וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות למכבי נתניה והפועל פתח תקוה

המוליכה הביסה 0:3 את יבנה, המלאבסים גברו 0:1 על אחי נצרת ושתיהן בדרך לליגת העל. 0:0 עלוב בדרבי של רמת גן

שחקן הפועל פתח תקוה דייויד גומז (שמאל) לצד שחקן הפועל מחנה יהודה דניאל אילמו (ימין). ברני ארדוב
שער ניצחון יקר לדייויד גומז/ברני ארדוב

העונה הסדירה בליגה הלאומית מגיעה ממש לישורת האחרונה שלה והקבוצות נאבקות על המיקומים בצמרת ובתחתית. המשחק המרכזי של המחזור ה-28 בלאומית, שיצא לדרך היום (שישי), הפגיש בין הפועל והכח עמידר רמת גן לדרבי שהסתיים ב-0:0 אחרי משחק נורא במיוחד. הפועל פתח תקוה התבססה במקום השני עם 0:1 ביתי מול אחי נצרת הרביעית. מכבי נתניה המוליכה הביסה 0:3 את הקבוצה השוקעת של מכבי יבנה. משחקים נוספים: הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה 1:1, הפועל קטמון - הפועל בני לוד 3:0.

שחקני הפועל רמת גן. ברני ארדוב
לא הציגו כדורגל. שחקני הפועל רמת גן/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הכח עמידר רמת גן 0:0

אולי זה המתח בגלל היריבות העירונית, אולי העובדה ששתי הקבוצות עדיין חלמו על הצמרת, אבל גם חששו מהתחתית. בכל מקרה, הדרבי של רמת גן סיפק יכולת עלובה מצד שתי הקבוצות, הסתיים ב-0:0 ללא אף אירוע שכדאי לספר עליו והוכיח בדיוק למה לשתי היריבות העירוניות מגיעה עוד עונה בלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חזרו לעצמם. שריקי/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 0:1

במקביל למשבר הכלכלי ששוב מכה במלאבסים והניסיונות לשרוד את העונה, הפועל פתח תקוה ממשיכה להראות טוב על כר הדשא ומתקדמת לעבר עליית ליגה. הקבוצה של טל בנין הייתה רחוקה ערב המחזור רק שבע נקודות מפתח תקוה, אבל שער של דייויד גומז (56) הפריד בין הקבוצות ופתח תקוה ממשיכה בתנופה.

מכבי נתניה - מכבי יבנה 0:3

לא רחוק היום בו נתניה תבטיח סופית את העפלתה המחודשת לליגת העל ואחרי נקודה בודדת בשני מחזורים, הקבוצה מעיר היהלומים חזרה לעצמה בגדול מול היריבה המפורקת, שספגה הפסד רביעי ועלולה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום אם עפולה תנצח. קובי חסן עוד החמיץ פנדל בדקה ה-20, אבל עידו אקסברד פרץ את הסכר מיד לאחר ההפסקה, רן רול הוסיף (72) ועידן שריקי דווקא דייק מהנקודה הלבנה, שש דקות לסיום.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

משחק מרכז טבלה בואכה תחתית. האורחת סיימה בפעם הרביעית ברציפות בתיקו ולא הצליחה לעקוף בטבלה את המארחת שמקדימה אותה בנקודה ואחרי התבוסה לבני לוד והתיקו הזה, שוכחת סופית מכל אפשרות למאבקי העלייה. אוסמה שעבן כבש (15), שרון זיסו איזן (31).

הפועל קטמון - הפועל בני לוד 3:0

ניצחון ענק ללוד, פעם שנייה ברציפות באותה תוצאה וחלומות ליגת העל רק הולכים וגדלים. קטמון, אחרי ארבעה מחזורים ללא הפסד, התפרקה בדקות הסיום וספגה מכה בניסיונות שלה להידחק אל הפלייאוף העליון. משה בן לולו כבש שער מהיר (6) ואילו פיראס עווד (88) ומוראד אבו ענזה (90) השלימו לקראת השריקה האחרונה והפכו את הניצחון לתבוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully