וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אוואט שב להרכב, ריקן וארבייטמן כבשו

שוער מאיורקה שיחק לראשונה מאז ספטמבר 2013 ב-0:0 מול מיראנדס, הקשר הבקיע ב-1:2 של ציריך, החלוץ ב-1:2 של מונס

שוער מאיורקה דודו אוואט. David Ramos, GettyImages
ברוכים השבים. אוואט/GettyImages, David Ramos

* תגידו מזל טוב לדודו אוואט, ששב להרכב מאיורקה לראשונה מאז ה-1 בספטמבר, 2013. שוער נבחרת ישראל פתח בהרכב וסייע לקבוצתו לסיים ב-0:0 עם מיראנדס, במה שהיתה הופעת הליגה הרביעית בלבד שלו העונה. תומר חמד עלה כמחליף בדקה ה-78.

* אבי ריקן הבקיע את שערו השלישי בליגה השוויצרית, כשסייע לפ.צ. ציריך לנצח 1:2 את אראו בפתיחת המחזור ה-22. אקס בית"ר ירושלים כבש את שער השוויון של קבוצתו בדקה ה-55 והשלים 90 דקות, ציריך נותרה במקום החמישי, מרחק שתי נקודות ממקום באירופה.

* שגריר נוסף שכבש הערב היה שלומי ארבייטמן, שסידר למונס 1:2 על קורטרייק. במצב של 1:1, בדקה ה-90, נכנס החלוץ הישראלי לכר הדשא כמחליף, ומיד כבש את שער הניצחון בתוך תוספת הזמן. יובל שפונגין שיחק 53 דקות לפני שהוחלף. מונס עדיין נועלת את הטבלה הבלגית עם 17 נקודות - מרחק 9 נקודות מהקו האדום.

* מאור מליקסון שיחק 10 דקות בלבד, אך הספיק לבשל לזכות ולנסיין ב-2:2 עם סושו. לידיעה המלאה

* ניר ביטון השלים הערב (שבת) 90 דקות בהרכבה של סלטיק בפעם השניה ברציפות, וסייע לקבוצתו לנצח את נועלת הטבלה הארטס 0:2. הקשר הישראלי איים על השער בדקה ה-26 אך הבעיטה שלו לא היתה מספיק מדויקת, ובדקה ה-58 ראה את שחקן הרכש לי גריפית'ס מבקיע את שער הבכורה שלו, במבצע אישי מצוין שהסתיים בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה. בתוספת הזמן קבע טימו פוקי את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון הגדילה סלטיק את הפער המפלצתי שלה בפסגת הליגה הסקוטית ל-24 נקודות. בירם כיאל הפצוע שוב לא היה בסגל.

* יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-81, אך לא הצליח להושיע את קווינס פארק רייג'רס שנכנעה 1:0 לצ'רלטון מהמקום ה-22. ק.פ.ר מדורגת במקום הרביעי ורחוקה כעת שבע נקודות מהמקום השני המוביל לפרמיירליג, ושבע נקודות מהמקום השביעי, ממנו לא מעפילים לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully