וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה מעדה, גליל עליון עלתה למקום הראשון

נהריה הופתעה עם 72:60 בבית ליבנה מהתחתית, הגליל ניצלה זאת עם 85:88 על קרית אתא. הוד השרון ניצחה את באר יעקב

עמית שמחון שחקן הפועל גלבוע/גליל מול דרור דוידי שחקן אליצור יבנה. מגד גוזני
חוללו הפתעה גדולה. דוידי, בצהוב/מגד גוזני

המחזור ה-18 בליגה הלאומית, ששוחק הערב (שלישי) במלואו, סיפק הפתעה אחת מרעישה: עירוני נהריה, מוליכת הטבלה, מעדה בביתה והפסידה 72:60 לאליצור יבנה מהתחתית. הפועל גליל עליון אמרה תודה, ניצלה זאת כדי לרשום ניצחון 85:88 על קרית אתא, ועלתה על חשבונה למקום הראשון. עירוני רמת גן הביסה 74:94 את אליצור אשקלון, מגדל העמק ניצחה 70:77 את קרית טבעון, רמלה הביסה את כפר סבא 75:89 ועפולה יצאה בעור שיניה עם ניצחון 82:83 ברמת השרון.

מאמן מכבי הוד השרון רועי חגאי. קובי אליהו
מעידה לא צפויה. חגאי/קובי אליהו

עירוני נהריה - אליצור יבנה 72:60

את ההפתעה הגדולה של המחזור קיבלנו באולם עין שרה בנהריה. הקבוצה המקומית הייתה, מוליכת הטבלה, הייתה בטוחה שתשייט לעבר ניצחון קליל מול היריבה, שבשבועות האחרונים התקרבה דווקא לקו האדום. להפתעתה הרבה, האורחת של אמיר עוזי הגיעה חדה מתמיד, השיגה ניצחון שביעי, הנחילה לנהריה הפסד רביעי וסייעה לגליל עליון, שניצחה בעצמה ונצמדה לנהריה בקרב על המקום הראשון. דרין וויליאמס שלט מתחת לסלים עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, דייויד טיירו סייע עם 19 ודרור דווידי תרם 14 ו-6 אסיסטים. 23 נקודות של נייט מילר לא הספיקו לחבורה של רועי חגאי.

אליצור קרית אתא - הפועל גליל עליון 88:85

עוד לפני שהגיעו הבשורות מעין שרה, השלימה גליל עליון ניצחון חוץ גדול משל עצמה, שמזכה אותה בסופו של הערב במקום הראשון בטבלה. אחרי שקרית אתא הייתה טובה יותר והובילה בפערים קטנים לאורך כל המשחק, פתחו הגלילייים מבערים, רצו ל-19:25 ברבע האחרון וחגגו ניצחון. דייויד לאבו היה בלתי ניתן לעצירה עם 24 נקודות ו-16 ריבאונדים. פלין קליימן צלף 21. ג'ף אלן קלע 28 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שון דניאל שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
ניצחון קליל. שון דניאל/קובי אליהו

עירוני רמת גן - אליצור אשקלון 74:94

משחק הצמרת המרתק באולם זיסמן הסתיים בניצחון מוחץ של החבורה של עמי נאווי, שלא הותירה סיכוי לאורחת מהדרום. ערב המשחק הפרידה בין שתי הקבוצות נקודה אחת, אך בזכות הניצחון רמת גן עושה צעד חשוב בדרך לקבע את מעמדה בצמרת. אשקלון, שניצחה בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים, התפרקה ברבע השני, בו ספגה לא פחות מ-34 נקודות לעומת 18 שהיא קלעה. משם, היא כבר לא הצליחה לחזור. אנטון רובינסון היה בלתי ניתן לעצירה עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, ועמית תמיר חבר אליו עם 25 נקודות משלו. שון דניאל סיפק 15 ו-6 אסיסטים. דודו שימריז קלע 18 למפסידה.

מכבי הוד השרון - מכבי באר יעקב 90:92

איזו סיומת דרמטית קיבלנו לקרב בין שתי הקבוצות החלשות בליגה. שתי סוגרות הטבלה סיפקו קרב מותח ממש עד שניית הסיום, שהוכרע לטובת האחרונה רק בזכות התעלות של אנתוני פישר, שצלף 31 נקודות, כולל שתי זריקות עונשין מכריעות חצי דקה לסיום. באר יעקב נתנה פייט יפה, ופארין קלע 31 נקודות נהדרות, אך זה לא הספיק והיא כעת רואה את יריבתה דולקת אחריה עם 21 נקודות לעומת 22.

תוצאות נוספות:

אליצור רמלה - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 75:89

הפועל מגדל העמק - הפועל קרית טבעון 70:77

רמת השרון - הפועל עפולה 83:82

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully