה של ליגת העל, מבחינת כמות קהל, גודל המגרש ומבחינות נוספות, אז הקבוצה לא תורשה לקיים את משחקיה החל מהעונה הבאה בעיר.

"להבנתנו מפעל הפיס והטוטו-ווינר מעוניינים לסייע להקמת היכל חדש בנתניה ואנו מקווים כי בעיריית נתניה ירימו את הכפפה ויחלו בתהליך בניית היכל כדורסל ראוי בתקופה הקרובה", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם מנהלת הליגה. לוואלה! ספורט נודע כי במנהלת התאכזבו מאוד לשמוע עוד בפתיחת העונה שהאולם יהיה מוכן לכל המוקדם בעוד חמש שנים, כשלפי התוכניות המוקדמות בנייתו הייתה אמורה להסתיים בשנה הבאה.

בקבוצה קיבלו את המכתב במהלך סוף השבוע שעבר, כשהבעלים דיוויד קולברן שנמצא בארץ צפוי להפגש עם פיירברג-איכר ולבדוק כיצד מתקדם המיזם. כמו כן נודע לוואלה! ספורט שבהנהלת הקבוצה הנוכחית, בראשות צביקה ליבר, לא מתכוונים לארח את המשחקים בעונה הבאה מחוץ לעיר, ואם יאלצו לעשות כך, ישקלו את עתיד הקבוצה בליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully