וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת גן ועפולה התבססו בצמרת

רמת גן ניצחה 76:79 את רמת השרון ופתחה פער במקום ה-4, ניצחון גם לעפולה ה-3. באר יעקב הפתיעה את יבנה בחוץ

שון דניאל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
הטריו הישראלי, שכולל אותו, שוב הצטיין אצל רמת גן. שון דניאל/מגד גוזני

יממה לפני המשחק המרתק בין שתי המוליכות - הפועל גליל עליון ועירוני נהריה - יצא לדרך המחזור ה-21 בליגה הלאומית עם שישה משחקים, שסיפקו לא מעט הפתעות. עירוני רמת גן ניצחה 76:79 את רמת השרון בקרב בין שתי קבוצות צמרת. הפועל עפולה שמרה על המקום השלישי עם 75:89 קל על מכבי הוד השרון. מכבי באר יעקב הפתיעה את אליצור יבנה עם 82:74 בחוץ, הפועל כפר סבא גברה על הפועל טבעון/מגידו 71:87 ומגדל העמק רשמה 79:93 על עירוני קרית אתא.

גור פורת אליצור אשקלון. קובי אליהו
ניצחון מפתיע. גור פורת/קובי אליהו

עירוני רמת גן - רמת השרון 76:79

רמת גן חזרה הביתה אחרי ההפסד המפתיע בקרית אתא, ושם שבה ליכולת הרגילה שלה בדרך לניצחון חשוב שמבסס אותה במקום הרביעי. בעקבות ההפסד של אשקלון, רמת גן פותחת פער של שתי נקודות מעל זו שמתחתיה בטבלה, במקום החמישי. דווקא רמת השרון הייתה זו שפתחה טוב יותר, והוליכה 19:22 לאחר רבע אחד. גם במחצית הוליכה רמת השרון 38:39, אך הסיומת של המשחק הייתה שייכת כל כולה לרמת גן. שטרקמן צימק לנקודה בלבד עם שלשה דקות לסיום, אך ינעם אירם דייק פעמיים מהקו ושון דניאל הוסיפו שתיים שסגרו עניין. הטריו הישראלי של רמת גן שוב הוביל אותה: ינעם אירם הצטיין אצל עם 19 ו-8 ריבאונדים, שון דניאל הוסיף 17 ועמית תמיר סייע עם 15. ג'וש אלכסנדר קלע 21 נקודות לרמת השרון.

אליצור אשקלון - אליצור רמלה 85:76

הפתעה נפלה באולם באשקלון, שם נחלה הקבוצה הביתית הפסד מפתיע שפגע משמעותית לסיים את הליגה הסדירה בין ארבע הראשונות. רמלה, שהגיעה למשחק בידיעה שאשקלון ניצחה והרשימה בשני המשחקים האחרונים, שלטה לחלוטין בקצב. אחרי שרמלה הובילה בהפרשים קטנים לאורך רוב שלבי המשחק, היא ביצעה בריחה ברבע האחרון, דייקה מהקו בדקות הסיום ויצאה עם ניצחון חוץ יקר, שעשוי להתברר כמהותי בדרך למקום בפלייאוף. ורנון טיל רשם משחק נהדר עבור המנצחת עם 21 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. גור פורת וירין איינהורן הוסיפו 16 כל אחד.

אליצור יבנה - מכבי באר יעקב 82:74

כמה שבאר יעקב חיכתה לניצחון הזה. הקבוצה החלשה בליגה, שצברה ארבעה ניצחונות בלבד עד שלב זה וספגה שמונה הפסדים רצופים, הגיעה למשחק החוץ ופתחה אותו רע מאוד, אחרי רבע אחד פיגרה באר יעקב 23:8, אך מאותו רגע התפוצצה. את הרבע השני היא ניצחה 18:29, את הרבע השלישי 20:30 וברבע האחרון רק נזקקה לשמור על היתרון. פרון פרקינס הצטיין אצל באר יעקב עם 27 נקודות ו-7 ריבאונדים. יפתח בוכמן היה מצוין אף הוא עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 75:89

הפועל כפר סבא - הפועל קרית טבעון 71:87

הפועל מגדל העמק - אליצור קרית אתא 79:93

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קורי קאר שחקן הפועל תל אביב מול יפתח בוכמן שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
רגע של נחת. בוכמן, משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully