וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון

לארי קאיודה (דקה 81) שם סוף להחמצות של המוליכה והפער מהמקום השלישי כבר 17 נקודות. אשקלון הידרדרה למקום 10

ערן לוי שחקן מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
בדרך הסלולה לליגת העל. שחקני נתניה/ברני ארדוב

המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא לדרך כאשר מכבי נתניה פתחה פער של 17 נקודות מהמקום השלישי, עם 0:1 מול הפועל אשקלון. הכח עמידר רמת גן ניצחה 0:1 את אחי נצרת, והפועל נצרת עילית, שעדיין מפנטזת על עלייה, סיימה ב-0:0 עם מכבי יבנה. בסך הכול אנחנו רושמים היום מחזור לאומית שחון מאוד, עם שישה שערים בלבד בחמישה משחקים. מלבד הרצליה, שפירקה, כצפוי, את הסיפור העצוב שנקרא אום אל פאחם (0:4), שאר המשחקים היו יבשים מאוד.

עומר פרץ שחקן מכבי נתניה מול הפועל רמת גן. ברני ארדוב
אסיסט ניצחון. פרץ/ברני ארדוב

הפועל אשקלון - מכבי נתניה 1:0

מכבי נתניה כבר עם 17 נקודות פור מהמקום השלישי, ואין באמת מה לדבר על עלייה לליגת העל ועל סיכויים. זה יקרה, בוודאות. לארי קאיודה שם היום סוף למשחק רווי בהחמצות, בעיקר של עידן שריקי, ודחק פנימה בישול של עומר פרץ בדקה ה-81 כדי לעשות 0:1 - שערו השישי של קאיודה העונה. הקבוצה של אייל לחמן היא כנראה הסיפור, עם הידרדרות גדולה עד למקום ה-10 בליגה הלאומית. לאשקלון ניצחון ליגה אחד בעשרת המשחקים האחרונים.

ואת זה נתניה עשתה גם כשערן לוי וטובארנו פינאס פתחו על הספסל. הראשון בשל רצון לתת לו לנוח, השני בגלל שאיחר לנקודת ההתכנסות של הקבוצה למשחק. אבל כאמור, זה לא ממש הפריע לצהובים לנצח.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלן מסודי שחקן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
במומנטום חיובי, אבל זה לא עזר. מסודי/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - הכח עמידר רמת גן 1:0

השורה הסטטיסטית המרשימה של אחי, ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, ספגה מכה עם הפסד להכח, שגם הוריד את רף הפנטזיות. אחי היתה רחוקה שלוש נקודות מהפועל פתח תקוה, ותישאר לפחות במרחק זה גם לאחר המחזור. הכח, לה כבש עומרי פרל בדקה ה-45, צמצמה את הפער מיריבתה, ורשמה ניצחון אחרי שני מחזורים בלי.

שחקני הפועל נצרת עילית, איברהים בסיט. קובי אליהו
אחרי הגביע, רק הליגה מעניינת אותם. בסיט/קובי אליהו

הפועל נצרת עילית - מכבי יבנה 0:0

משחק חלש מאוד באצטדיון גרין הסתיים בחלוקת נקודות. למרות הסגל החסר, נצרת עילית הייתה עדיפה במעט, אבל ערן מלכין נעצר אצל גיא סאלם בפתיחה ואיברהים בסיט נגח החוצה מקרוב בדקה ה-64. מכבי יבנה, שבעונה שעברה הובסה 5:1 בגרין, כמעט גנבה ניצחון בדקה ה-81 עם בעיטה מרחוק של המחליף יניב אופיר שחלפה בסמוך לקורה. המארחת עם 34 נקודות, יריבתה עם נקודה פחות והן תמשכנה להיאבק על מקום בפלייאוף העליון ובמקביל לחשוש מהסתבכות במאבק נגד הירידה.

שי אהרון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
גם הוא משתעמם. שי אהרון/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מכבי אום אל פאחם 0:4

הקבוצה מהשרון היתה בצניחה, אבל תמיד טוב כשיש אום אל פאחם בלו"ז. החבורה של פרדי דוד הסתדרה עם רביעייה חלקה, מרגלי רפי עמוס (45), גיא מלמד (56), ג'ורדן פושה (60) וגיא מלמד (89). ההרצליינים התרחקו זמנית מהקו האדום, ועל המצב בטבלה של אום אל פאחם אין יותר מדי מה להרחיב.

במשחק נוסף:

הפועל קטמון ירושלים - הפועל עפולה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully