וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "אכלנו הרבה פסטה השבוע, כי נרוץ הרבה מולם"

קשר ולנסיין מתכונן לפ.ס.ז' (21:30, ספ' 5), ומתאקלם בצרפת: "שיניתי את המשחק שלי, אני עובד הרבה בחדר הכושר"

מאור מליקסון יעלה הערב (שישי) למשחק קשה ומסקרן במיוחד, כשולנסיין שלו תתארח אצל פריס סן ז'רמן במשחק שיפתח את המחזור ה-25 בצרפת (21:30, ספורט 5 ו-HD). המוליכה והאלופה טרודה בעיקר במפגש שלה בליגת האלופות מול לברקוזן ביום שלישי, ממנו ייעדר אדינסון קבאני הפצוע, וקבוצתו של הקשר הישראלי תנסה לנצל זאת כדי להפתיע, כשניצחון סנסציוני יעלה אותה מעל הקו האדום.

"זה משחק גדול, שרבים יעקבו אחריו", אמר מליקסון. "כולם רוצים להציג משחק טוב מולם כי זו אחת הקבוצות הטובות בעולם, וזה מאוד מרגש. בשנה שעברה שיחקנו שם טוב והשגנו תוצאה טובה (1:1), ואני מקווה שנוכל לשחזר זאת השנה. אנחנו יודעים שנצטרך לרוץ הרבה, ולשם כך אכלנו הרבה פסטה השבוע... אבל אנחנו מוכנים וניתן את המיטב שלנו".

מה מחכה לשאר השגרירים שלנו בסוף השבוע?

לאנס הדהימה את ליון בשמינית גמר הגביע

מאור מליקסון שחקן ולנסיין. GettyImages
"לפעמים עדיף לשחק באגף". מאור מליקסון/GettyImages

על השתלבותו בליג 1, אליה הגיע לפני שנה, אמר מליקסון: "אני יודע שאני צריך להיות עקבי יותר. הליגה כאן הרבה יותר פיזית מבפולין. בקרקוב שיחקתי בקבוצה ששלטה כמעט בכל משחק והתחרתה על תארים. כאן זה שונה מאוד, כי צריך לרדוף אחרי הכדור וזה לא קל. שיניתי את המשחק שלי בצרפת, כי אני צריך לשמור יותר. אני מבלה זמן רב בחדר הכושר ועובד על חיזוק הכוח שלי, שחיוני להצלחה שלי כאן".

על הצבתו כעושה משחק בתקופה האחרונה אמר הקשר הישראלי: "המפתח עבורי, ולדעתי גם עבור כל חבריי לקבוצה, הוא רק לשחק. בקרקוב שיחקתי בשמאל או בעמדה מספר 10, בנבחרת ישראל אני משחק בימין, יש הרבה אפשרויות. אני אוהב להיות עושה משחק, אבל הליגה הצרפתית די קשה, עם קבוצות מאורגנות ושחקנים חזקים, ולפעמים עדיף לשחק באגף, שם יש יותר מרווחים ואפשר להיות מסוכנים יותר. ברור גם שאי אפשר לשחק באותו סגנון מול סושו או ניס ומול פריס סן ז'רמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully