וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי בכדורסל הוקדם לשעה 18:15

13.3.2014 / 17:53

הלחץ על מנהלת הליגה והערוץ הראשון הוביל להקדמת המשחק ביום שני בשל הדרבי בכדורגל, האדומים עדיין לא מרוצים

פורוורד הפועל תל אביב יונתן שולדברנד (ימין) מול שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס (שמאל). ברני ארדוב
ישחק מוקדם יותר. שולדברנד מול אינגלס/ברני ארדוב

מנהלת הליגה הודיעה היום (חמישי) כי משחק הדרבי התל אביבי ביד אליהו, במחזור הראשון של הפלייאוף העליון, יוקדם ב-20 דקות נוספות לשעה 18:15 ביום שני, אחרי לחץ כבד מצד הנהלת ואוהדי הפועל תל אביב על מנהלת הליגה וערוץ 1. הרצון של האדומים היה להקדים את המשחק ליום ראשון, על מנת לאפשר לאוהדים שיבחרו להגיע למשחק הכדורסל להספיק גם לדרבי הכדורגל, שיחל בשעה 20:55 באותו היום, אך בערוץ הראשון סירבו לעשות זאת.

"ערוץ 1 החליט להענות לבקשת מנהלת ליגת העל בכדוסל להקדים את משחק הדרבי התל אביבי ביום ב' הקרוב לשעה 18:5 וזאת מתוך התחשבות באוהדים של שתי הקבוצות ועל מנת לאפשר לאוהדים לצפות בשני המשחקים", נכתב בהודעה רשמית מטעם מנהלת הליגה, "המנהלת מודה למנכ"ל רשות השידור על הסכמתו ואנו בטוחים כי שידור שני המשחקים ביום ב', בזה אחר זה יעורר עניין רב ויביא לנתוני צפייה מרשימים בערב הספורט של ישראל".

לוואלה! ספורט נודע כי למרות הצעד של מנהלת הליגה וערוץ 1, בהפועל תל אביב עדיין לא מרוצים מההחלטה, והאוהדים האדומים עדיין לא החליטו האם יגיעו למשחק ביד אליהו, למרות שההערכות מדברות על כך שכ-750 מהם יממשו את הכרטיסים שמוצעים להם למשחק זה.

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא מרוצים. אוהדי הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully