וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הביסה את ארסנל 1:5, צ'לסי עלתה לפסגה

האדומים כבר הובילו 0:4 אחרי 20 דקות, במשחק בלתי נשכח באנפילד. שלושער להזאר ב-0:3 על ניוקאסל. נוריץ'-סיטי 0:0

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
משחק בלתי נשכח. ליברפול חוגגת/GettyImages

המחזור ה-25 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) בסערה. סערה? טייפון. ליברפול הביסה את ארסנל 1:5 והצטרפה בחזרה למאבק האליפות, תוך שהיא משפיל עד עפר את מוליכת הטבלה ערב המחזור. צ'לסי ניצלה את זה בשביל לעלות למקום הראשון בזכות 0:3 על ניוקאסל. מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לעבור את ארסנל אחרי 0:0 נגד נוריץ'. בדרבי הוולשי, סוונסי הביסה 0:3 קרדיף סיטי. ביום ראשון יושלם המחזור עם המשחקים של מנצ'סטר יונייטד מול פולהאם וטוטנהאם נגד אברטון.

מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
אחת מהתבוסות הגדולות בקריירה. ונגר/GettyImages

ליברפול - ארסנל 1:5

איזה קונצרט של ליברפול, איזו תצוגת נפל של ארסנל. עשרות האלפים באנפילד צפו היום במשחק שייזכר עוד זמן רב, אליו הגיעה רק קבוצה אחת שאמנם כבשה חמישה שערים, אבל הייתה יכולה לסיים עם כמות כפולה. הפרס של ליברפול הוא חזרה בקול תרועה רמה למאבק האליפות. התותחנים יבקשו לשים את המשחק הזה מאחוריהם במהירות.

פתיחת המשחק של ליברפול הייתה נהדרת והיא עלתה ליתרון כבר אחרי 53 שניות. לואיס סוארס סחט עבירה, סטיבן ג'רארד העלה את הכדור החופשי, הגנת ארסנל לא הצליחה להרחיק ומרטין שקרטל בעט מקרוב פנימה. 0:1.

למרות היתרון המוקדם, ליברפול לא הורידה רגל מהדוושה ובדקה ה-10 זה כבר 0:2. ג'רארד שוב הגביה, הפעם מנקודת הקרן, ושקרטל שוב היה במקום הנכון, הפעם בנגיחה, כדי להכניע את שצ'סני ולהשלים צמד נדיר.

בדקות הבאות דניאל סטארידג' ולואיס סוארס לא היו רחוקים מהשלישי, אבל הראשון החמיץ מול השוער הפולני והשני הדביק כדור אדיר לקורה. בדקה ה-17, הכדור כבר נעצר ברשת. מסוט אוזיל איבד כדור במרכז המגרש, ג'ורדן הנדרסון מצא במהירות את סוארס וזה העביר כדור רוחב - ראהים סטרלינג רק היה צריך לשלוח מקרוב פנימה. 0:3 עצום לליברפול.

אפשר לנוח? ממש לא. המחוג המשיך להסתובב, הדקה ה-20 הגיעה ואיתה השער הרביעי. הפעם קוטיניו היה המבשל וסטארידג' הכובש, כשהחלוץ הבקיע בבעיטה חזקה ושטוחה מכ-16 מטרים. 0:4 אחרי 20 דקות, זה באמת קורה?

בדקה ה-52 זה כבר 0:5. סטרלינג ניצל עוד חור בהגנה הצהובה, נבלם פעם אחת על ידי שצ'סני במצב של אחד על אחד, אבל אסף את הריבאונד וגלגל פנימה.

בדקות הבאות שצ'סני מנע ספיגות נוספות ובדקה ה-69 מיקל ארטטה צימק ל-5:1 בפנדל מוצלח, אחרי שסטיבן ג'רארד הכשיל את אלכס אוקסלייד צ'מברליין ברחבה. עד השריקה האחרונה האחרונה הקצב מעט ירד ובסיום 1:5 לליברפול.

ליברפול: סימון מיניולה, ג'ון פלנגן, קולו טורה, מרטין שקרטל, עלי סיסוקו, סטיבן ג'רארד (ג'ורדן איבה, 76), ג'ורדן הנדרסון, פיליפה קוטיניו, ראהים סטרלינג, לואיס סוארס (יאגו אספס, 86), דניאל סטארידג' (ג'ו אלן, 66).

ארסנל: וויצ'ך שצ'סני, בקארי סאנייה, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, נאצ'יו מונריאל (קירן גיבס, 61), מיקל ארטטה, ג'ק ווילשר, מסוט אוזיל (תומאש רוזיצקי, 61), אלכס אוקסלייד צ'מברליין, סנטי קאסורלה, אוליבייה ז'ירו (לוקאס פודולסקי, 61).

למה אף אחד לא מאמין שארסנל מסוגלת ללכת עד הסוף?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ליברפול, דניאל סטארידג'. AP
הצטרף לחגיגה בדקה ה-20. סטארידג'/AP

צ'לסי - ניוקאסל 0:3

הבלוז שעלו לכר הדשא בידיעה שניצחון יסייע להם לעבור את ארסנל, ניצלו את ההזדמנות עד תום. אדן הזאר היה איש המשחק עם שלושער. הבלגי כבש את הראשון בדקה ה-27 אחרי דאבל פס עם ברניסלב איבנוביץ' ובדקה ה-34 ניצל בישול יפהפה של סמואל אטו עם העקב, כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-63 הוא כבש מהנקודה הלבנה והשלים שלושער ראשון באנגליה. השחקנים של זו'זה מוריניו ידעו להמשיך במומנטום החיובי אחרי ניצחון החוץ על מנצ'סטר סיטי והם במקום הראשון.

אדן הזאר, שחקן צ'לסי. Alastair Grant, AP
שלושער ראשון באנגליה. הזאר/AP, Alastair Grant

נוריץ' - מנצ'סטר סיטי 0:0

מנצ'סטר סיטי היא קבוצת ההתקפה הטובה בפרמיירליג. היא גם הביסה את הקנריות 1:5, 1:6 ו-0:7 בשנים האחרונות, אבל היום התותחים נדמו זה המשחק השני ברציפות. מנואל פלגריני פתח עם סטבן יובטיץ' ואלברו נגרדו, שילב בהמשך את אדין דז'קו, אבל שום דבר לא עזר. התכולים שלטו במגרש, לחצו על שערו של ג'ון רודי, אבל נגרדו מצא רק את המשקוף והרשת החיצונית ונוריץ' עמדה נכון וצברה נקודה חשובה. סיטי ירדה למקום השלישי.

שחקן נוריץ', ניית'ן רדמונד, מול שחקן מנצ'סטר סיטי, סטבן יובטיץ'. Tony Marshall, GettyImages
שום דבר לא עבד לסיטי. רדמונד מול יובטיץ'/GettyImages, Tony Marshall

סוונסי - קרדיף סיטי 0:3

בכורה חלומית למאמן הזמני גארי מונק. אחרי ניצחון בודד ב-10 משחקים ופרידה מהמאמן מיכאל לאודרופ, סוונסי ביצעה שינוי על הקווים והבלם הוותיק קיבל לידיו את המושכות לפני הדרבי הוולשי הטעון. המארחת חסרה את מיצ'ו וג'ונג'ו שלבי, בעוד אולה גונאר סולשיאר העניק בכורה בהרכב קרדיף לווילפרד זאהה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, ולאחר מכן לחצה סוונסי על הדוושה. המחליף פאבלו הרננדס נתן תמורה מיידית עם כדור עומק נהדר לוויין ראוטלדג' בדקה ה-47, והאנגלי לא נכשל מול השוער וחגג שער ליגה ראשון העונה. 11 דקות לסיום המשחק, ראוטלדג' עבר לתפקיד המבשל וניית'ן דייר נגח מקרוב את השני. חמש דקות לסיום, הרננדס הגביה כדור חופשי והחלוץ ווילפריד בוני נגח לחיבורים. סוונסי נוקמת בגדול על ההפסד 1:0 בדרבי הראשון ופותחת פער של שש נקודות מהקו האדום. קרדיף עדיין במקום הלפני אחרון.

משחקים נוספים:

סאות'המפטון - סטוק סיטי 2:2
לסאות'המפטון: ריקי לאמברט (6), סטיבן דייויס (41). לסטוק: פיטר אודמווינגי (38), פיטר קראוץ' (44).

אסטון וילה - ווסטהאם 2:0
לווסטהאם: קווין נולאן (46, 48)

סנדרלנד - האל סיטי 2:0
להאל: שיין לונג (16), ניקיצה ילאביץ' (62)

קריסטל פאלאס - ווסט ברומיץ' 1:3
לפאלאס: טום אינס (15), ג'ו לדלי (27), מרואן שמאק (69, פנדל). לווסט ברומיץ': תייבי (46).

ויין ראוטלדג' שחקן סוונסי. Stu Forster, GettyImages
הדרבי שייך לסוונסי. ויין ראוטלדג'/GettyImages, Stu Forster

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully