וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עוד מהפך, נהריה עלתה לפסגה

שבוע אחרי שאיבדה את המקום הראשון, נהריה שבה אליו עם 69:80 בכפר סבא, בעוד גליל עליון הפסידה בבית לרמת השרון

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב חוגג ניצחון על הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נייט מילר ונהריה שוב חוגגים/ברני ארדוב

אחרי שבשבוע שעבר חל מהפך בליגה הלאומית, עם עלייתה של גליל עליון לפסגה על חשבון נהריה, הערב (שלישי), השתיים שוב התחלפו. נהריה ניצחה 69:80 בחוץ את הפועל כפר סבא, בעוד גליל הופתעה בביתה עם 83:81 מול רמת השרון.

הפועל כפר סבא - עירוני נהריה 80:69

המוליכה החדשה-ישנה של הליגה הלאומית נאלצה להזיע למשך דקות ארוכות מאוד, אבל במאני טיים היא מצאה את הנקודות שלה והשיגה ניצחון חוץ יקר, שהחזיר אותה לפסגה והשאיר את המארחים תקועים בתחתית. 1:23 לסיום זה היה רק 68:72 לנהריה, אבל לקבוצה מהשרון לא היו תשובות לגיא דותן ובעיקר לנייט מילר והאורחים נקמו על ההפסד המפתיע בסיבוב הראשון. מילר סיים עם 26 נקודות ושמונה ריבאונדים, דינמה אודיקוסה הוסיף 14 נקודות ועשרה ריבאונדים. בכפר סבא, 20 נקודות ו-11 ריבאונדים למרפי הולוואי.

הפועל גליל עליון - א.ס. רמת השרון 83:81

רק בשבוע שעבר הקבוצה מהצפון עלתה למקום הראשון בטבלה, אבל הפעם היא הייתה בצד המאוכזב, אחרי רבע אחרון נורא שהסתיים ב-13:23 לטובת האורחים, שמצדם חגגו ניצחון גדול ונדבקו לחבורת הצמרת. אופיר אקסברד מרמת השרון (אחיו של הכדורגלן עידו), קלע אחת מהקו, דקה וארבע שניות לסיום ומשם, כבר לא נקלעו נקודות כאשר אבישי גורדון מחטיא שלשת ניצחון פוטנציאלית בשניות הסיום. קני לאוסון הוביל את האורחים עם 24 נקודות, אריק ארטלי קלע 20, קטף תשעה ריבאונדים וחילק שמונה אסיסטים בגליל, אבל זה לא הספיק.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
פספס את ההזדמנות האחרונה. גורדון/נמרוד סונדרס

הפועל עפולה - אליצור רמלה 74:92

הקבוצה מבירת העמק קרובה לפסגה בזכות ניצחון מוחץ על היריבה ממרכז הטבלה, שלא הגיעה למחצית הראשונה. עפולה ירדה להפסקה ביתרון 24:49 ומשם הכול כבר היה גארבג' טיים. 19 נקודות ותשעה ריבאונדים לגל חלמיש בעפולה, 21 לאור איתן ברמלה.

עירוני רמת גן - הפועל מגדל העמק 71:94

גם רמת גן חזק בעניינים אחרי שמחצה את מגדל העמק שאם עוד חלמה על הצמרת הגבוהה, תצטרך להתאושש כעת. האורחים עוד הובילו בתום הרבע הראשון 17:22 והגיעו למחצית בשוויון 35:35, אבל רבע שלישי גדול של 15:35 סידר לרמת גן את הניצחון הקל. עמית תמיר סיפק ערב ענק של 23 נקודות (3 מ-3 מחוץ לקשת) ותריסר ריבאונדים. הוא נעזר בשלושה חברים עם 17 נקודות, כאשר אחד מהם, האנטון רובינסון, מוריד 16 ריבאונדים. גילברטו קלאוול הפציץ אצל המפסידה עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:

אליצור יבנה - מכבי הוד השרון 90:87 (בהארכה)

אליצור אשקלון - עירוני קרית אתא 95:98

מכבי "איתי" באר יעקב - הפועל קרית טבעון/מגידו 77:68

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully