וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו: "העצב שלי ענק, הלב שלי שבור"

קולומביה כואבת את הפציעה שתשאיר את הכוכב הגדול מחוץ למונדיאל: "אני עדיין מאמין". השחקן שפגע בו ספג איומים

רדאמל פלקאו מונאקו נפצע. AP
רגע הפציעה/AP

יממה עצובה מאוד עברה על קולומביה. הנבחרת הלאומית אומנם תשחק בקיץ במונדיאל הראשון שלה מאז 1998, אבל היא תיאלץ לעשות זאת, כמעט בודאות, ללא רדאמל פלקאו. הכוכב הגדול ביותר של הקפטרוס נפצע במהלך משחק גביע של קבוצתו מונאקו וסובל מקרע ברצועה הצולבת שעל פי הערכה ראשונית, יגרום לו להחמיץ שישה חודשים לפחות ובתוכם כאמור, גם את הגביע העולמי שייצא לדרך ב-12 ביוני בברזיל.

בעוד שבמונאקו, שרק בקיץ שילמה על "אל טיגרה" כ-60 מיליון יורו, כבר הבינו שייאלצו להסתדר בלעדיו לשארית העונה, בקולומביה עדיין חולמים על נס. נשיא ההתאחדות הקולומביאנית, לואיס בדויה, הביע את תמיכתו בחלוץ ואמר שיסייע לו בכל דבר אפשרי: "קיבלנו את הבשורות בצער עמוק, כי לא רצינו להאמין שמדובר בפציעה רצינית כל כך", אמר בדויה.

אגב, זו אינה הפעם הראשונה בה פלקאו מחמיץ טורניר גדול בשל קרע ברצועות. ב-2003 הוא נותר מחוץ למונדיאל עד גיל 17 שנערך אז בפינלנד בשל פציעה דומה. גם ב-2006 חווה קרע, במדי ריבר פלייט ואז הוא החמיץ שמונה חודשים.

שחקן נבחרת קולומביה, רדאמל פלקאו. GettyImages
הוא מאמין. פלקאו/GettyImages

מי שסופג את עיקר האש, באופן לא מפתיע, הוא סונר ארטק, שחקן שסלאי, שפצע את פלקאו. בין היתר ארטק הודה שקיבל אימייל עם איומים מכתובת קולומביאנית ובנוסף, שלל העלבות והתנגחויות ברשתות החברתיות. נשיא שסלאי סיפר: "קיבלנו דרישה להשעות אותו לכל החיים". ארטק סיפר: "בזמן המשחק לא שמתי לב לשום דבר, אבל מאז סיומו אני מרגיש רע. אני מתפלל שהוא יחלים במהרה. אני על סף בכי".

פלקאו עצמו זכה למחווה מרגשת מצד חבריו לשעבר באתלטיקו מדריד, שעלו למשחק רבע גמר הגביע הספרדי אמש (חמישי) עם חולצות עליהן נכתב Fuerza Tigre (תהיה חזק, טיגרה). החלוץ הודה לשחקני הקולצ'ונרוס ולאחר מכן פירסם גם מכתב אישי מרגש.

"אני רוצה להודות לכולם על הודעות התמיכה בי, התרגשתי מאוד מהמחוות מכל מקום בעולם. לא אחביא מכם את העצב הענק שלי, הלב שלי שבור. אני נאחז בתקווה הכי קטנה שיש לי כרגע וזה מספיק לי כדי להאמין שחלום המונדיאל שלי עדיין חי. האל הופך דברים בלתי אפשריים לאפשריים ואני מאמין בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully