וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חוגגת זכייה בגביע: "הדקה שתיזכר לעד"

דקת הסיום בגמר הגביע הספרדי הוציאה את כלי התקשורת בבירה מהכלים. יול שחזר את רגעי הקסם, רייס שבר שיא

אימג'בנק GettyImages

הוידאו באדיבות ספורט 2

ריאל מדריד יצאה להתקפה אחרונה, סרחיו רודריגס הסתבך, אך מצא ברגע האחרון את סרחיו יול, שנעץ ג'אמפ ניצחון אדיר, כדי להעניק לריאל את הגביע בפעם ה-24 בתולדותיה. גם בתקשורת הספרדית לא נרגעו מאירועי אמש. "הדקה שתיזכר לעד, גמר בלתי נשכח", נכתב ב'מארקה'. גם ב'אס' חרגו ממנהגיהם והציבו את הידיעות על הגמר הגדול בכותרות גבוהות, וניתחו שוב ושוב את המהלך האחרון שהוביל לסל הניצחון של יול. "יול הביא למדריד את הגביע עם זריקה אדירה, שהשכיח את הקאמבק העצום של ברצלונה", נכתב שם.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה בכדורסל מול סרחיו יול ריאל מדריד. GettyImages
דקה שלא תישכח הרבה זמן. יול מול נבארו/GettyImages

סרחיו יול, שמצטיין לאחרונה ואף היה הגורם המכריע בניצחון על מכבי תל אביב, ממשיך ביכולתו הנפלאה. ניקולה מירוטיץ' גרף את תואר ה-MVP של שבוע הגביע, אחרי שקלע 17 נקודות והוריד 11 ריבאונדים בגמר. אגב, מי שרשם נקודת ציון נוספת בקריירה הוא הקפטן פליפה רייס, שהפך אתמול לשחקן שצבר הכי הרבה נקודות מדד אי פעם בגביע הספרדי. הוא קלע אמש 9 נקודות והוריד 6 ריבאונדים, שזיכו אותו ב-10 נקודות מדד והביאו אותו בסך הכל ל-433. הוא חלף על פני סמל אחר של ריאל מהעבר, ג'ו ארלאוקאס.

אחרי דרמה אדירה: ריאל זכתה בגביע הספרדי

שחקן ריאל מדריד פליפה רייס. Ulf Duda, GettyImages
חלף על פני ארלאוקאס. רייס/GettyImages, Ulf Duda

"אני מאושר שקלעתי את הסל הזה. זה רגע מיוחד שאזכור לעד", אמר סרחיו יול, גיבור השעה. "אנחנו מאוד מרוצים, עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לרגע הזה. אני מקדיש את הגביע הזה לכל האוהדים שלנו במדריד. אמנם הגמר שוחק במלאגה, אבל הרגשנו כאילו אנחנו בבית בזכותם".

"המזל היה לצידנו הפעם". הודה רודי פרננדס. "תמיד מיוחד לנצח את ברצלונה, ועוד בצורה כזאת?", שמח ג'ייסי קארול. "לא האמנתי שברצלונה יכולה לחזור בדקה האחרונה. למזלנו, הצלחנו לקלוע את הזריקה האחרונה".

בצד המפסיד, ניסו להתנחם בקאמבק המזהיר. "אנחנו הולכים מכאן עם ראש מורם", הבטיח מרסליניו הוארטס. "עכשיו צריך לחזור להתרכז בליגה הספרדית וביורוליג. בסוף הצלחנו לעשות משהו שאף אחד לא חשב שנעשה, אבל יול קיבל זריקה פנויה מדי".

מרסליניו הוארטס, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
"הולכים מפה בראש מורם". הוארטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully