וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע שוחרר לבקשתו מהפועל רעננה

החלוץ שהצטרף בינואר לא התאקלם וביקש מקורצקי ואלון לעזוב: "הרגשתי שאני לא בכושר ולא מצליח להשתלב טוב"

one

חלוץ הפועל רעננה, אחמד סבע, פנה היום (חמישי) להנהלת הקבוצה, ביקש להשתחרר מהחוזה ולעזוב את הקבוצה. סבע, שבתחילת העונה חתם בעירוני קרית שמונה ולא זכה לדקות משחק משמעותיות, עבר בחלון העברות האחרון לרעננה שם היה אמור לשחק לפחות עד תום העונה. כמו בקרית שמונה, גם ברעננה החלוץ לא הצליח להתאקלם ובשל כך יזם שיחה עם מאמנו מנחם קורצקי ולאחר מכן עם הבעלים אשר אלון שבה ביקש לעזוב.

אחמד סבע, הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
לא השתלב. אחמד סבע/יוסי ציפקיס

סבע אמר היום לוואלה! ספורט: "קיבלתי החלטה לא פשוטה. הרגשתי שאני לא בכושר ולא מצליח להשתלב טוב בקבוצה. יחד עם הנסיעות הארוכות והעובדה שחצי מהיום אני מבלה על הכבישים ורחוק מהבית, הגעתי למסקנה שעדיף לי לעזוב. אני שמח שמנחם קורצקי ואשר אלון קיבלו בהבנה את הבקשה שלי ואני רוצה להודות להם על הזדמנות שנתנו לי. אני יודע שלא אוכל לשחק עד סוף העונה וזה יכול לפגוע בי, אבל אקח מאמן אישי ואתאמן עד סוף השנה ואני מקווה שבעונה הבאה אני אחזור בכושר הרבה יותר טוב".

סבע, 33, לא יוכל לשחק עוד העונה בשום קבוצה מאחר וחלון ההעברות סגור ובנוסף הוא כבר הופיע השנה בשתי קבוצות שונות. החלוץ רשם העונה 11 הופעות בקרית שמונה וברעננה במסגרת הליגה וגביע המדינה ולא הצליח לכבוש שער. אתמול (רביעי) הוא נכנס כמחליף בדקה ה-72 בהפסד רעננה 2:1 למכבי פתח תקוה בגביע, במה שהתברר כמשחק האחרון שלו לעונה זו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully