וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון ללוזון, בישול לרפאלוב, בכורה לשהר

ליאז' עם יתרון 10 בפסגה אחרי 0:2 על וארחם, ברוז' ורפאלוב במקום השני. אלמוג כהן הורחק, 90 דקות והפסד לנאתכו

בן שהר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
ערך בכורה בבילפלד, אבל מחליפו כבש צמד. בן שהר/GettyImages

מצבת השגרירים שלנו ברחבי אירופה התרחבה עם סגירת חלון ההעברות אחרי שאיתי שכטר, בן שהר ומונס דאבור חתמו בקבוצות חדשות והיום (ראשון) יצאו לדרך בשעה מוקדמת הליגות בהשתתפות נציגינו מעבר לים.

מי שממשיך את העונה הנפלאה שלו בבלגיה הוא גיא לוזון מאמנה של סטנדרד ליאז' שהוליך את קבוצתו לניצחון 18 העונה, 0:2 בבית על זולטה וארחם ופתח פער עצום של 12 נקודות על פני האלופה אנדרלכט, לפני שקלאב ברוז' עלתה למקום השני וצימקה ל-10. האורחים החזיקו מעמד 70 דקות עד שבעיטה חופשית אדירה של פול ז'וזה אמפוקו נעצרה בחיבורים. האורחים תקפו כדי להשיג שוויון אבל סטנדרד עקצה מהצד השני עם מתפרצת אותה סיים יילה ואן דאם הקפטן עם בעיטה מקרוב לרשת. טל בן חיים לא שותף.

* ליאור רפאלוב בישל את שער השוויון של קלאב ברוז', שביצעה מהפך במשחק החוץ בקריסטל ארינה וניצחה 1:3 את גנק. רפאלוב רשם בישול שישי העונה, כשהכין שער לקשר ואדיס אוג'יג'ה-אופואה בדקה ה-45. הבלם ביורן אנגלס כבש את שער היתרון 12 דקות לאחר מכן והצ'יליאני ניקולאס קסטיו סגר עניין בתוספת הזמן. רפאלוב הוחלף בדקה ה-71, קלאב ברוז' עלתה למקום השני עם 50 נקודות, 10 פחות מסטנדרד ליאז'.

אלמוג כהן. GettyImages
אדום שני העונה. אלמוג כהן/GettyImages

* ביברס נאתכו פתח לראשונה בהרכבה של פאוק סלוניקי, אך קבוצתו הפסידה 2:1 בחוץ לפנאתינייקוס. נאתכו, שכבש במשחק הבית הראשון שלו נגד אופי כרתים, הוצב בצד ימין של הקישור והשלים 90 דקות. לצערו, אחרי מחצית מאופסת הייתה זו המארחת שהצליחה לכבוש. המגן הימני קונסטנטינוס טריאנדפילופולוס מצא את הרשת בבדקה ה-47 והמגן השמאלי נאנו הכפיל בחלוף 10 דקות, כשבתווך הורחק קוסטאס קצוראניס מפאוק. סטפנוס אתנסיאדיס צימק בתוספת הזמן.

* בן שהר פתח בהרכבה של קבוצתו החדשה ארמיניה בילפלד ושיחק 65 ב-2:2 הדרמטי בחוץ מול סט פאולי. שהר הוחלף על ידי קספר פריזיביילקו החלוץ הפולני בפיגור 2:0 אך מחליפו היה כוכב המשחק וצמד שלו בדקות ה-69 וה-90 מנע הפסד נוסף מבילפלד שעדיין ממוקמת מתחת לקו האדום.

* נציג נוסף ששיחק במקביל באותה ליגה וירצה לשכוח מהיום הזה הוא אלמוג כהן שפתח בהרכב קבוצתו אינגולשטאט אך הורחק בדקה ה-90 ב-1:1 בחוץ מול קרלסוהה. כהן ראה כרטיס אדום בתום מהומה שהחלה לאחר שדימיטרי נזארוב מקרלסוהה זרק כדור על שחקן אינגולשטאט והורחק גם הוא בתקרית הזו. זהו האדום השני העונה של אלמוג כהן, שבפעם הקודמת קיבל השעייה משלושה משחקים.

* אחרי שרשם בכורה די מוצלחת כשנכנס כמחליף בגביע הליגה מול פריס סן ז'רמן, איתי שכטר ערך טבילת אש גם בליגה הצרפתית וקיבל 20 דקות בהפסד הביתי 2:1 לליון החזקה. שכטר החליף בדקה ה-70 את ז'ורדן ורטו אך לא הצליח למנוע הפסד מקבוצתו שנותרה במקום התשיעי. נאנט פיגרה 2:0 משערים של אלכסנדר לקאזט (40) ובפטימבי גומיס (76 בפנדל), אבל כמעט ביצעה קאמבק אחרי שמלך שעריה פיליפ ג'ורג'ביץ' כבש בדקה ה-84, אבל שתי דקות בלבד לאחר מכן הוא הורחק באדום אחרי שעצר בצורה מוזרה כדור חופשי של ליון בידו. שכטר עוד ניסה להשוות בתוספת הזמן כשהגיע ראשון לכדור נייח אבל נגח את הכדור גבוה מעל השער.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן פ.ס.ז', טיאגו מוטה, מעל שחקן נאנט, איתי שכטר. רויטרס
בכורה גם בליגה. איתי שכטר/רויטרס

* משה אוחיון ורוברטו קולאוטי שיחקו 90 דקות באנורתוזיס אבל לא הצליחו למנוע מקבוצתם תבוסה קשה של 4:0 בחוץ מול פראלימני. עמית בן שושן לא שותף. ציון צמח פתח בהרכב פראלימני והוחלף בדקה ה-59. בסארט איברהימי היה כוכב המשחק עם שלושער, אנדיץ' מאנורתוזיס הורחק בדקה ה-61.

* תומר חמד נכנס בדקה ה-73, כשמאיורקה סיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול אלקורקון. דודו אוואט ישב על הספסל של מאיורקה, דודו ביטון נותר על ספסלה של אלקורקון.

* אבי ריקן שיחק 90 דקות בניצחון של ציריך 0:2 בחוץ על סט גאלן.

* גיא אסולין שיחק 18 דקות בהפסד 2:1 של הרקולס לרקראטיבו.

* מונס דאבור לא נכלל בסגל של גראסהופרס שנחלה הפסד ביתי מפתיע מאוד של 2:1 מול אראו השמינית.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות בהפסד 1:0 של סימורג מול פ.ק באקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully