וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלירן עטר, השחקן השני הכי סקסי בליג 1"

מגזין הקהילה הגאה "טטו" ערך משאל בנושא, רק קבאי לפני החלוץ הישראלי. איברהימוביץ' לא בפודיום. בראיון לאתר הרשמי של ריימס אמר החלוץ: "שיחקתי כל העונה בקושי 600 דקות"

אלירן עטר שחקן ריימס. צילום מסך, מגזין טטו, צילום מסך
במקום השני.../צילום מסך, צילום מסך, מגזין טטו

717 דקות ליגה ושני שערים בלבד יש במאזנו של אלירן עטר בריימס, אבל בגזרות אחרות החלוץ הישראלי שולט גם שולט. היום פורסמו תוצאות במשאל של "טטו", מגזין הקהילה הגאה בצרפת. המגזין הציג שאלה לקוראיו - "מי הכדורגלן הסקסי ביותר בליג 1?" - ועטר הגיע למקום השני, עם 13 אחוז. במקום הראשון זכה יוהאן קבאי מפ.ס.ז', עם 17 אחוז, ובמקום השלישי פארס בהלולי בן ה-18, מליון. זלאטן איברהימוביץ' לא הגיע לפודיום בקטיגוריה זו. אגב, מדובר בתואר שבו זכו בעבר יוהאן גורקוף ואוליבייה ז'ירו.

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
עכשיו הוא מבין באמת מה שווה דרבי בישראל. עטר/GettyImages

"בכל העונה היו לי בקושי 600 דקות בליגה"

בלי קשר, עטר ממשיך בהתאקלמות שלו בריימס. החלוץ שקרע רשתות בעונה שעברה במדים הצהובים, לא הצליח עדיין לתפוס מקום של קבע בקבוצה הצרפתית אבל היום (שלישי) ערך ראיון מעניין לאתר הרשמי של הקבוצה ונשמע אופטימי לקראת ההמשך. עטר היה די תקיף בראיון הזה בעיקר בכל מה שקשור לדקות המשחק שהוא מקבל בריימס ולא ניסה ליפות את הדברים.

עטר רשם עד כה העונה תשע הופעות בהרכב הפותח של הקבוצה וכבש שני שערים בלבד. החלוץ נשאל על ההתאקלמות שלו במועדון וענה: "שנה ראשונה היא תמיד שנה של התאקלמות, שנה קשה לשחקנים שבאים מבחוץ. אני חושב שלא קיבלתי מספיק הזדמנויות כי בפעמים ששיחקתי הקבוצה שיחקה טוב וכבשתי גולים. יש לי חוזה לארבע שנים ויש לי עוד הרבה זמן להוכיח מה אני שווה". עטר הוסיף: "יש לי כל העונה בקושי 600 דקות בליגה וגם בכל המשחקים שפתחתי קיבלתי 58 או 60 דקות, אבל אני מחכה לצ'אנס שלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בראיון עם עטר

עטר עמד על ההבדלים בין התפקוד שלו בריימס לזה במכבי תל אביב ואמר: "אנחנו עושים פה יותר הגנה ממה שעשיתי במכבי תל אביב. זה דבר שלא הייתי רגיל אליו בהתחלה אבל לאט לאט מתרגלים".

במחזור הבא מצפה לריימס משחק מסקרן מאוד מול קבוצת הצמרת של מארסיי, אבל עטר לא התרגש: "בישראל יש משחקים כמו הדרבי מול הפועל תל אביב ואלו משחקים עם המון לחץ. פה עוד לא יצא לי לשחק משחקים עם כזה לחץ כמו בדרבי".

על האווירה באימונים: "אני מסתדר עם כולם, כולם כאן חברים שלי בקבוצה. אני לא יודע למה תמיד אומרים שלא התאקלמתי. אפשר לשאול שחקנים בקבוצה אם התאקלמתי או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully