וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עונה לפלגריני: "צריך מחשבון?"

נמשכת המתיחות בין מאמני סיטי וצ'לסי, מוריניו: "אצלנו חושבים קדימה, הם לא". וגם: פולהאם עוקצים את יונייטד, סוארס מאושר

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי, מאחוריו מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הקרב מתחמם. מוריניו ופלגריני/GettyImages

בזמן שצ'לסי ומנצ'סטר סיטי ממשיכות להיאבק על האליפות באנגליה, ז'וזה מוריניו ומנואל פלגריני ממשיכים במאבק התקשורתי ביניהם. אומנם המתיחות ביניהם מתחילה עוד מספרד, כשמוריניו החליף את הצ'יליאני במדריד, אבל לאחרונה היא החריפה. אחרי הניצחון של צ'לסי על סיטי, מוריניו התעקש כי צ'לסי היא "סוס קטן" במירוץ לאליפות, בעוד פלגריני טען שצ'לסי היא "סוס קטן ועשיר". כעת מוריניו מספק את התגובה.

"מכרנו בינואר את מאטה ב-37 מיליון ליש"ט ואת דה ברויין ב-18 מיליון, זה ביחד 55 מיליון", נכנס הפורטוגלי לחישובים, "הבאנו את מאטיץ' ב-21 מיליון ואת סלאח ב-11 מיליון. בחלון הזה, אנחנו בפלוס של 23 מיליון. אנחנו בונים קבוצה לדור הבא, ולסיטי יש קבוצה שביל לנצח עכשיו. יש להם ניסיון, פוטנציאל, כוח, ואין להם דאגות בנוגע לפייר פליי פיננסי, כי הם רק בזבזו בקיץ.

"אני חושב שפלגריני הוא מאמן פנטסטי, ואני מכבד את זה מאוד. חוץ מזה, מחוץ למגרש הוא גם מהנדס, אז אני לא חושב שמהנדס צריך מחשבון".

כמו כן, מוריניו תקף את ההחלטה של ההתאחדות האנגלית שלא להעניש את יאיא טורה, קשר סיטי, שנראה בועט ללא כדור בשחקן נוריץ' ריקי ואן וולפסווינקל: "אם טורה לא מושעה, המסר הוא ברור: השחקנים יכולים לעשות מה שהם רוצים, כל עוד השופט לא רואה אותם".

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
מבסוט, תודה לאל. סוארס/GettyImages

עוד באנגליה:

* אדינסון קבאני, חלוץ נבחרת אורוגוואי, מספר על חברו הקרוב ובן ארצו, לואיס סוארס: "אני מדבר עם לואיס הרבה, והוא מספר לי שהוא אוהב את החיים בליברפול. הוא נשמע אחרת ממה שהוא נשמע בעונות קודמות. אפשר לשמוע בקול שלו שהוא שמח. הוא תמיד אהב את ליברפול, גם כשהדברים לא הלכו עבורו חלק באנגליה, והוא תמיד העריך את האוהדים שעמדו לצדו. הוא בסך רצה לשחק בקבוצה שמשתתפת בליגת האלופות ולקחת תארים. עכשיו, כשליברפול נמצאת במקום הזה, הוא שמח להיות להישאר".

* מגן פולהאם דן ברן שלח עקיצה למנצ'סטר יונייטד אחרי ה-2:2 הביתי של האלופה מול האחרונה בטבלה: "אמרתי לחבר'ה, שמעולם לא התמודדתי עם כל כך הגבהות מאז ששיחקתי בליגה לחובבנים".

* אוליביה ג'ירו, חלוץ ארסנל, טוען שבן ארצו הוגו לוריס, שוער טוטנהאם, ישמח להצטרף לתותחנים: "האם ביקשתי ממנו לעבור לארסנל? כן. דיברתי על זה גם עם קוסיילני, גם הוא ישמח אם זה יקרה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully