וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון מועמד לפנאתינייקוס לעונה הבאה

המאמן סירב להצעה להחליף את פדולאקיס מיידית, אך עשוי לקבל פנייה נוספת בתום העונה. דיווח: גם שאראס דחה הצעה

פיני גרשון כמאמן אולימפיאקוס במהלך משחק מול צסק"א מוסקבה. Yorgos Matthaios, GettyImages
יחזור ליוון? גרשון כמאמן אולימפיאקוס/GettyImages, Yorgos Matthaios

פיטוריו של מאמן פנאתינייקוס, ארגיריס פדולאקיס, שהפכו לרשמיים אתמול (שבת), הציפו מחדש את סוגיית מועמדותו של פיני גרשון לקבוצה. על פי דיווחים בתקשורת היוונית, גרשון סירב להצעה של פאו להתמנות למאמנה כבר בעונה הנוכחית לאחר שדרש מראשיה חוזה גם לעונה הבאה, אך לא נענה. אולם לוואלה! ספורט נודע כי גרשון מועמד רציני להגיע לירוקים בעונה הבאה. הירוקים מינו באופן זמני את שחקן העבר האגדי פרגיסקוס אלברטיס, אך לא אמרו נואש בנוגע לאפשרות להחתים את המאמן הישראלי, ועשויים לפנות אליו בשנית מיד בתום העונה.

ביוון דיווחו היום (ראשון) כי גרשון, יורי זדובץ הסלובני ואלכסנדר טריפונוביץ' הסרבי סירבו להצעה של פנאתינייקוס לפני שהוחלט למנות את אלברטיס. כמו כן, נעשתה פנייה חוזרת לשאראס, לו הוצעה משרת המאמן כבר לפני שנתיים, עם עזיבתו את פאו לטובת ברצלונה. גם שאראס סירב להצעה והחליט לסיים את העונה כשחקן בז'לגיריס.

גרשון נמצא תחת חוזה בערוץ הספורט ובערוץ 10, שם הוא משמש כפרשן. גרשון לא שימש כמאמן מאז 2010, אז סיים את עבודתו במכבי תל אביב לאחר שאיבד את האליפות להפועל גלבוע גליל. פנאתינייקוס פיטרה את פדולאקיס בעקבות ההפסדים האחרונים ביורוליג, זאת על אף שמצבו בשאר הזירות היה טוב למדי. פאו הבטיחה את המקום הראשון בעונה הרגילה ביוון, וקודם לכן הוביל אותה לזכייה בגביע. ביורוליג מצבה רע יותר וסיכויי ההעפלה שלה להצלבה נפגעו משמעותית בעקבות ההפסד 68:61 ללבוראל קוצ'ה ביום שישי.

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ז'לגיריס קובנה בכדורסל. Alius Koroliovas, GettyImages
גם הוא ברשימת הסרבנים. שאראס/GettyImages, Alius Koroliovas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully