וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קרית גת בפסגה הדרומית, מוליכות הצפון הפסידו

0:4 על קרית מלאכי אפשר לקרית גת לעקוף את מרמורק, 0:2 לטבריה על הפועל כפר סבא. ליגה ג': איזו קבוצה ניצחה 1:17?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב בפסגה הדרומית. שחקני קרית גת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליגה א' ממשיכה לספק מאבקים מרתקים והפכפכים על הכרטיסים לליגה הלאומית, כאשר היום (שישי) עירוני קרית גת שבה למקום הראשון במחוז הדרומי על חשבון הפועל מרמורק ששמטה נקודות, בעוד בצפון כל שלוש הראשונות הפסידו וכך גם עירוני טבריה נכנסה למאבק אחרי שניצחה 0:2 בבית את המוליכה הפועל כפר סבא.

דרום

אחרי התבוסה הקשה בבית 3:0 לעמישב פתח תקוה, הפועל מרמורק יצאה לשכונת התקווה ולא הצליחה להשיג יותר מ-0:0 מול הפועל כפר שלם. התיקו הזה עלה לרחובותים במקום הראשון, שכן עירוני קרית גת חגגה רביעייה שנייה ברציפות וכבשה את הפסגה עם 0:4 מוחץ בקרית מלאכי. עומרי כהן פתח את מסכת השערים בדקה השביעית, שרון גורמזנו הכפיל בדקה ה-23 ולקראת הסיום היו אלה אוהד אדלשטיין (89) ושלומי משה (90) שהפכו את התוצאה לתבוסה.

קרית גת עם 41 נקודות, מרמורק עם 40 ובמקום השלישי נמצאת הפועל אזור עם 37, אחרי שחזרה מפיגור וניצחה 1:2 את מכבי באר שבע. דור סבן (32) כבש לאורחים, אבל אסף חקאק (62) ואורי זוזוט (78) הפכו. גם מכבי קביליו יפו בתמונה ורק חמש נקודות מהפסגה, אחרי 1:3 על מכבי באר יעקב בחולון. אורי קרגולה הצטיין עם צמד (22 ו-84) ויאיר כהן צדק כבש בתווך (67), כשמנגד עידן סרור צימק (75) ועומר נעים הורחק (84).

משחקים נוספים:

הפועל מחנה יהודה - סקציה נס ציונה 0:4
למחנה יהודה: דרור דגו (6), ניראל מחפוד (18), ננו ועקנין (41), נתי בנימין (83)

בני אילת - עירוני בת ים 3:0
לבת ים: פיני בלילי (12 ו-74), אדיר חליפה (50)

עמישב פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 0:2
לעמישב: מאור לובין (47), אלון שדה (56)

יאיר כהן צדק שחקן מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
יפו רק חמש נקודות מהפסגה. יאיר כהן צדק/מגד גוזני

צפון

משהו לא טוב עובר על הפועל כפר סבא. הניצחון על בית שאן, מסתבר, לא העלים את הבעיות ונותר היחיד של הקבוצה בששת המחזורים האחרונים. הפעם הירוקים הפסידו 2:0 לעירוני טבריה - הראשונה העונה שלא מפסידה לכפר סבא בשני המפגשים. טבריה נהנתה משערים של עומרי אלמקייס בדקה ה-34 ושלומי ברז'יק בדקה ה-38, והיא רחוקה רק שלוש נקודות מהפסגה.

למזלה של כפר סבא, היא נותרה בראש בגלל ההפסדים של מתחרותיה. הפועל הרצליה נחלה הפסד דרמטי 1:0 בתענכים מול אסי גלבוע, לה כבש אפי סבג בדקת הסיום. השלישית מכבי דליית אל כרמל נוצחה 3:2 בידי מ.ס. גבעת אולגה, מלכת התיקו של הליגה. כל קבוצה החמיצה פנדל וגבעת אולגה גם איבדה בדקה ה-70 את השוער יקיר קרטה בכרטיס אדום, אבל זה קרה במצב של 1:3 ואחרי שמיכאל בן חמו (12), גמליאל פרץ (45) ואחמד עאקל (56) כבשו. ואיל חרבאוי (33) ומאהרן ג'בארין (72) הבקיעו לאורחים.

משחקים נוספים:

אחווה עראבה - עירוני קרית אתא 5:1
לעראבה: דור שחרור (6). לקרית אתא: אלמוג אוחיון (38 ו-73), חי בן לולו (57), יוחאי כהן (77), יקי ויצמן (90)
הפועל דליית אל כרמל - מכבי צור שלום 1:0
לצור שלום: יוני מששה (25)

בית"ר נהריה - הפועל חדרה 1:0
לחדרה: אליעז שושן (77)

הפועל בית שאן - מכבי כפר קנא 1:1
לבית שאן: אליאור אוחיון (66). לכפר קנא: כפרי אזולאי (64)

מ.ס. כרמיאל צפת - הפועל מגדל העמק 0:0

רובי רגב שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
למזלה של כפר סבא, גם היריבות הפסידו. רובי רגב/ברני ארדוב

* תוצאה בלתי שגרתית נרשמה היום בליגה ג', מחוז תל אביב, כאשר הפועל קרית שלום ממרכז הטבלה הביסה 1:17 (!) את ברית ספורט מעוף, במשחק שהופסק בדקה ה-80 בשל חוסר ספורטיביות. ספורט מעוף במקום האחרון בליגה, עם נקודה אחת במאזנה מ-17 משחקים וביחס שערים 110:14. למזלה, אם אפשר לקרוא לזה כך, היא לא נכנסה לספרי ההיסטוריה, שם חקוק שמה של הפועל רמלה, שהפסידה לפני שנתיים לעירוני מודיעין 21:0.

בן דיין הצטיין במדי קרית שלום עם שישה שערים ומאמן הקבוצה, ירון כהן צמח, אמר בסיום לאתר "דאבל פס": "השוער שלהם הציל אותם לפחות משישה או שבעה שערים נוספים. השחקנים שלי נהנו ולא רצו לעצור. מי אני שאגיד להם משהו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully