וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובר של אנדרס אינייסטה מת במהלך ההריון

טרגדיה לקשר ברצלונה ואשתו, שציפו לבנם השני. מודריץ': "תהיו חזקים". 'ספורט' מביא את רשימת המועמדים להחליף את פויול

אשתו של אנדרס אינייסטה אנה עם ביתם ולאריה. David Ramos, GettyImages
קורע את הלב. אשתו של אינייסטה עם ביתם הראשונה, ואלריה/GettyImages, David Ramos

ברצלונה תנסה לעלות הערב (שבת, 16:55, ערוץ 5) למקום הראשון בספרד על חשבון ריאל מדריד כשתתארח אצל ויאדוליד, ותעשה זאת ללא אנדרס אינייסטה. אמש פורסם בספרד כי הקשר הנפלא לא ייכלל בסגל בשל "סיבות אישיות", והבוקר מתברר כי הסיבות הללו טרגיות עד מאוד. דיווחים בספרד טוענים כי אשתו של אינייסטה, אנה, הפילה במהלך הלילה את מי שאמור היה להיות ילדם השני של הזוג הצעיר, לאחר סיבוכים בהריון.

באוקטובר 2013 סיפר אינייסטה בשמחה כי אשתו בהריון בפעם השניה, אחרי שילדה את ואלריה ב-2011: "אנחנו מאושרים לחלוק איתכם את החדשות שלוואלריה יהיה אח קטן!" לפני חודש בלבד פרסמה אנה בחשבון הטוויטר שלה תמונות של ההריון המתקדם שלה.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' היה בין הראשונים להביע את תנחומיו בטוויטר וכתב: "עצב רב על מה שקרה לאינייסטה ואשתו. תהיו חזקים!"

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. רויטרס
טרגדיה. אינייסטה/רויטרס

עוד לפני הטרגדיה, בתקשורת הספרדית המשיכו לעסוק בשאלה כיצד ייראה הסגל של ברצלונה בעונה הבאה, ובפרט החלק ההגנתי שבו בשל העזיבה של קרלוס פויול. הבוקר (שבת) פרסם עיתון 'ספורט' הקטלאני את רשימת המועמדים המלאה להחליף את הסמל הגדול שיעזוב בקיץ, כשהמטרה של ברצלונה, כך על פי הדיווח, היא למוא בלם צעיר יחסית, גבוה, חזק, לא מאוד יקר, שיישאר במועדון לשארית העשור.

אז מי על הפרק? בברצלונה היו מאוד רוצים לראות במועדון את איימריק לאפורט, הבלם בן ה-19 של בילבאו, אך לו סעיף שחרור בן 35 מיליון יורו. גם מתאו מוסאקיו מוויאריאל, שכבר רשם שתי הופעות בנבחרת ארגנטינה, נמצא חזק על הכוונת, אך סעיף השחרור שלו עומד על 50 מיליון יורו. אליקים מנגלה מפורטו גם כן ברשימה, אם כי בעיתון ציינו כי כדי להשיגו בארסה תצטרך לנהל משא ומתן עם הסוכן החזק ז'ורז'ה מנדס, שמייצג בין היתר גם את כריסטיאנו רונאלדו, רדמאל פלקאו, ז'וזה מוריניו ואחרים.

השמות הבאים ברשימה הם מרקיניוס בן ה-19, שעדיין לא הצליח להפוך לשחקן הרכב בפריס סן ז'רמן, איניגו מרטינס הנפלא מריאל סוסיאדד וגם מהדי בנעטיה מרומא, אף שגילו (26) מעט מבוגר מדי על פי הדיווח. מועמדים מעט פחות ריאליים הם אדר בלאנטה הקולומביאני מריבר פלייט, אלכסנדר דראגוביץ' האוסטרי מדינמו קייב, והקטור מורנו מאספניול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרטין מונטויה שחקן ברצלונה מול איניגו מרטינס שחקן סוסיאדד. GettyImages
סעיף שחרור גבוה, ואולי בכל זאת הם ישתפו פעולה? מרטינס מול מונטויה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully