וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חימקי מוסקבה תנסה לצרף את ג'וש דאנקן בקיץ

23.1.2014 / 20:03

חוזהו של הפורוורד בירושלים מסתיים בסוף העונה. הרוסים: "עוקבים אחריו". אלון: "מציע לקבוצות לשים לב לכללים"

ג'וש דאנקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
המלחמה החלה. דאנקן/מגד גוזני

חימקי מוסקבה, כך לפי דיווחים, עוקבת ומתעניינת בשחקן הפועל ירושלים, ג'וש דאנקן. לפי אותם פרסומים, הקבוצה הרוסית, שנמצאת בעיצומו של רצף של 23 ניצחונות, מתכננת לנסות להנחית את דאנקן בקבוצה בקיץ הקרוב. חוזהו של דאנקן בירושלים אכן נגמר בסוף העונה. הג'נרל מנג'ר של חימקי, פאבל אסטחוב, אישר שדאנקן נמצא ברשימותיו: "הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו לאורך העונה. אנחנו לא מדברים עם שחקנים באמצע העונה אבל הודענו לסוכניו שנפנה אליו בסופה".

בהפועל ירושלים לא אהבו את הפרסומים בנושא, ובקבוצה כבר פנו לעורכי דין על מנת שיבדקו את העניין מבחינה משפטית. הבעלים אורי אלון הגיב בפייסבוק: "אני מאוד גאה בקבוצה שבנינו השנה. החתמנו שחקנים מצוינים בארץ ובאירופה, בזמנים המתאימים. אני מציע לכל הקבוצות האחרות לשים לב לכללי היורוליג והיורוקאפ הרשמיים לפני שהם מפרסמים כוונות על שחקנים של קבוצות אחרות".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בירושלים כבר נערכים לקרב על השארתו של דאנקן, שחוזהו מסתיים בתום העונה. הירושלמים מתייחסים לדאנקן כאחת המטרות העיקריות לעונה הבאה. בקבוצה מודעים לעובדה שצפוי להם מאבק מול קבוצת אחרות, כמו למשל מכבי תל אביב שלוטשת עיניה לפורוורד.

דאנקן קלע העונה 15.7 נקודות לערב בליגת העל, ו-13.1 ביורוקאפ.

בירושלים יילחמו על דאנקן, ויודעים שיש הרבה מתעניינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully